بهترین منابع کنکور رشته ریاضی 1401 با سطح بندی + مشاوره صوتی

درس عربی به نسبت درس مهم و سرنوشت سازی است و معمولاٌ داوطلبان در آن ضعف دارند. آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری ، جدّیت در کار و اخراج دانش آموزان مشکل ساز ، احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار ، نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان ، نظم و انضباط فوق العاده ، برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک ، جزوات مفهومی بسیار قوی ، روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور ، مهارتهای تست زنی خاص ، آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی ، ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان ، بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان، جلسات کاهش استرس بسیار مفید ، برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت. به عنوان یک داوطلب ریاضی، ممکن است در رابطه با انجام محاسبات دچار مشکل باشید در این شرایط ما بسته محاسبات سریع کنکور را به شما معرفی خواهیم نمود تا پس از مطالعه دقیق آن بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان به تست های کنکور پاسخ دهید. او بعد از مدتی با حضور در برنامه گزینه دو که آن سالها تنها برنامه کنکوری پخش شده از صدا و سیما بود خود را به جامعه کنکوری ها معرفی کرد.

پس از آن حتی اگر پاسخ شما صحیح بوده است بازهم تحلیل تشریحی آن را بهصورت دقیق مطالعه کنید زیرا در برخی از موارد ما ممکن است توانسته باشیم گزینه صحیح را انتخاب کنیم اما این گزینه تحلیل درستی نداشته باشد و این تحلیل نادرست در جلسه کنکور برای ما ایجاد مشکل مینماید. لازم به ذکر است که برای آشنایی با روشهای این مشاور برجسته کنکور می توانید به بخش مقالات مشاوره ای سایت گزینه دو و سایت شخصی ایشان به نشانی « پوردستمالچی دات آی آر » بروید. اما اگر بخواهید بر اساس کتب درسی پیش بروید بدون اینکه از منابع کمک آموزشی و یا کتاب های تستی کنکور خود را پشت سر بگذارید، شاید به ۵ درصد سوالات هم نتوانید پاسخ درستی بدهید. این کتاب ها که بهترین منبع هندسه کنکور هستند، درسنامه نسبتاٌ خوبی دارند و تست های آن ها هم استاندارد و مطابق کنکور است.

این کتاب دارای درسنامه خوب و کاملی است و تست هایی با سطح متوسط دارد و به شما کمک می کند تا مطلب را بهتر یاد بگیرید. سایر کتاب های هفت خان درسنامه داشته و تعداد تست کافی هم در خود جا داده اند. تست ها سطح بندی شده و خوب هستند و برای چالش بیشتر هم در این کتاب تست وجود دارد. این کتاب منبع خوبی از تست های دشوار است و می تواند شما را به چالش بکشد. مشاور باید با منابع کمک آموزشی کنکور آشنایی داشته و منبع کمک آموزشی مناسب برای هر درس را با توجه به شرایط شما معرفی نماید. در ادامه به معرفی شش مشاور تحصیلی برتر و دلایل موفقیت آنها می پردازیم. روزنامه آسیا یا همان روزنامه نظریه پردازان و فعالان حوزه کسب و کار ، هفته گذشته ضمن معرفی شش مشاور تحصیلی و کنکور برتر کشور ، به بررسی نقاط قوت و ضعف آنها از نگاه نفرات برتر کنکورهای سراسری و کارشناسان آموزش و پرورش پرداخت. حالا به معرفی بهترین منابع کنکور ریاضی برای دروس اختصاصی این رشته به ترتیب اهمیت دروس می پردازیم. در ویدیو زیر می توانید کارنامه کنکور تعدادی از داوطلبانی که از خدمات مشاوران ۱۰۰ استفاده کرده و در رشته های پرمتقاضی دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند را مشاهده کنید.

یکی از توصیههای مهم مشاوران کنکور ریاضی به داوطلبان این است که کارنامه رتبه های زیر 1000 کنکور ریاضی دریافت و بررسی نمایند. او در زمینه مشاوره انگیزشی یکی از مشاورین موفق تحصیلی است و از محبوبیت خاصی در میان دانش آموزان مدارس تهران برخوردار است. لازمه به ذکر است که کلیه مشاورین تحصیلی گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ که اسامی و مشخصات آنها در این سایت مشاوره کنکور ذکر شده است از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند. برای درک مطلب اگر به تمرین بیشتری نیاز داشتید، می توانید کتاب «از متن نترسیم» نوشته رضا کیاسالار برای نشر مشاوران آموزش را تهیه کنید. این ۲ کتاب به بخش های لغت، گرامر ، درک مطلب و کلوزتست تقسیم می شوند و برای هر کدام تعداد زیادی تست دارند. بنابرین در صورت ثبت نام تعداد مشخصی از دانش آموزان، ظرفیت تکمیل شده و امکان ثبت نام تعداد داوطلبان بیشتری برای آن مشاور وجود ندارد.

دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از نظر ساعت مطالعه، سرعت مطالعه، کیفیت مطالعه، سطح درسی، تراز آزمون ها، معدل، تعداد ساعات کلاس درس و مدرسه، منابع کمک درسی مورد استفاده و بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند. بنابرین برنامه درسی مناسب برای هر داوطلب بر اساس وضعیت و مشخصات خاص ایشان با برنامه درسی سایر داوطلبان کنکور کاملا متفاوته بوده و باید شخصی سازی شده باشد. مشاورین ما پس از صحبت با شما از عواملی که باعث اتلاف وقت و کاهش ساعت مطالعه مفید شما می شوند اطلاع پیدا کرده و راه حل های لازم برای مقابله با این موانع و افزایش ساعت مطالعه برای کنکور را بطور دقیق و کاملا شخصی سازی شده به شما ارائه خواهند داد. همچنین بطور پیوسته نظارت دقیقی بر عملکرد تک تک مشاوران جهت حفظ رضایت دانش آموزان و پیشرفت ایشان داریم.

یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد و حفظ انگیزه بصورت مداوم، داشتن یک دوست و همراه پرانرژی و باتجربه است که همیشه مشوق شما در مسیر مطالعه برای کنکور باشد. از آنجا که اولویت اول مشاوران ۱۰۰ حفظ رضایت دانش آموزان و داوطلبان کنکور است، در طول دوره مشاوره هر زمان که نظر، انتقاد یا پیشنهادی درباره عملکرد مشاور خود داشته باشید، می توانید از طریق شماره تلفن ۹۱۰۳۵۳۶۳-۰۲۱ (داخلی ۳) اطلاع دهید تا در همان روز رسیدگی شود. نویسنده این کتاب نویسنده همان عربی میکرو طبقه بندی معروف نظام قدیم است. اگر سطح بالایی در درس حسابان ندارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب حسابان میکرو طلایی گاج استفاده کنید که بهترین منبع حسابان کنکور است. هرچند لازم است ساعات مطالعه برای کنکور عدد بالایی باشد و قطعا هر چه بیشتر مطالعه کنید احتمال کسب رتبه خوب بیشتر خواهد شد، اما داشتن انگیزه کافی و ساعت مطالعه بالا به تنهایی تضمین کننده موفقیت در کنکور نیست. اگر در درس فیزیک سطح خوب و رو به بالایی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب نشرالگو که بهترین منبع فیزیک کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی برای درس فیزیک است، استفاده کنید. اگر برای حل تست های چالشی هندسه آمادگی دارید و می خواهید در درس هندسه حریف بطلبید، برای خرید کتاب کنکور به شما کتاب هندسه نشرالگو را پیشنهاد میکنیم.

بنابراین اگر می خواهید موفق شوید حتما باید هدف خود را تعیین نمایید. یک دانش آموز یا داوطلب، به عنوان مثال در کنکور تجربی، باید بیش از ۴۰۰۰ صفحه کتاب درسی را برای موفقیت در کنکور مطالعه کرده و علاوه بر این برای هر درس حداقل یک کتاب تست نیز از بین بهترین کتاب های کنکور تهیه کرده و بر بیشتر مطالب درسی این کتاب ها و تست ها تسلط کافی داشته باشد تا بتواند در جلسه کنکور طی حدود ۴ ساعت بهتر از سایر رقبا ظاهر گردد، اما چگونه؟ اغلب این رتبه های برتر ؛ جلسات انگیزشی بسیار خوب ، برنامه درسی حساب شده منطبق با آزمون های آزمایشی را برگ های برنده این مشاور تحصیلی می دانند. این که شما در چه هفته ای کدام صفحات را بخوانید در هر هفته کدام درس ها را پیش روی کنید یا کدام درس ها را استاپ کنید و مرور کنید، اینها مواردی هستند که در دل برنامه آزمون موسسات مستتر و نهفته هستند و در واقع این آزمون ها دستهای نهانی دارند که شما را در مسیر صحیح و درست هدایت می کند. در خصوص بهترین موسسات برگزار کننده آزمون های آزمایشی به عقیده نگارنده این مطلب، بهترین موسسه ، تعاونی کارکنان سازمان سنجش است.

حقیقت این است که منابع کنکور سراسری در رشته ریاضی بسیار به هم شبیه هستند که میتوان گفت تمام آنها فرمولی می باشند و همین مسئله باعث میشود به هنگام مطالعه داوطلبان برای آنان خسته کننده و نفسگیر باشند. آیا تنها خرید کتاب و حل تست تضمین کننده موفقیت در کنکور است؟ آیا هر دانش آموز و داوطلبی به مشاور و برنامه ریز کنکور نیاز دارد؟ آیا صرفاً سالها تجربه در عرصه مشاوره تحصیلی معیار مناسبی برای انتخاب یک مشاور تحصیلی است؟ یک مشاور توانمند میتواند راهکارهایی را ارائه نماید که داوطلب بتواند بهترین نتیجه را به دست آورد ما در زیر ما به 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی اشاره خواهیم نمود. برنامه ای که برای یک داوطلب با میانگین ۱۵ ساعت مطالعه در هفته مناسب است با برنامه ای که برای یک داوطلب با میانگین ۸۰ ساعت مطالعه در هفته طراحی شده کاملا متفاوت است.

لازم به ذکر است که ظرفیت پذیرش دانش آموز برای هر مشاور محدود است تا مشاور بتواند وقت کافی برای هر داوطلب در نظر بگیرد. بهترین کتاب تست فارسی برای دانش آموزان متوسط و ضعیف ، کتاب های هفت خان خیلی سبز در مبحث های قرابت، آرایه، دستور و لغت است. خیلی از دانش آموزان و والدین کنکوری های براشون این سوال ایجاد میشه که از بین مشاوران آیدی نوین کدام یک جزء ده مشاور برتر در زمینه کنکور هستند. مهندس پوردستمالچی از اوایل دهه هشتاد شمسی فعالیت خود را در زمینه مشاوره تحصیلی آغاز کرده است. در این مقاله می توانید با این موارد آشنا شوید و آن ها را برای مطالعه خود به کار ببرید. مشاوری که با پیش بینی زودهنگام رتبه های تک رقمی نودوشش خود دست به کار عجیبی زد و مؤسسات کنکور مدعی و فرصت طلب را غافلگیر کرد. کارشناس خانواده سبز و پژوهشگر اجتماعی شبکه ایرانیان در ابتدا با شرکت در برنامه های تبلیغاتی کنکور « فرصت برابر سیما » که با حمایت یکی از ناشرین کتابهای کنکور پخش می شد ، خود را به عنوان یک مشاور تحصیلی مطرح کرد. در کنار مشاوره انگیزشی کنکور، یکی دیگر از وظایف مشاور تحصیلی کنکور ارائه سایر راهکارهای افزایش ساعت مطالعه است.

سعی کنید در کنار بهترین منبع دین و زندگی کنکور که برای مطالعه انتخاب کردید، از کتاب مبحثی پیام آیات دین و زندگی مهر و ماه استفاده کنید. ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین منابع کنکور 1401 ریاضی را در سه سطح معرفی کنیم. کارشناسان معتقدند؛ رامین نیکخو همان اشتباهی را مرتکب شده است که سیدامیر دیبازر دچار آن شد و آنهم معرفی خود به عنوان مشاور تحصیلی یکی از مؤسسات تولیدکننده دی وی دی های آموزشی کنکور است. لازم به ذکر است که هزینه فقط به همان شماره حساب یا شماره کارت بانکی که در ابتدا با آن پرداخت کرده اید بازگشت داده می شود. در ادامه مطالب همین صفحه به آموزش برنامه ریزی درسی خواهیم پرداخت و طریقه برنامه ریزی برای کنکور را به شما یاد خواهیم داد. با این وجود، اگر تاکنون تجربه ای در زمینه برنامه ریزی کنکور نداشته اید و با اصول و روش های برنامه ریزی برای کنکور آشنایی ندارید بهتر است برنامه ریزی دقیق درسی خود را به بهترین مشاور کنکور بسپارید. تا هفت روز پس از ارسال اولین sms توسط شما به شماره پیامک مشاور، در صورت نارضایتی شما از عملکرد مشاور و به جا بودن انتقادات شما (اثبات ضعف عملکرد مشاور) به شرطی که هنوز هیچ برنامه درسی از مشاور دریافت نکرده باشید، سی روز بعد از اعلام انصراف شما کل هزینه پرداختی به حساب بانکی شما بازگشت داده خواهد شد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین مشاور کنکور زاهدان لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما