اعلامیه شبه جزیره پرسپولیس علیه استقلال؛ دخالت نکن!

[ad_1]

در بیانیه ای به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس آمده است: در ابتدا مسخره به نظر می رسید. باور کردنی نیست که باشگاه، شاید به دلیل علاقه ای که دریافت کرده، تا به حال این احساس را داشته باشد که می تواند تصمیم بگیرد و به باشگاه بزرگتر و پرمخاطبی مثل پرسپولیس واگذار کند.

با توجه به فضایی که مدیران باشگاه همیشه بوده و هستند، این حس در مجموعه وجود دارد که اجازه دخالت در امور پرسپولیس را دارند تا جایی که باشگاه به مسائل فوتبال و ملی می پردازد. عناصر لیگ، حق با آنهاست، نظر می دهند.

مردم را دعوت کنید که فکر کنند کدام باشگاه باید در این مورد بیانیه صادر کند، این گونه ادبیات داشته باشد و سپس برای رسیدن به اهداف خود از ارکان فوتبال دعوت کند! حرکت این باشگاه واقعا مصداق بارز ضرب المثل «چماق را گرفتی…» است.

باشگاه پرسپولیس روز چهارشنبه بر اساس حق و حقوق خود با اتحادیه تعامل داشت، هیچ موضع گیری رسانه ای نداشت و چارچوبی ایجاد نکرد. استقلالی ها اگر در آستانه دربی نقطه غیرعادی پیدا نکردند می توانند در ازای آن نامه ای به اتحادیه بنویسند و این گونه تنش ها و جنجال ها را ایجاد کنند. اتفاقاً اگر مشکلی در کمیته اخلاق وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود، مشکل همین است و ما می خواهیم.

پرسپولیس با ارسال نامه ای نگرانی خود را اعلام کرد و خواستار رسیدگی بیشتر شد که قانونی است و اگر استقلال فکر می کند امتیاز قانونی دارد، حداقل می داند که اجازه ندارد برای پرسپولیس تصمیم بگیرد.

پرسپولیسی ها ابراز نگرانی کردند چراکه تعجب آور بود که داور گل شفاف مهدی عبدی را مقابل نفت آبادان (جایی که توپ حداقل نیم متری داخل دروازه بود) ندید، در یک بازی دیگر متوجه پیشینه آفساید خود نشد. وظیفه و از فاصله 30 متری. او با وجود حضور چند بازیکن در میدان دید خطای هند را اعلام کرد که داور نزدیکتر و زاویه بهتری داشت اما متوجه خطا نشد؟! کارشناسان تلویزیون نیز معتقدند تصمیم قاضی اشتباه بوده است.

مدعی بودند که کمیته اخلاق باید وارد شود(!) اما به «دعوت کننده اخلاق» باید گفت که حدود وظایف و اختیارات کمیته اخلاق را نمی داند.

وقتی «اخلاق‌گرایان» به زور و بدون قانون بازی خود را در جام حذفی به تعویق می‌اندازند و حتی با اشتباه آشکار داور همان بازی را می‌برند، چگونه می‌توانند اخلاق را به خاطر بسپارند؟ شاید اگر عادلانه بازی می کردند، تیم جوانان پیکان در نیمه نهایی جام حذفی حضور داشت.

باید از «دعوای اخلاقی» که مدعی صندلی آرام است پرسید که آیا برد مربی در منطقه تغییر کرده و بقیه غافلند که مربی بلافاصله در اقدامی بی سابقه وارد زمین ده متری می شود اما هشداری به او داده نمی شود. آیا شما منضبط هستید؟

باشگاه استقلال در بیانیه خود به حمایت غیرطبیعی از پرسپولیس اشاره کرد. فارغ از اینکه افراد بی طرف بی دلیل در فضای مجازی به تبیین مشکل می پردازند، این گونه باورها و ادعاهای کودکانه در فضای رسمی ما را غافلگیر کرده و البته باشگاه پرسپولیس نیز پیگیر است و مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.

به منادیان اخلاقی می گوییم روزی که حق تیم های پرتلاش پارس جنوبی، جم، پیکان، گل گهر و … پایمال شده و هیچ نهادی در این اتفاقات دخالت نمی کند، شاد باشید. به کمیته اخلاق اشاره کردید، اما یادتان باشد اگر همه مسئولان و کمیته انضباطی جهان دور هم جمع شوند، برای رسیدگی به تخلفات شما کافی نیست.

ما دوباره در مورد این صحبت می کنیم …

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما