بایدن به پوتین هشدار داد

[ad_1]

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که واشنگتن برای هر موقعیتی علیه مسکو آماده است.

به گزارش فارس، کاخ سفید درباره گفتگوی تلفنی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، «پرزیدنت بایدن اعلام کرده است که اگر روسیه به اوکراین حمله کند، ایالات متحده به همراه متحدان و متحدانش قاطعانه واکنش نشان خواهند داد و اقدام فوری و جدی علیه روسیه انجام خواهند داد».

در این بیانیه آمده است: پرزیدنت بایدن بار دیگر تاکید کرده است که حمله روسیه به اوکراین باعث رنج و عذاب انسانی خواهد شد.

کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که “پرزیدنت بایدن به صراحت اعلام کرده است که ایالات متحده پوتین آماده مشارکت در دیپلماسی است و آماده همکاری با متحدان و شرکا در موقعیت های دیگر است.”

زیرنویس روسی

دستیار کرملین روسیه نیز جزئیات گفتگوی تلفنی دو کشور را ارائه کرده است.ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا.

وی گفت که پوتین به متحدان آمریکایی خود گفته است که غرب این کار را انجام نمی دهد.

کرملین افزود که پوتین و بایدن برای ادامه روابط و مذاکرات به توافق رسیده اند و گفتگوها ادامه دارد.

وی افزود که پوتین در گفتگوی تلفنی با بایدن “اطلاعات نادرست در مورد ادعاهایی مبنی بر حمله روسیه به اوکراین” را محکوم کرد.

گفت و گوی تلفنی پوتین و بایدن یک ساعت به طول انجامید.

ساعتی پیش کاخ الیزه در فرانسه اعلام کرد که گفت و گوی تلفنی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه بر سر بحران اوکراین بیش از یک ساعت و 40 دقیقه به طول انجامید.

الیزه افزود: ماکرون و پوتین در مورد چگونگی اجرای توافق مینسک گفتگو کرده اند و رئیس جمهور فرانسه تاکید کرده است که گفتگوهای جدی برای تشدید تنش ها مناسب نیست.

مکرون در گفتگوی تلفنی با ابراز نگرانی اتحادیه اروپا از عواقب تنش در اوکراین با رئیس جمهور روسیه تماس گرفت.

اگرچه روسیه بارها اعلام کرده است که قصد حمله به اوکراین را ندارد، اما ایالات متحده و اروپا آمادگی های نظامی خود را در اقدامی که آنها می گویند افزایش داده اند. قدرت نظامی مسکو برخی از این کشورها به همین بهانه نیرو و تجهیزات نظامی به اوکراین اعزام کرده اند.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما