تغییر فرمت لیگ قهرمانان آسیا و سرنوشت تیم ایران

[ad_1]

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از چندین سال پیروی از اتحادیه اروپای غربی تصمیم به تغییر تقویم فوتبال این باشگاه گرفته است، بنابراین از سال 2023 لیگ قهرمانان آسیا همزمان با لیگ غرب آسیا برگزار می شود. بنابراین مسابقات قهرمانی آسیا 2023 به صورت جداگانه برگزار نمی شود و این رویداد در فصل 24-2023 برگزار می شود. به این ترتیب لیگ قهرمانان چند ماه به تعویق می افتد و همین موضوع باعث می شود تیمی که در این فصل سهمیه می گیرد، صلاحیت آنها را منوط به تصمیمات فدراسیون آن کشور کند.

بنابراین در بازی فوتبال ایران هنوز مشخص نیست که کدام تیم با نتیجه 20 بر 24 به لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند و به دلیل تاخیرها باید لیگ داخلی غرب به دو فصل متوالی و سپس لیگ قهرمانان آسیا تقسیم شود. با تقویم جدید پیوستن. یعنی لیگ برتر بیست و یکم و بیست و دوم برگزار می شود و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا همزمان با بیست و سوم آغاز می شود. در این شرایط معلوم نیست تکلیف تیمی که در لیگ بیست و یکم سهمیه می گیرد و تیمی که در لیگ بیست و یکم سهمیه می گیرد چه می شود.

فدراسیون ملی فوتبال جلسه ای برگزار می کند و مشخص می کند کدام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا 24-24 راه پیدا می کند که این موضوع می تواند متفاوت باشد. در حال حاضر دو سهمیه ایران در بازی های آسه آن برای قهرمانان لیگ برتر و ملی فوتبال و دو سهمیه دیگر به تیم های دوم و سوم لیگ برتر تا رده چهارم جدول بروید. اکنون برای لیگ قهرمانان آسیا 2012-2012، ایران چهار سهمیه (1 + 3 یا 2 + 2) خواهد داشت که حداکثر هشت تیم از لیگ های بیست و یکم و بیست و دوم مدعی هستند که کمیته اتحادیه باید تصمیم بگیرد که کدام تیم باید این سهمیه را دریافت کند. سهمیه، سهم. .

به عنوان مثال فدراسیون فوتبال می تواند تصمیم بگیرد که آیا قهرمان این فصل و فصل آینده چهار سهمیه می گیرد یا اینکه تیمی که سهمیه لیگ بیست و یکم را کسب کند اصلاً سهمیه نخواهد گرفت و نمایندگان ایران. از لیگ 22 انتخاب می شود اما این موضوع باید با باشگاه ها در میان گذاشته شود تا آنها به عنوان ذینفع در این موضوع نظر خود را برای تصمیم گیری به فدراسیون فوتبال اعلام کنند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما