از دست دادن بکارت و اولین رابطه جنسی چه حسی دارد؟

از سوی دیگر زنان معمولا متوجه درد رابطه دخولی نمی شوند مگر این که میزان روان کننده ترشح شده در واژن کم باشد. باید در پاسخ به این سوال بگوییم که بله ممکن است اولین رابطه جنسی شما با درد همراه باشد که میزان این درد در همه خانم ها متفاوت می باشد. بهترین کار این است که رابطه را در مکانی امن و در آرامش انجام دهید تا اعصاب شما آرام گرفته و رابطه جنسی برایتان لذت بخش تر باشد. هم زن و هم مرد میتوانند از رابطه جنسی واژینال لذت ببرند حتی اگر این کار باعث ارگاسم آنها نشود. زنان معمولا در اولین رابطه جنسی خود ارگاسم را تجربه نمی کنند مگر این که واقعا خیلی خوش شانس باشید بنابراین انتظار تجربه اوج لذت جنسی در اولین رابطه کمی زیاده خواهی است. احتمالاً تجربه اولین سکس برای هرکسی عجیب و شاید ناخوشایند باشد، بنابراین نگران نباشید. اگر برای رابطه ترس داشته باشید باعث می شود درد بیشتری حس کنید بنابراین لازم است آرامش خود را حفظ کرده و ترس تان از اتفاقی که قرار است بیوفتد را کناری بگذارید تا دردی حین رابطه احساس نکنید. فراموش نکنید که از دست دادن بکارت در هر فرد متفاوت است.

اولین رابطه جنسی

درک اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشید و چه اتفاقی میتواند بیفتد به فرد کمک می کند تا هم از نظر جسمی و هم از نظر عاطفی، برای از دست دادن باکرگی خود به هر شکلی که برای او مناسب است آماده شود. همه افراد برای انجام اولین رابطه جنسی نیاز به آموزش هایی دارند تا نحوه صحیح انجام این رابطه را فرا بگیرند چرا که این مسئله چیزی نیست که به طور ذاتی و غریزی درون ما وجود داشته باشد. چرا تغییرات هورمونی بعد از اولین رابطه جنسی به وجود میآید؟ بسیاری از دختران جوان به خاطر از دست دادن بکارت احساس گناه می کنند ولی باید بدانید که این مساله یک روند کاملا طبیعی از تغییرات رو به جلو زندگی شماست و به جای احساس گناه سعی کنید از این که وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اید و می توانید حس های خدادای جدیدی را تجربه کنید، لذت ببرید و نیازی نیست که از داشتن این رابطه خجالت بکشید. 2چرا تغییرات هورمونی بعد از اولین رابطه جنسی به وجود میآید؟ در حالی که راه کار های زیادی برای کمتر شدن درد اولین رابطه وجود دارد ولی ممکن است بعد از آن دچار ناراحتی شوید.

این وسیله ارزان قیمت و یکبار مصرف نه تنها از بارداری جلوگیری میکند، بلکه تا حد بسیار زیادی مانع از انتقال بیماری های جنسی هم میشود. آمیزش جنسی موجب افزایش هورمون اکسیتوسین (یا هورمون عشق) میشود که علاقه و اعتماد را زیاد میکند. به این ترتیب مرد میتواند کمر یا باسن همسرش را در دست بگیرد و پاهای زن را به دور کمر خود حلقه کند. اگر در هنگام رابطه، برای رفتن به مرحله بعدی عجله داشته باشید، استرس زیادی را متحمل خواهید شد. کارهای زیادی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید از استرس اولین رابطه بکاهید. اما به خاطر داشته باشید که اولین رابطه جنسی (آدرس خود را ببینید) زمانی نتیجه خوبی به همراه دارد که شما پوزیشن ها و فانتزی های مورد علاقه خود را برای آن شب فراموش کنید. دختر خانم های زیای هستند که به خاطر از دست دادن بکارت خود ناراحت می شوند و همین مسئله باعث می شود که برای برقراری رابطه جنسی بعد از ازدواج کمی ترس و اضطراب داشته باشند. نکات مربوط به برقراری اولین رابطه جنسی که به شما کمک می کنند تا در اولین تجربه رابطه خود کمتر دچار استرس و نگرانی شوید و دیگر ناراحت از دست دادن بکارت خود نباشید به شرح زیر می باشند که درباره هر یک از آن ها به اختصار توضیحاتی را در اختیارتان قرار داده ایم.

گاهی برخی افراد خجالت می کشند استفاده از کاندوم را مطرح کنند؛ چون میترسند شریک جنسی خود را ناراحت کنند. خبر خوب این است که برای مقابله با درد و خونریزی بعد از اولین مقاربت می توانید از مسکن های بدون نسخه استفاده کنید. آیا می خواهید پس از قطع مصرف روش های جلوگیری باردار شوید؟ تا سه روز پس از نزدیکی خونریزی بسیار جزئی، طبیعی است و نباید نگران بود. در صورتی که خونریزی داشتید بهتر است تا چند روز از پد بهداشتی استفاده کنید. اما قبل از هر چیز باید بدانید تنها یک نکته در باره این موضوع قطعی بوده و آن هم لزوم استفاده از لوازم بهداشت جنسی و پیشگیری است. اگر دوست دارید زندگی جنسی خود را شروع کنید، اما بعد تصمیم گرفتید که می خواهید برای مدتی (یا برای همیشه) از یک، چند یا همه نوع فعالیت جنسی خودداری کنید، این مورد نیز طبیعی است. احساس ضغف و بی حالی قبل از شروع رابطه جنسی نیز می تواند از دیگر عوامل منفی کننده در این مورد محسوب شود. این در حالی است که در مورد مسائل جنسی هم میتوانید از دیگران کمک بگیرید. در حالی که قرآن شهوت به زنان را به عنوان مثالی از شیفتگی به لذتهای دنیا ذکر میکند (مثلاً آلعمران ۱۴)، آمیزش جنسی را شیطانی یا لزوماً موجب دلبستگی به دنیا در نظر نمیگیرد.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما