بازیابی iMac I4 G4 با تراشه M1 – Zomit

[ad_1]

نوستالژی یک نیروی قدرتمند است و اکنون شخصی با موفقیت iMac G4 را با تراشه جدید M1 نصب کرده و آن را بازگردانده است. اگرچه این دستگاه قدیمی است اما درخشندگی خود را از دست نداده است. این محصول از نمایشگری 15 اینچی با حاشیه ضخیم دور آن بهره می برد. iMac G4 دارای یک پایه بزرگ با درایو نوری است. ناگفته نماند که طراحی تنها یکی از عناصر این محصول است که البته در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است. اگرچه سخت افزار G4 برای زمان خود بسیار چشمگیر بود، اما در مقایسه با سخت افزار امروزی بسیار قدیمی تر است.

مک جی 4 با تراشه M1

با توجه به Digital Trends، Imec G4 دارای رزولوشن 1024 در 768 پیکسل است. این دستگاه از یک پردازنده گرافیکی گیگاهرتز تغذیه می کند. پردازنده گرافیکی این محصول GeForce 4MX بوده و از 256 مگابایت DDR SDRAM با فرکانس 333 مگاهرتز استفاده می کند. این آی مک به هارد دیسک 80 گیگابایتی با سرعت 72000 دور در دقیقه مجهز است که در مقایسه با سخت افزار مشابه زمان خود بسیار خوب به نظر می رسد.

یک تکنسین به نام کانر تصمیم جسورانه ای گرفت. او تراشه مادربرد M1 را در G4 iMac گرفت و آن را با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت SSD نصب کرد. از آنجایی که M1 یک سیستم روی یک تراشه (SoC) است، شامل یک تراشه گرافیکی، یک تراشه میانی و یک رم است.

مک جی 4 با تراشه M1

مقالات مرتبط:

علاوه بر ارتقاء سخت افزاری، پروژه کانر شامل ارتقاء پورت G4 نیز می شود. نسخه اصلی سیستم مجهز به سه پورت USB 2.0، دو پورت Firewire 400 و دو پورت VGA بود که البته این پورت ها قدیمی هستند و نیاز به به روز رسانی دارند. iMac G4 Connor اکنون دارای پورت های HDMI، USB A، USB C، جک هدفون و پورت کارت Asi و همچنین یک پورت اترنت است.

اگر تعجب می کنید که آیا iMac اصلاح شده G4 چیزی بیش از یک پروژه سرگرم کننده است، کانر آن را با Wi-Fi و بلوتوث نیز نصب کرده است و اکنون می تواند به شبکه های بیش از 100 مگابیت در ثانیه متصل شود. با این حال، نگاه کردن به دستگاه‌های قدیمی و اصلاح‌شده همیشه ما اهل فن را مجذوب خود کرده است.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما