اقامت ترکیه با خرید ملک 2023 نحوه دریافت اقامت با خرید خانه در ترکیه + شرایط و هزینه ها

خرید خانه در استانبول ،استابول معروف ترین شهر ترکیه است که بالغ بر ۱۶ میلیون نفر جمعیت دارد. دراین شهر امکاناتی چون مترو ، اتوبوس ، مونوریل ،کشتی ،پل های متعدد ،تراموا و تنگه بسفر به صورت کاملا هدفمند زندگی روزمره شهروندان استانبول را تسهیل نموده است. همچنین وجود ساخت و ساز های مدرن که توسط بهترین معماران دنیا طراحی شده اند و مراکز خرید متعدد و عالی جهت خرید به روز ترین پوشاک و البسه فشن  این شهر را به یکی از مورد توجه ترین شهر ها جهت سرمایه گذاری تبدیل کرده است . بانک‌های این کشور مجاز هستند تا به میزان حداکثر 70 درصد قیمت خانه را برای خرید ملک در ترکیه تحت پوشش خود قرار دهند. این مقدار در مقایسه با دیگر کشورها از جمله ایران یک وام بسیار کلان محسوب می‌شود. شما قادر هستید این وام را در اکثر شهرهای ترکیه دریافت کرده و نسبت به خرید خانه اقدام کنید.

  • بنابراین مراقب باشید که با وسوسه خرید ملک ارزان در ترکیه به دام افراد سودجو نیافتید.
  • آپارتمان دست دوم در ترکیه به ساختمان‌هایی گفته می‌شود که نوساز نیستند و پیش‌تر مالک خصوصی دیگری در آن سکنی داشتند.
  • بدین صورت که متقاضیانی که در کشور ترکیه ملکی با ارزش حداقل 400,000 دلار خریداری نمایند می توانند در عرض 60 الی 80 روز به پاسپورت ترکیه دست پیدا کنند.
  • ما به شما توصیه می کنیم از خرج کردن پول اضافی خجالت نکشید زیرا بعداً از خود تشکر خواهید کرد.
  • مرکز خرید پارک آکیاکا، مرکز خرید بویاکاسنتر، مرکز خرید مترو گاردن استانبول، مرکز خرید کن پارک و مرکز خرید میدان استانبول از مراکز خرید مهم موجود در منطقه عمرانیه در بخش آسیایی استانبول هستند.

با خرید خانه از یک خارجی، امکان دریافت اقامت ترکیه را دارید، ولی برای اخذ پاسپورت ترکیه باید حتما ملک را از یک خارجی بخرید. برای مطالعه بیشتر در مورد انواع روش های دریافت پاسپورت ترکیه و مراحل اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک می‌توانید مقاله راه های اخذ پاسپورت ترکیه را بخوانید. برای دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک هیچ محدودیتی در نوع مسکن خریداری شده وجود ندارد.

قوانین خرید ملک در ترکیه و شرایط آن

به همین دلیل، رویای خرید ملک در ترکیه دیگر یک رویای دست نیافتنی نیست. بسیاری از ایرانی‌ها برای خرید ملک در ترکیه و گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند و جمعیت ایرانیان در ترکیه رو به افزایش است. به طور کلی، خرید آپارتمان، ملک و خانه در ترکیه موجب اخذ اقامت این کشور می شود. البته متقاضیان باید بدانند که طبق آیین نامه جدید خرید آپارتمان در ترکیه، سرمایه گذاران خارجی باید ملکی را به ارزش 250 هزار دلار آمریکا خریداری نمایند.

از شهرهای استانبول، آنتالیا، ازمیر و آنکارا، میتوان بعنوان بهترین شهر ترکیه برای زندگی نام برد که بیشتر مهاجران و سرمایه گذاران این شهرها را برای زندگی انتخاب می کنند. پرشیا هومز نه تنها بهترین آپارتمان یا ویلا را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه در طول مراحل قانونی و ثبت سند، اقامت و شهروندی ترکیه نیز به شما کمک می کند. اگر هدف شما سرمایه‌گذاری است، مناطق رو به رشد استانبول که در آن پروژه‌های مسکونی بزرگی ساخته می‌شود، بهترین انتخاب‌های شما هستند.

خرید ملک در ترکیه (صفر تا صد مراحل ) ۲۰۲۲

این بندر در حال حاضر یکی از مراکز بزرگ کشتی رانی حمل و نقل عمومی و بین المللی است و شهرت بسیار زیادی دارد. محله اورتاکوی فاصله بسیار نزدیکی با تنگه بسفر و پل معروف آن که در واقع بخش اروپایی و آسیایی استانبول را به هم وصل می‌کند، دارد. موقعیت جغرافیایی و آب و هوای اورتاکوی باعث شده بسیاری از افرادی که به دنبال خرید ویلا در استانبول و به خصوص خرید ویلا در بشیکتاش استانبول هستند، این محله را برای خرید ویلا انتخاب کنند. همچنین کافه‌ها و رستوران‌های دنج و شیک این محله به همراه مراکز خرید و بوتیک‌های آن بسیار معروف هستند. به دلیل تعداد زیاد گردشگرانی که به استانبول سفر می‌کنند، دولت ترکیه تلاش زیادی برای امنیت مسافران می‌کند.

خرید ملک در ترکیه

بر اساس این تایید مالک جدید قادر خواهد بود ملکش را به شخص دیگری واگذار کند. به این دلیل که دولت ترکیه شرایط ویژه ای رو برای خرید املاک در ترکیه در نظر گرفته به مانند اخذ شهروندی ترکیه و یا اخذ اقامت ترکیه که خرید ملک در ترکیه زمانی می تونید اقدام کنید که در این کشور خونه خریده باشید. برای همین بیشترین متقاضیان رو همسایه های همجوار ترکیه تشکیل می دن که به دنبال این هستن که شرایطخودشون رو بهتر کنن و موفق به اخذ پاسپورت ترکیه بشن.

تا سال 1770 نام این شهر قسطنطنیه بود، اما از آن پس پادشاه وقت عثمانی نام آن را اسلامبول به معنای اسلام شهر گذاشت. تا سال 1923 این شهر یکی از شهرهای جمهوری ترکیه شد و نام آن به استانبول تغییر یافت. تغییر پایتخت ترکیه از استانبول به آنکارا در سال 1923 تغییرچندانی در رویه و اهمیت این شهر ایجاد نکرد و استانبول همچنان یکی از شهرهای مهم و استراتژیک ترکیه به شمار می‌رود و موقعیت تجاری و صنعتی بسیار خوبی در ترکیه دارد. قبل از این که آخرین مرحله پرداخت و تسویه حساب کامل را انجام دادید, یک کپی از اصل سند را درخواست کنید به اداره اسناد منطقه خود مراجعه کنید. به دلیل یکپارچه بودن سیستم ادارات ترکیه تنها در عرض چند دقیقه شما می تونید نسبت به استعلام ملک خود و اطلاع یافتن از تمام جزیات آن اقدام کنید.

استانبول

محله‌های ینیکووی، ایستینیه، ترابیا در ساحل بسفر قرار دارند و قیمت خرید خانه در آن‌ها نسبت به محله‌های دیگر ساری یر بیشتر است و اکثر ویلاهای لوکس و گران قیمت در این محله‌ها قراردارند. محله‌هایی مانند زکریاکوی وکیلیوس بعد زمان اعلام پل استانبول و فرودگاه استانبول محبوب شده‌اند. این محله نیز مانند بشیکتاش یکی از گران‌ترین مناطق خرید آپارتمان در استانبول برای خرید ملک در استانبول شناخته می‌شود و ارزش ملک در هر سال در این محله افزایش خوبی دارد. نخلستان معروف امیرگان، موزه هانیم سدبرک و قلعه روملی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی ساری یر هستند. همچنین سرمایه گذاری در ترکیه به دلیل نوسانات ارزی در ایران بسیار باصرفه تر هستش چون که ارزش پول شما پایین نمی آید و  رشد پیدا می کنه.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما