بهترین منابع کنکور رشته ریاضی 1401 با سطح بندی + مشاوره صوتی

هم چنین تکنیک های حل تست در این کتاب تدریس شده که خیلی به شما کمک خواهد کرد. در فرایند تحلیل تست ها، راه حل های مختلف هر سوال مورد بررسی قرار گرفته و روش های تستی و تشریحی حل هر سوال را می توان در آن دید. پس از آن حتی اگر پاسخ شما صحیح بوده است بازهم تحلیل تشریحی آن را بهصورت دقیق مطالعه کنید زیرا در برخی از موارد ما ممکن است توانسته باشیم گزینه صحیح را انتخاب کنیم اما این گزینه تحلیل درستی نداشته باشد و این تحلیل نادرست در جلسه کنکور برای ما ایجاد مشکل مینماید. در ماههای نخست و ماه های آغازین شروع برنامه مطالعاتی خود، به هیچ عنوان نگران تایم و سرعت تست زنی نباشید بهترین مشاور کنکور ایران و بهترین مشاور کنکور تجربی و بهترین مشاور کنکور ریاضی و برترین مشاوران کنکور ایران در خصوص نحوه مطالعه کتب درسی اعتقاد دارند که پس از مطالعه جزوات دبیران مرجع و پس از حل کردن تمرینات کتاب درسی و پس از بررسی تست های کنکور سالهای گذشته نوبت آن است که خود را در یک آزمون با جامعه آماری بالا محک بزنید البته این آزمون باید استاندارد نیز باشد .

البته لازم به ذکر است که مشاوره تخصصی کنکور صرفا فقط شامل معرفی منابع کمک درسی یا مشاوره انگیزشی و مسائل این چنینی نیست. اگر در فهم و حل مسائل این درس سطح متوسطی دارید، دورخیز به شما کتاب گسسته حیلی سبز و کتاب گسسته میکروطلایی گاج را پیشنهاد می کند. مشاور باید بتواند به سوالاتی که در ذهن شما درباره مسائل مختلف مرتبط با درس و مدرسه و کنکور وجود دارد پاسخ دهد و اطلاعات کاملی در این زمینه داشته باشد. آشنایی بسیار عالی با کیفیت منابع مطالعاتی کنکور ، ارائه برنامه درسی خوب ، شناخت کامل نسبت به قوانین و مقررات شرکت در کنکور سراسری ، اطلاعات کافی در زمینه انتخاب رشته کنکور ، نظارت مستمر بر کار شاگردان. یعنی انتخاب منابع کنکور ریاضی، نسبت به سطح شما انجام شود. در پاسخ به این عزیزان باید عنوان کرد که کلیه مشاورین ما از بین رتبه های برتر کنکور سراسری با سخت گیری زیاد و پس از طی چندین مرحله آزمون و مصاحبه و گذراندن دوره های آموزشی مشاوره و برنامه ریزی انتخاب شده اند. مشاور برتر کنکور که توسط گروه مشاوران ۱۰۰ معرفی می شود پس از گفتگو با این فرد و ریشه یابی علت ها، راه حل های لازم را پیشنهاد خواهد داد و در صورت تمایل داوطلب به دریافت مشاوره مداوم و بلند مدت، همراه و ناظر بر فعالیت های وی در این زمینه خواهد بود.

در ادامه به معرفی شش مشاور تحصیلی برتر و دلایل موفقیت آنها می پردازیم. اگر در درس فیزیک نه خیلی قوی و نه ضعیف هستید، پیشنهاد دورخیز به شما کتاب فیزیک خیلی سبز و میکروطلایی گاج است. اگر در درس فیزیک سطح خوب و رو به بالایی دارید، به شما پیشنهاد می کنیم که از کتاب نشرالگو که بهترین منبع فیزیک کنکور و جزو منابع رتبه برترهای کنکور ریاضی برای درس فیزیک است، استفاده کنید. منابع مطالعاتی که رتبه های تک رقمی کشور برای کنکور استفاده کرده اند بعضا با منابع مطالعاتی رتبه های نجومی کنکور یکسان و مشترک بوده است، اما چرا گروهی رتبه تک رقمی کسب کرده و از نفرات برتر کنکور سراسری هستند در حالیکه گروهی دیگر رتبه شش رقمی کسب می کنند؟ دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری از نظر ساعت مطالعه، سرعت مطالعه، کیفیت مطالعه، سطح درسی، تراز آزمون ها، معدل، تعداد ساعات کلاس درس و مدرسه، منابع کمک درسی مورد استفاده و بسیاری از ویژگی ها با یکدیگر تفاوت دارند.

برخی از داوطلبان در رابطه با رشته دانشگاهی خود سردرگم هستند و هنوز نمی دانند که علاقه مند به کدام رشته دانشگاهی هستند و یا اینکه بازار کار کدام یک از رشته های دانشگاهی مناسب است؟ بیشتر نکته های درسنامه در کنکور های گذشته تکرار شده اند و برخی نیز از کتاب درسی برداشت شده اند و برای اولین بار دیده می شوند. اما پس از اینکه کارنامه های سال گذشته را مشاهده میکنید متوجه این مسئله می شوید که درصد های شما کمتر بوده اند و یا شاید فاصله زیادی با پذیرفته شدگان رشته مورد نظر شما وجود داشته باشد که در این صورت باید برای کم کردن این فاصله تلاش و برنامه ریزی درستی داشته باشیم. در این مقاله می توانید با این موارد آشنا شوید و آن ها را برای مطالعه خود به کار ببرید. برای کسب رتبه دلخواه باید راهکارهای کسب این رتبه را یاد بگیرید و برای اطلاع از این راهکارها می توانید از مشاوره کنکور ریاضی بهره مند شوید. یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد و حفظ انگیزه بصورت مداوم، داشتن یک دوست و همراه پرانرژی و باتجربه است که همیشه مشوق شما در مسیر مطالعه برای کنکور باشد.

برای کسب رتبه های عالی و قبولی در کنکور لازم است موارد دیگری را نیز مد نظر داشته باشید از جمله اینکه مطالعه شما باید اصولی و طبق روش هاش درست بر اساس یک برنامه ریزی درسی صحیح باشد. روش درس خواندن برای کنکور باید درست و اصولی و طبق برنامه ریزی دقیق درسی باشد. و طبق بازخورد های مشاهده شده این استاد در بین دانش آموزان از محبوبیت بالایی برخوردار هستن و تسلط ایشان بر مطالب زبانزد است؛و نیز گفته های ایشان در حین تدریس ناظر به مطالب غیر درسی کاربردی در زندگی نیز میباشد که این خود یک ویژگی بسیار ارزشمند در تدریس و کلاس درس ایشان است. این مشاور کنکور برتر کشور دارای سایت رسمی به نشانی « درس زندگی دات کام » است.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما