بهترین قیمت استند کاتالوگ خرید و لیست فروشندگان شهریور 1402 قیمت

استند جا بروشوری پلکسی CW828در حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و .. استند جابروشوری فلزی CW826در حال حاضر استند های جابروشوری و جاکاتالوگی در غرفه های نمایشگاه و در.. این سازه، استند جابروشوری، جا بروشوری، جاکاتالوگی یا استند بروشور تبلیغاتی نام دارد. جا بروشوری فلزی، جا بروشور پلاستیکی یا استند چوبی انواع مختلف جابروشور از لحاظ جنس هستند. جنس استند می تواند تاثیر زیادی روی قیمت استند کاتالوگ داشته باشد.

استند کاتالوگ

یکی از مسائل و تلاش همکاران ما در مجموعه سرویس های طلایی تامین متریال با کیفیت و ماندگاری بالا جهت سفارش شماست ، همواره در راستای کسب رضایت شما میکوشیم و معتقدیم شما لایق بهترین ها هستید. ضمن تعهدی که مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی در راستای تحویل سفارش شما دارد ، طبق برنامه ریزی های جدید صندوق انتقادات و پیشنهادات اغلب سفارشات زودتر از زمان موعد آماده و تقدیم شما عزیزان میگردد. با قرارداد و بهره گیری از سیستم های باربری زمینی ، هوایی و دریایی برآن هستیم تا سفارشات شما را در کمترین زمان ممکن بدست شما برسانیم.کافیست باربری مدنظر را انتخاب بفرمایید و به همکاران ما در مجموعه سرویس های طلایی اطلاع دهید.

استند کاتالوگ A3 ثابت

به حدی که در اندازه های مشابه، با جنس مختلف، اختلاف قیمت آن ها به دو یا سه برابر هم برسد. قطعا استند فلزی قیمت بیشتری نسبت به استندهای کارتنی و مقوایی دارد. جا کاتالوگی (بروشور استند) سازه ای فوق العاده جهت نمایش بروشور و یا کاتالوگ در نمایشگاه ها و همایشها و … بطراحی این نوع جاکاتالوگی به گونه ایست که نیاز به برداشتن کاتالوک از روی آن نیست (هنگام جمع آوری). این نمونه استند رومیزی اداری پلکسی گلاس از ایستایی مناسبی برخوردار است و فضای کمی را اشغال می کند. به این خاطر می توان روی پیشخوان ، روی میز و یا هرجای دیگری که دسترسی مناسبی داشته باشد مورد استفاده قرار گیرد.

این استندهای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا نحوه ارائه تبلیغات خود را بهبود ببخشید تا مؤثر تر ظاهر شوید. اگر به دنبال خرید یک زیر مانیتوری برای کاتالوگ یا برگه های سایز A3 هستید، این محصول بهترین گزینه برای شما می باشد. با خرید این نوع استند، بدون نیاز به هیچ تخصصی و با کمک راهنمای داخل آن، اجزای این سازه را به هم متصل کنید. درسته که نوع استند ثابت است و به راحتی قابل جابه جایی نمی باشد، اما در عین حال می توانید در مدت زمان کوتاهی اجزای این استند را سرهم کنید و از آن استفاده کنید. با استفاده از این استندها می توانید به راحتی کاتالوگ های خود را در دسترس عموم قرار دهید.

استند ایستاده پانچ

هر گونه سفارشی از هر جای ایران پذیرفته میشود و در کمترین زمان تحویل داده میشود.

میتوانید با مراجعه به صفحه نمونه کارهای مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی در سایت یا اینستاگرام از محصولات دیدن فرمایید . بله ، شما میتوانید ضمن تماس و هماهنگی با کارشناسان فروش مجموعه چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی سفارشات خود را رزرو کنید تا در زمان مدنظر تجهیزات به صورت آماده تقدیم حضورتان گردد. کاتالوگ استند پلکسی که از جنس آلومینیوم و پلکسی شفاف بوده و زیگزاگ شکل شده و از هر دو طرف آن قابلیت دسترسی دارد. از ویژگی‌های جاکاتالوگی می‌توان جمع شدن بصورت آکاردئونی، دسترسی از دو طرف، و استفاده در فضای متفاوت همچون مرکز فروش، نمایندگی ها و نمایشگاه ها و… نام برد.

مخصوصاً در سالن های انتظار بسیار مفید است، چون مردم وقت بیشتری دارند تا با مطالب شما سرگرم و آشنا بشوند. از ابزار پرکاربرد که برای سازماندهی کاتالوگ ها و بروشورها استفاده می شود، استند بروشور و استند کاتالوگ می باشد. با داشتن یک استند تبلیغاتی می توانید به کاتالوگ و بروشورهای خود نظم بدهید؛ به ویژه از استند کاتالوگ و استند بروشور در نمایشگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این استندها طبقه بندی شده اند و از هر طبقه برای یک نوع کاتالوگ یا بروشور می توانید استفاده کنید. تا مصرف کننده ها و بیننده ها قادر باشند آنچه که به دنبالش هستند را سریع پیدا کنند.

  • هر چه تعداد استندی که نیاز دارید، بیشتر باشد، قیمت نهایی به ازای هر استند کمتر خواهد شد.
  • استند بروشورهای موجود همه از جنس پلکسی هستند، اما استند بروشور سه طبقه ای قاعدتاً بیشتر از یک طبقه ای است.
  • استند کاتالوگ به پایه ای گفته می شود که برای نگهداری بروشور، کاتالوگ محصولات، روزنامه ها و مجلات کاربرد دارد.
  • هرجا که نیاز به ارائه رزومه ای از خود و محصولمان داریم این سازه بکار می آید.
  • با خرید این نوع استند، بدون نیاز به هیچ تخصصی و با کمک راهنمای داخل آن، اجزای این سازه را به هم متصل کنید.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما