بهترین سریال 2020; جغجغه، فارگو و خانه کاغذی

[ad_1]

در بالا: در آخرین روز سال 2020 پربیننده ترین سریال سال را معرفی کرده ایم. البته این لیست کمی خوشمزه و یقینا ناقص است، بهانه ای است برای نگاه کردن به مجموعه هایی که ارزش دیدن دارند و توصیه می شود.

خانه کاغذی

“خانه کاغذی” که به عنوان پربیننده ترین سریال نتفلیکس در سال 2020 معرفی می شود، یک سریال جنایی اسپانیایی است که توسط الکس پینا ساخته شده و داستان دو باند، یکی از ضرابخانه سلطنتی اسپانیا را روایت می کند. و دیگری در بانک اسپانیا به رهبری پروفسور (آلوارو مورته) در حال فعالیت است، عکس.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

“خانه کاغذی” که در ابتدا به عنوان یک مجموعه محدود در نظر گرفته شده بود، به دو بخش تقسیم می شود. پس از موفقیت اولیه، در اواخر سال 2017 برای نتفلیکس منتشر شد و از آن زمان به بعد سریال های زیادی با قهرمانان، کانال ها و داستان ها ساخته شده اند و جوایز متعددی از جمله چهل و ششمین بهترین سریال درام را نیز دریافت کرده است. جایزه بین المللی امی..

شاه ببر

«پادشاه ببرها» یا «شاه ببر»، با نام مستعار «پادشاه ببرها: قتل، ضرب و جرح و جنون»، دومین سریال پربیننده نتفلیکس در سال 2020 است. این سریال که در چهار هفته اول 64 میلیون بازدید داشت، یک سریال است. مستند جنایی تلویزیونی درباره زندگی “جو عجیب و غریب”.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

این سریال که برای اولین بار در 20 مارس 2020 از نتفلیکس پخش شد، داستان این غریبه را روایت می کند که در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 و انتخابات فرمانداری اوکلاهاما در سال 2018 شرکت کرد.

وزیر گامبی

«وزیر گامبی» که هفته گذشته بیش از هر سریال دیگری مطرح شد، در چهار هفته ابتدایی نمایش 62 میلیون بیننده داشت. یک مینی سریال آمریکایی بر اساس رمانی به همین نام از والتر تویس، پربیننده ترین سریال کوتاه نتفلیکس از هفته اول انتشارش.«گامبی وزیر» داستان زندگی شطرنج‌بازی یتیم به نام بث هارمون است که در سنین 9 تا 22 سال در تلاش برای تبدیل شدن به بزرگترین شطرنج‌باز جهان است، در حالی که از مشکلات روحی و اعتیاد به مواد مخدر و الکل رنج می‌برد. . داستان از اواسط دهه 1950 شروع می شود و تا دهه 1960 ادامه دارد.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

به گفته نتفلیکس، این سریال در 92 کشور و در 63 کشور در بین 10 سریال برتر قرار داشت. این کتاب همچنین پس از 37 سال به پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد و همزمان با پخش این مجموعه، «چگونه شطرنج بازی کنیم» گوگل به بالاترین حد خود در 9 سال اخیر رسید. برای موفقیت این مجموعه همین بس که eBay اعلام کرده است که جستجوی شطرنج و صفحه شطرنج در این پلتفرم 273 درصد افزایش یافته است.


بابل برلین

سریال «بابل برلین» (برلین سابق بابیلون) عجیب‌ترین، سخت‌گیرانه‌ترین و نازی‌ترین نمایش هنری تلویزیون است که می‌توانید تصور کنید. سریال نئو نوآر آلمان که در ژانر درام تاریخی و جنایی می گذرد، داستان کارآگاه گریون راث را روایت می کند که از کلن به برلین سفر می کند تا در میان آشفتگی های سیاسی و اجتماعی دهه 1920 آلمان، پرونده ای مرموز را بررسی کند. تام تیکور، آخیم فون بوریس و هنک هندلوکتن خالقان این سریال هستند که ولکر بروخ و لئو لیزا فریس در آن بازی کرده‌اند. فصل اول این سریال در سال 2017 برای Sky One و DOS Arreste پخش شد، اما بعداً نتفلیکس حقوق آن را در کانادا و آمریکای شمالی خریداری کرد.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

«Babylon Berlin» پرهزینه ترین سریال تلویزیونی ساخت آلمان و احتمالاً پرهزینه ترین سریال غیرانگلیسی است. فصل سوم این مجموعه تلویزیونی که به زبان های آلمانی و انگلیسی عرضه می شود، در آستانه فروپاشی آلمان نازی بود. نویسندگان سریال “بابل برلین” تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا روند تغییر رژیم آلمان از سال 1919 تا 1933 را به بهترین شکل ممکن نشان دهند و آگاهی از فجایع اقتصادی و ظهور نازی ها را افزایش دهند. تعطیلات مضمون این سریال گاه در قالب کار بی صدا، گاه در قالب تجربه روانشناختی و گاه در قالب موسیقی کاباره توصیف می شود.

چداچد

“راچد” با بیش از 48 میلیون بیننده در ماه های اول اکران روانشناختی شخصیت “راچد” از رمان “پرواز بر فراز آشیانه فاخته” یا “دیوانه از قفس پرید” نوشته کن کیسی که اولین بار در 1962. در این سریال که توسط ایوان رومانسکی ساخته شده و توسط رایان مورفی ساخته شده است، سارا پلسون نقش اصلی را بر عهده دارد.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

«رچد» برای دو فصل آماده تولید است. اولین قسمت از فصل اول این سریال در تاریخ 18 سپتامبر 2020 از شبکه نتفلیکس پخش شد و در اولین هفته انتشار خود با مجموع زمان 972 میلیون دقیقه در صدر جدول نیلسن قرار گرفت. به گفته نتفلیکس، این سریال در چهار هفته اول 48 میلیون بازدید داشته است.


فارگو

فصل چهارم تولید «فارگو» نوح فارلی، با الهام از برادران کوئن، کریس راک را به نمایش می گذارد. او نقش رهبر یک باند تبهکار از مهاجران سیاهپوست را بازی می کند که از جیم کرو (قانون جداسازی ایالتی در همه مکان های عمومی در آمریکای جنوبی) فرار می کنند.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

از دیگر اعضای این فصل می توان به اندرو برد (نوازنده آمریکایی)، جسی باکلی (چرنوبیل)، جم هیوستون (ستاره امپراتوری بوردو)، بن ویشا، جیسون شوارتزمن و تیموتی اولفینت اشاره کرد. همانطور که مشخص است فصل آخر این سریال نیز مانند سه فصل گذشته بسیار تحسین برانگیز خواهد بود.

کبیر

به نظر می رسد تلویزیون به شدت نگران کاترین کبیر است. «بزرگ» دومین سریال پرهزینه و مجلل معروف ترین امپراتوری روسیه است که در سال های اخیر ساخته شده است. این سریال درباره زندگی کاترین (با بازی ال فانینگ) و رابطه غیر دوستانه با همسرش پیتر سوم (با بازی نیکلاس هولت) است.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

تماشای آنونس سریال «کبیر» که در دی ماه پخش شد، ناخودآگاه مقایسه ای بین این سریال و فیلم «سوگلی» را در بر می گیرد; مجموعه جذاب نه تنها به دلیل ادغام هولت و تونی مک نامارا، بلکه به دلیل ترکیب مت شکمن و فانینگ است. همچنین روایت داستان سریال «کبیر» شبیه به فیلم «سوگلی» است که ریتمی ساده و کمی زمخت دارد.

آکادمی چتر

Umbrella Academy – Chapter 2 با 43 میلیون مخاطب، یک ابرقهرمان و علمی تخیلی آنلاین آمریکایی است که بر اساس کتاب کمیکی به همین نام ساخته شده است و داستان خانواده ای از برادران و خواهران را روایت می کند که همگی ماوراء طبیعی هستند. با مرگ پدرشان، آنها باید راز مرگ او را که با تهدید بزرگی برای جهان همراه است، فاش کنند. الن پیج، تام هاپر، رابرت شیهان، مری جی. بلیز، کامرون بریتون، جان ماگارو، آدام گادلی و تب کلم ستارگان این سریال – یکی از محصولات اصلی نتفلیکس – هستند.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

فصل اول سریال “آکادمی چتر” در 10 قسمت و در تاریخ 24 بهمن 1397 پخش می شود، این سریال با استقبال خوب منتقدان و استقبال بسیار بالای مخاطبان و به ویژه تمجید از فضا و بازی های تیم نمایش مواجه شد. پس از موفقیت فصل اول، نتفلیکس رسما این سریال را به فصل دوم تمدید کرد و 10 قسمت را در جولای 2020 پخش کرد.

هورسمن هورسمن

“BoJack Horseman” (در اصل “BoJack Horseman”) یک انیمیشن کمدی کمدی بزرگسالان است که مضامین طنز سیاه را در قالب زندگی انسان اسبی به تصویر می کشد. داستان از این قرار است که بوجک (با صداپیشگی ویل آرنت) سال ها پیش کمدین معروفی بود، اما زندگی او پس از این سریال با نوشیدن زیاد مشروب (چیزی که ما را به یاد متیو پری امروزی می اندازد) از دست رفت. کمدی محبوب، او «دوستان» را با عنوان اصلی «دوستان» راه اندازی کرد. سریال «بوجک هورسمن» توسط امی ساداریس، آلیسون بری، پل اف تامپکینز و آرون پل از سرویس استریم نتفلیکس روایت می شود.

بهترین سریال 2020;  جغجغه، فارگو و خانه کاغذی

فصل ششم «بوجک هورسمن» را می‌توان «باهوش‌تر، باهوش‌تر و چندلایه‌تر» نسبت به ۹۵ درصد کمدی‌هایی که از تلویزیون یا دیگر پلتفرم‌ها پخش می‌کنند، توصیف کرد. این فصل، یکی از بهترین سریال های سال 2020 به موضوع اصلی خود نزدیک شده است: اینکه یک مرد مسئولیت اعمال خود را بپذیرد به چه معناست؟ «بوجک هورسمن» با طنز هالیوودی، داستان سرایی خلاقانه و داستان گویی غیرمنتظره، انیمیشن های جذاب، ارائه های کمدی زمان دار و جلوه های بصری صادقانه و کاملاً صادقانه سعی می کند به این سؤال پاسخ دهد.


تاریک

“Dark” یا “Dark” (قبلا “Dark”) یک سریال علمی تخیلی با موضوعی فراطبیعی است که توسط باران بو اودار و Yantie Fries ساخته شده است. این مجموعه در سه فصل، داستانی پیچیده درباره مفاهیم زمان و مکان، بهشت ​​و جهنم، فرشتگان و شیاطین، آدم و حوا و آغاز و پایان را روایت می‌کند. فصل سوم در هشت قسمت در 27 ژوئن 2020 توسط نتفلیکس منتشر شد و برخلاف سریال پایانی غیر رضایت بخش، می تواند داستان کامل خود را به خوبی پایان دهد.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

از نکات برجسته سریال «تاریک» می توان به فضاسازی، روایت داستان و توجه به جزئیات اشاره کرد. داستان به قدری پیچیده است که شاید فکر کنید درک آن غیرممکن است، اما مشکلات باورنکردنی سریال، از جمله زنی که مادرش را به دنیا آورد، معنای غیرممکن را به خود گرفت. مضمون آن دوره بارها در آثار دیگر مطرح شده است، اما «تاریک» را می توان بهترین سریالی دانست که از این موضوع برای روایت داستان خود در طول تاریخ استفاده کرده است.

اولین سریال آلمانی زبان اصلی نتفلیکس پر از جنجال بود. موضوعی چالش برانگیز که شاید هرکسی جرات ساخت فیلم یا سریال بر اساس آن را نداشته باشد. فصل سوم سریال «تاریک» می تواند سیر تکاملی دو فصل قبل را ادامه دهد و به خوبی پایان یابد، نه تنها توجه مخاطبان را به خود جلب کرد، بلکه نقدهای مثبت منتقدان را نیز به دنبال داشت. جاه طلبانه ترین و شاید شگفت انگیزترین پازلی که تا به حال در تلویزیون دیده شده است، یکی از بهترین سریال های سال 2020 است.


سریال های محبوب دیگر

این پربیننده ترین سریال سال 2020 است اما جذاب ترین سریال سال به همین چند موضوع محدود نمی شود. به عنوان مثال، در سال 2020، سریال های “من هرگز نداشتم” و “نیروی فضایی” با بیش از 40 میلیون بیننده از نتفلیکس پخش شد – که با هر استانداردی موفقیت آمیز بود.

بهترین سریال 2020;  راچد، پادشاه ببرها و خانه کاغذی

به ویژه “من هرگز نداشتم” که یک درام نوجوانانه را در مورد واکنش یک دانش آموز دبیرستانی آمریکایی-هندی به مرگ پدرش روایت می کند. جالب و غیرحرفه ای است که منتقدان آن را به خاطر به تصویر کشیدن جنوب آسیا در هالیوود و تضعیف سبک آسیای جنوبی تحسین کرده اند.

منبع: روزنامه شهروند، فیلیمو شات

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما