افشای مشخصات گوشی های مقرون به صرفه Micromax در 2C

[ad_1]

روآرو- به دلیل مشخصات فاش شده Micromax In 2C که با گوگل پلی به بیرون درز کرده است، انتظار می رود این گوشی به زودی در دسترس قرار گیرد.

به گزارش فرارو، Micromax In 2C ممکن است به زودی در هند عرضه شود. این تلفن همچنین در لیست های Google Play با همان شماره مدل ذکر شده در استانداردهای Geekbench و BIS ظاهر می شود. مشخصات گوشی Micromax In 2C

ممکن است شامل پردازنده Unisoc T610، چهار گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 باشد.

پس از تایید توسط بنچمارک Geekbench و BIS، گوشی هوشمند Micromax In 2C آینده نیز در لیست وب سایت Google Play ظاهر می شود. این لیست نام گوشی را به همراه برخی از ویژگی های آن تایید می کند. این مشخصات مدتی است که در شایعات فضای مجازی مطرح شده است.

اگرچه سازنده هنوز تایید نکرده است، Micromax In 2C ممکن است نسخه ارتقا یافته گوشی هوشمند Micromax In 2B باشد. این گوشی احتمالا یک پیشنهاد معقول برای رقابت نزدیک با گوشی های هوشمند Realme C25 Y و Redmi 9 Power است.

Abhishek Yadav روزنامه نگار معروف هندی در توییتی اعلام کرد که Micromax IN 2C با شماره مدل E6533 در Google Play، BIS و geekbench پیدا شده است. به گفته Whistleblower، این دستگاه دارای تراشه Unisoc T-610، اندروید 11 و 4 گیگابایت رم خواهد بود.

افشای مشخصات گوشی های مقرون به صرفه Micromax در 2C
گوشی هوشمند Micromax In 2C که با شماره مدل E6533 عرضه می شود، دارای چیپست Unisoc T610 خواهد بود. این چیپست در گوشی هوشمند Micromax In 2B است.

لازم به ذکر است که Unisoc T610 یک پردازنده پایه است که از پردازنده 12 نانومتری بهره می برد و دارای دو هسته Cortex-A75 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و شش هسته A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز است.

لیست های خاص این گوشی که در بنچمارک Geekbench در ژوئن 2021 منتشر شد، نشان می دهد که این گوشی در تست تک هسته ای 347 امتیاز و در تست چند هسته ای 1127 امتیاز کسب کرده است.

هنوز خبری در مورد دوربین، باتری و سایر جزئیات مقرون به صرفه Micromax In 2C وجود ندارد. اما می توان گفت که این گوشی با 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. ممکن است نسخه های دیگری از این گوشی با ظرفیت رم متفاوت باشد. قیمت Micromax In 2C نیز حدود 10000 روپیه (تقریباً 133 دلار آمریکا) برآورد شده است.

ما در حال حاضر منتظر Micromax هستیم تا تاریخ دقیق عرضه In 2C را در بازار هند اعلام کند، اما شایعاتی مبنی بر عرضه این گوشی در اوایل ماه مارس وجود دارد.

منبع: 91mobiles

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما