بایگانی‌های روسری فروشگاه سارمو

یکی از راه های کسب اطمینان از خرید روسری با کیفیت، استفاده از اجناس دارای مارک و برند معروف و شناخته شده است. با این همه مشکل احناس تقلبی و فیک باعث شده تا میزان اطمینان به کالاهای موجود در بازار کاهش یابد. به همین دلیل است که بیشتر افراد به دنبال راهی برای تشخیص روسری اورجینال از تقلبی هستند. موضوع مهم دیگری که در انتخاب و خرید روسری، به خصوص رنگ  آن باید به آن توجه کرد موضوع رنگ چشم و مو است.

روسری های ابریشمی جز یکی از گرانترین روسری های بازار محسوب می گردد و بیشتر برای مجالس و مکان های مهم به کار می رود. ما در این مقاله در رابطه با انواع روسری برای شما مطالبی ذکر کرده ایم، اگر شما هم قصد خرید یک روسری مناسب را دارید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید. از آنجا که استفاده از این پوشش به دور گردن در کارخانه ها می توانست خطرات جانی به بار داشته باشد، زنان شروع به استفاده از روسری بر روی سر کردند. اینکار علاوه بر کاهش خطر، باعث جلوگیری از ورود مو به درون اسباب و ابزار کارخانه می شد.

روسری

داشتن یک استایل مناسب و لباسی زیبا برای همه ی خانوم های ایرانی و غیر ایرانی یک نیاز اساسی محسوب می شود و آن ها همیشه در صدد این می باشند تا با چهره ای مناسب در جمع های خود حاضر شوند. افرادی که به علل متفاوت طبیعی یا مصنوعی، دارای پوست برنزه هستند، دارای این نوع تناژ پوستی هستند. در زمان جنگ جهانی دوم هم علاوه بر اینکه روسری از حالت یک پوشش تجملی بیرون آمد و به پوشش روزمره زنان تبدیل شد، استفاده از چنبه و کتان و پشم هم برای دوخت آن باب شد.

در زمان ساسانیان هم زنان از البسه مختلفی مانند موبند، چادر و تاج برای پوشاندن سر و موهای خود استفاده می کردند. از روسری های پلیسه با پارچه های ضخیم برای فصل زمستان استفاده می شود و اگر شما قصد خرید روسری برای فصل زمستان را دارید بهتر است از نوع ضخیم آن را خریداری کرده تا از سرما در امان بمانید‌. تولید کنندگان از پارچه های مختلفی برای تولید روسری پلیسه استفاده کرده اند که شما می توانید با توجه به نیاز خودتان اقدام به خرید روسری نمایید. روسری انواع مختلفی دارد و هر کدام مناسب برای یک نوع مجلس و در یک مکان خاص می باشد، تولید کنندگان این پوشش همیشه سعی داشته اند تا با توجه به نیاز و سلیقه همه بانوان اقدام به تولید این محصول نمایند. توصیه معمول متخصصان مد و فشن، استفاده از روسری های نخی با رنگ های تند و گرم در فصل های گرم سال مانند تابستان است. در مقابل توصیه می شود تا پوشش های سنگین تر را در فصل های سرد سال مانند زمستان مورد استفاده قرار داد.

روسری جواهردوزی تلی R5077 ( 3 رنگ )

اگر شما این نوع روسری را مد نظر خودتان قرار داده اید در هنگام اتو کشی به آن دقت کنید تا دمای اتو زیاد نباشد و برای محافظت از آن یک پارچه ی دیگر به رویش بیاندازید. یکی از مزیت های روسری های ابریشمی چروک نشدن است، گاهی برای شما اتفاق افتاده با پوشیدن یک نوع روسری به راحتی دچار چروک شده و زیبایی شما را زیر سوال میبرد. افرادی که به دنبال یک نوع پوشش سبک، ظریف ، خنک می باشند می توانند از این نوع روسری خریداری کنند. یکی دیگر از انواع روسری ، روسری حریر می باشد، این محصول جز بهترین روسری ها به شمار می آید و توانسته جایگاه بالایی در فروش داشته باشد. همانطور که گفته شد روسری می تواند نقش بسیار مهمی در داشتن یک استایل مناسب ایفا کند اما نکته قابل توجه این است شما به هنگام خرید می بایست باید به نکات ظریفی دقت کنید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید. همچنین اگر شما قصد خرید برای مجالس را دارید بهتر است از روسری های ابریشم برای خود انتخاب نمایید.

یکی از پرطرفدارترین روسری های موجود در بازار نخی می باشد، اگر به دنبال روسری قیمت مناسب می گردید بهتر است روسری نخی را مد نظر قرار دهید. در مقابل افرادی با رنگ چشم سبز یا میشی باید به استفاده از رنگ هایی با تناژ قرمز مانند صورتی یا بنفش فکر کنند. افرادی که رنگ چشم های آنها آبی و طیف های آبی است بهتر است به گزینه نارنجی یا قرمز برای رنگ روسری فکر کنند. بعد از انقلاب و در سال 1362 اولین قانون مربوط به حجاب در ایران به تصویب رسید. این قانون زنان را ملزم به استفاده از پوشش های گوناگون برای موهای خود کرده است. این الزام قانونی باعث شد تا از این زمان به بعد، انواع مختلفی از پوشش های سر و بدن در میان زنان رواج پیدا کند که از جمله رایج ترین آنها می توان به چادر، مقنعه، شال و روسری اشاره کرد.

روسری پانچی

در حقیقت ملکه معروف مصری، نفر تی تی، احتمالا اولین کسی است که در این دوران از این پوشش بر روی سر خود است استفاده می کرده است. نقاشی های زیادی از این ملکه موجود است که وی را در حالتی نشان می دهد که از روسری زیر تاج مخروطی معروف خود استفاده کرده است. پیشینه استفاده از روسری بسیار قدیمی تر از آنچه است که بسیاری از افراد باور دارند. قدیمی ترین شواهد استفاده از این پوشش به چیزی در حدود 1300 سال پیش از میلاد مسیح و مصر باستان باز می گردد. این محصول برای افراد خاص پسند بسیار مناسب بوده و می تواند گزینه ای عالی محسوب گردد. برای تولید روسری لمه از پارچه های شاین دار استفاده می شود و پوشیدن آن جذابیت ویژه ای ایجاد خواهد کرد.

  • یکی از مزیت های روسری های ابریشمی چروک نشدن است، گاهی برای شما اتفاق افتاده با پوشیدن یک نوع روسری به راحتی دچار چروک شده و زیبایی شما را زیر سوال میبرد.
  • این تاکید و رواج استفاده از پوشش سر باعث شد تا این بخش از البسه به بخش بسیار مهمی از صنعت پوشاک تبدیل شده و تاثیر گذاری زیادی در ترندها و گرایشات مد و فشن داشته باشد.
  • تفاوت دیگر این دو نوع پوشش، در افراد و موقعیت هایی است که از این دو پوشش استفاده می شود.
  • همانطور که در بالا هم اشاره کردیم روسری معمولا به شکل مثلث یا در قالب پارچه مربعی شکلی است که در زمان استفاده تا شده و به شکل مثلث در می آید.

استفاده مردان به خصوص نظامیان از این پوشش در قرن های بعدی و مناطق دیگر جهان هم ادامه پیدا کرد. آنچنان که سربازان کروات قرن 17 میلادی هم از روسری جدید به دور گردن خود استفاده می کردند. شاید هیچ زن و دختر ایرانی وجود نداشته باشد که اسم روسری را نشنیده باشد، از آن استفاده نکرده باشد و حداقل چندتایی از آن در کمد لباس هایش نداشته باشد. برای فصل های تابستان از روسری های نخی و خنک ، برای فصل فصل های سرد سال از جنس های ضخیم خریداری نمایید. بانوان جوانی که به دنبال یک روسری برای مجالس خود می گردند می توانند از این جنس خریداری کرده و با پوشیدن آن به زیبایی استایل خود بیافزایند. روسری های نخی در انواع طرح و رنگ موجود می باشد و شما می توانید با توجه به دیگر لباس های خود آن را انتخاب کرده و هارمونی جالبی را ایجاد نمایید.

روسری کد 859

استفاده از روسری هایی با طرح های شلوغ و چند رنگ باعث می شود تا صورت افراد، پرتر به نظر بیاد. در مقابل پوشش های تک رنگ باعث می شوند تا صورت فرد استفاده کننده از این پوشش لاغرتر و باریکتر به نظر بیاید. ورود اسلام به ایران و تاکید این دین بر لزوم پوشاندن موها توسط زنان، باعث تقویت فرهنگ استفاده از پوشش سر در ایران شد.

طرح های توپ توپی یکی دیگر از طرح های مدرن می باشد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید. اما این نوع روسری بسیار دیر چروک شده و یک مزیت بسیار مهم به شمار می آید. روسری های نخی شستشوی آسانی داشته و اتوکشی به راحتی صورت می گیرید بنابرین شما نیاز به زمان زیاد برای پرداختن به اتو کشی لازم ندارید. از این زمان به بعد این نوع پوشش راه خود را به سمت ترندهای مد هم برای آقایان و هم خانم ها باز کرد. در قدم اول موضوع تعریف روسری و تاریخچه استفاده از آن در جهان را در دستور کار قرار می دهیم. استفاده نکردن از رنگ مناسب و هماهنگ با دیگر لباس ها می تواند شما را نا زیبا نشان دهد و زیبای شما نیز بکاهد.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما