اسلحه مخفی پرسپولیس برای گلزنی

[ad_1]

کمال کیابی نیا در این فصل 4 گل در محوطه جریمه به ثمر رسانده است که 3 گل آن زده شده و یک گل این هفته توسط دروازه بان نفت آبادان به ثمر نرسیده است. کامیابی نیا تا هفته دوازدهم در این فصل جای ثابتی در ترکیب پرسپولیس نداشت. او وسط بازی چند خط می گیرد و معمولاً یحیی گل محمدی گزینه اول نیست. تا اینکه کمال در آن دیدار تک گل بازی مقابل سپاهان را به ثمر رساند و باز هم در دل سرمربی جا خوش کرد.

کامیابی نیا در بازی با سپاهان به ضعف امید نورافکن در اقدامات دفاعی پی برد. بنابراین در نقطه کور دفاع حریف، پاس ارسالی از زمین را با سر تعویض کرد.

کمال کامیابی نیا در مسابقه بعدی هم این فرمول را پیاده می کند. کامیبینیا پس از این گل اعتماد به نفس خود را به دست آورد. او فقط دو بار شانس خود را امتحان کرد، قبل از اولین گل فصل خود در هفته دوازدهم شوتزنی کرد و شش شوت دیگر را برای زدن گل بعدی به ثمر رساند. البته هیچ یک از ضربات او در چارچوب نبود. تا اینکه دومین ضربه فصل کمال کامیابی نیا گل دوم او را به ثمر رساند.

Kamiabinia از همین فرمول برای ساخت این پورتال استفاده می کند. او نقطه کور دفاع را پیدا کرد، در تقاطع خط شش قدم ایستاد و دوباره با سر به دروازه تبدیل شد.

توانایی گلزنی کمال کامیابی نیا در طول فصل به او کمک کرد. بازیکنی که به خاطر همین توانایی قبل از حضور یحیی گل محمدی در نفت تهران در پست هافبک هجومی بازی می کرد و با حضور یحیی یک خط به عقب رفت. گل سوم کامیابی نیا در این فصل نیز با ضربه سر به ثمر رسید. مس رفسنجان هدف بعدی کمال بود. در شرایطی که بازی با تساوی دنبال می شد، گل محمدی اجازه حضور در محوطه جریمه حریف را داد و کامیابی نیا نیز از اعتماد سرمربی خود غافل نشد.

رقیب بعدی پرسپولیس نفت آبادان بود. بازی دوباره به مصاف پرسپولیس می رود و کمال کامیابی به کمک خط حمله می رود. شماره 11 پرسپولیس با قرار گرفتن در جایی که هیچ حواسش به او نبود دوباره فرصت گلزنی داشت. اما پاسخ عجیب Fascin ossian رکورد 100% تیراندازی در این فصل را شکست. او اولین دروازه بانی بود که در این فصل سر کمال را مهار کرد.

فوتبال 360

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما