داریوش مصطفوی را صدا زدند

[ad_1]

سخنگوی و یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال به اظهارات اعضای کمیسیون صدور مجوز حرفه ای واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسنا، احسان اصولی، یکی از اعضای کمیته و سخنگوی اتحادیه اخیرا به اظهارات داریوش مصطفوی پاسخ داده است که اخیرا یکی از اعضای کمیته صدور پروانه حرفه ای گفته است: نتیجه اقدامات این دوستان اسپرد است. دروغگویی و آزار مردم و این گونه رفتارهای غیرحرفه ای و غیراخلاقی باید جدی گرفته شود.

اصولی افزود: ساختار حرفه ای فدراسیون فوتبال اجازه اظهار نظر غیرمسئولانه در حوزه های نامربوط را نمی دهد. چه کسانی زمینه را برای اخراج نمایندگان فوتبال ایران از آسیا فراهم کردند و سپس با رفتار غیرحرفه ای آنها باعث شد AFC کمیسیون صدور مجوز را تعلیق کند. آنها مشغول خرج کردن پول برای فوتبال ملی هستند. این افراد در درجه اول باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، برای هر هدفی که در حق فوتبال کشور ظلم های بزرگی انجام می دهند، نه اینکه حالا پس از توقف فعالیت، با افشای واقعیت ها بخواهند برای فدراسیون فوتبال مشکل ایجاد کنند. ادعاها.

سخنگوی فدراسیون ملی فوتبال لائوس در پایان گفت: تاکید بر اظهار نظر در مورد تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال این بار ربطی به اعضای هیات مدیره که از صدور مجوز حرفه ای محروم شده اند، ندارد. باید هیئت ذکر شود. مدیرعامل فدراسیون فوتبال کاملاً مستقل است و مستندات تصمیم خود را شفاف می کند و هیچ گونه دخالتی در کار خود نمی پذیرد و با دروغ های تبلیغاتی در این زمینه برخورد جدی خواهد شد. باید با قاطعیت افرادی که بارها به منافع فوتبال کشور آسیب رسانده اند و با کمبود و جریمه مواجه شده اند برخورد قاطعانه ای صورت گیرد و بر این اساس پرونده این عضو کمیته حرفه ای بر اساس این تخلفات، مستند است. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما