اعلام نظر رئیس سازمان اطلاعات سپاه مبنی بر دلار ۴۲۰۰ تومانی در جلسه اختتامیه شورا.

[ad_1]

رئیس مجلس با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه امروز گفت: نمایی از سازمان حراست دستگاه را توصیف می کند.

به گزارش ایلنا، سید نظام الدین موسوی سخنگوی رئیس کنفرانس شورای اسلامی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان مجلس گفت: مذاکراتی بین نمایندگان و مراجع ذیربط انجام شده است.

وی افزود: دلیل این جلسه این است که بودجه صرفا دستوری برای دولت نیست و بر وضعیت معیشتی مردم و وضعیت فعلی همه دستگاه‌ها تأثیر می‌گذارد. بنابراین در ابتدای بررسی بودجه این جلسه را غیرعلنی برگزار کردیم.

موسوی افزود: در این جلسه که با حضور نمایندگان دولت، روسای پروژه ها و سازمان های بودجه، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر برگزار شد، جهاد کشاورزی نیز در این جلسه حضور داشت و در نظرات کارشناسان این سازمان مشارکت داشت.

وی افزود: در جلسه امروز رئیس کمیسیون اقتصادی، برنامه، بودجه و انرژی درباره لغو ارز ترجیحی صحبت کرد و سپس 6 نماینده صحبت کردند و دغدغه های خود را بیان کردند.

سخنگوی رئیس جمهور مجلس افزود: در جلسه امروز نظر اسکورتان سازمان امنیت نیز تشریح شده است.

وی افزود: ما در این جلسه صندوق رأی نداریم و هدفمان این است که با گفت وگو، مجلس و دولت، دیدگاه های خود را به هم نزدیک کنیم.

موسوی گفت: ضرورت هماهنگی دولت و مجلس در خصوص بودجه و موضوعات اولویت دار و نیز اهمیت در نظر گرفتن نظام یارانه ای برای حذف اعتبارات اولویت دار از نکات کلیدی جلسه است. سخنرانان در جمع بندی نهایی شد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما