افشای مشخصات و قیمت های میان رده Moto G22

[ad_1]

روآرو- مشخصات کامل و قیمت Moto G22 از طریق منابع مختلفی از جمله وب سایت Geekbencgh index فاش شده است.

به قول آقای فرارو. علاوه بر وب‌سایت استاندارد Geekbench، مشخصات Moto G22 آینده نیز در برخی از پلتفرم‌های صدور گواهینامه مانند NBTC، EEC و FCC یافت می‌شود. این لیست مشخص نشان می دهد که موتورولا، یک برند متعلق به لنوو، ممکن است به زودی از این دستگاه رونمایی کند. امروز Nils Ahrensmeier مشخصات و قیمت Moto G22 را در سایت خبری TechnikNews فاش کرد. در ادامه به معرفی این گوشی بر اساس این گزارش جدید می پردازیم.

داده های جدید منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD + و نرخ تجدید 90 هرتز است. پیش نمایشی از گوشی هوشمند «هاوایی +» موتورولا به بیرون درز کرده است. این تلفن اولین بار توسط ایوان بلاس، یکی از گویندگان پیشرو در زمینه فناوری در جهان، رونمایی شد. به گفته Blass، هاوایی پلاس دارای پنل OLED است، اما G22 دارای پنل LCD است. بنابراین، ممکن است آستین یا رود (با اسم رمز) به عنوان Moto G22 عرضه شود.

افشای مشخصات و قیمت های میان رده Moto G22
گوشی میان رده Moto G22 مجهز به پردازنده Helio G37 خواهد بود. این تراشه برای اولین بار در Moto G Power (2022) که سال گذشته معرفی شد مشاهده شد. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد. همچنین ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در خود جای دهد. این باتری ممکن است تا 18 وات شارژ را پشتیبانی کند. با وجود باتری بزرگ، G22 تنها 185 گرم وزن دارد.

برای سلفی، G22 ممکن است دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.45 باشد. در پشت دستگاه یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8، یک لنز 8 مگاپیکسلی ماوراء بنفش با دیافراگم f / 2.2 و زاویه دید 118 درجه و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 2.4 قرار دارد. . این دستگاه بر روی جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 12 اجرا می شود و برای افزایش فضای ذخیره سازی، یک اسلات کارت microSD در اختیار کاربران قرار می دهد.

انتظار می رود Moto G22 در رنگ هایی مانند مشکی کیهانی، آبی یخی و سفید عرضه شود. گمانه زنی هایی در مورد قیمت این دستگاه وجود دارد. قیمت این گوشی 200 یورو (حدود 228 دلار) پیش بینی می شود.

منبع: gizmochina

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما