رازهای پرفروش ترین جاروبرقی در بازار لوازم خانگی

[ad_1]

روآرو– پرفروش ترین جاروبرقی های موجود در بازار از محصولات برندهای ایرانی هستند که دو تا پنج میلیون تومان دسته بندی می شوند و جزو کیسه ها محسوب می شوند. فعالان بازار و فروشندگان لوازم خانگی می گویند در حالی که بیشتر جاروبرقی های فروخته شده بین دو تا پنج میلیون تومان قیمت دارند، بسیاری از مدل های زیر دو میلیون تومان و بیش از پنج میلیون تومان در بازار دیده می شود. همانطور که انتظار می رفت، جاروبرقی های کیسه ای همچنان انتخاب اول خریداران هستند، اما مدل های ربات بدون کیسه بیشتری در فروشگاه های لوازم خانگی دیده می شود. جاروبرقی های ایرانی نیز به دلیل بزرگی جیب از فروش بیشتری نسبت به رقبای خارجی خود رنج می برند.

پرفروش ترین جاروبرقی کدام است؟

به گزارش فرارو، جاروبرقی های دو تا پنج میلیون تومانی به پرطرفدارترین انتخاب در بازار لوازم خانگی تبدیل شده است. فروشندگان و فعالان بازار می گویند مدل های دو تا پنج میلیون تومانی اولین انتخاب خریداران در ماه گذشته بوده و گزینه های زیر دو میلیون تومان و بیش از پنج میلیون تومان در انتهای این فهرست قرار دارند.

پرفروش ترین جاروبرقی دو تا پنج میلیون تومانی مدل VC-2200W پارس خزر می باشد. این مدل که در رنگ های متنوعی عرضه می شود، از موتور 2200 واتی استفاده می کند و حدود 2 میلیون و 750 هزار تومان به فروش می رسد. در این بازه قیمتی مدل های پارس خزر 2500WB و جاروبرقی Doo DVC-LH22R به ترتیب با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان و 4 میلیون تومان جایگاه دوم و سوم پرفروش ترین جاروبرقی را به خود اختصاص داده اند. جاروبرقی توربو 2500WB پارس خزر در رنگ های خاکستری، خاکستری تیره و خاکستری روشن موجود است و همانطور که از نامش پیداست دارای موتور 2500 وات می باشد. جاروبرقی دوو DVC-LH22R در رنگ مشکی نیز موجود است و دارای قدرت موتور 2100 وات می باشد. هر سه مدل ذکر شده جاروبرقی پلاستیکی هستند.

دو تا پنج میلیون جاروبرقی پرفروش

برندها

مدل

قیمت

رسارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و 750 هزار

رسارس خزر

2500WB

چهار میلیون و 500 هزار

دوو

DVC-LH22R

چهار میلیون تومان

کدام برند پرفروش ترین جاروبرقی در بازار محصول است؟

پرفروش ترین جاروبرقی های موجود در بازار از محصولات برند ایرانی می باشد. به گفته فعالان بازار لوازم خانگی، حتی برندهایی مانند دوو، بوش و… محصولات ایرانی پارس خزر از فروش بالایی برخوردار بوده است. پرفروش ترین جاروبرقی های فارس VC-2200W به ارزش 2.7 میلیون تومان بوده و Turbo 2500WB و Turbo 2000 به ترتیب با 4.5 میلیون تومان و 2.4 میلیون تومان پرفروش ترین محصولات این برند شدند. اگر گفته های فروشنده بازار را شرط بگیریم، برندهای خارجی دوو و بوش پس از خلیج فارس محبوب ترین برندهای بازار وکیوم هستند. بوش BGL8GOLDIR در حال حاضر 6 میلیون تومان به فروش می رسد و فروشنده در مدل پرفروش دوو DVC-LH22R، 4 میلیون تومان برند کرده است. البته بازار لوازم خانگی و جاروبرقی تنها به برندهایی که نام بردیم محدود نمی شود و نباید از نام های پاناسونیک، AYC، پاکشوما، سایا، وینسنت، میگل، تولیپس و … غافل شد.

پرفروش ترین جاروبرقی در خلیج فارس

برندها

مدل

قیمت

رسارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و 750 هزار

رسارس خزر

2500WB

چهار میلیون و 500 هزار

رسارس خزر

توربو 2000

دو میلیون و 400 هزار

پرفروش ترین جاروبرقی در بازار کدام است؟

جاروبرقی کیسه ای نیز اولین انتخاب خریداران است، چرا که شاهد ظهور انواع ربات های بدون کیسه در بازار هستیم. به گفته خرده فروشان لوازم خانگی، بیش از نیمی از محصولات فروخته شده کیسه ای هستند.

بعد از این مدل ها، جاروبرقی های بدون کیسه و ربات ها بیشترین سهم را در بازار جاروبرقی ها پیدا کرده اند. پرفروش ترین جارو برقی کیسه ای از دید فعالان بازار VC-2200W پارس خزر با قیمت دو میلیون و 750 هزار تومان می باشد. 2500WB پارس خزر و دوو DVC-LH22R نیز بیشترین فروش را در بین جاروبرقی های جیبی دارند. جاروبرقی درما DX115C با قیمت 780 هزار تومان پرطرفدارترین جاروبرقی بدون کیسه است و پشت آن مدل های Merlin Saya و VC-A610 Tulips با قیمت 1.5 میلیون تومان و دو میلیون و 600 هزار تومان قرار دارند. علاوه بر این جاروبرقی شیائومی Mop 2 Pro Plus با قیمت 12 میلیون و 200 هزار تومان پرفروش ترین جاروبرقی رباتیک بازار از نظر فروشنده است. جاروبرقی شیائومی 7 میلیون تومانی و D9 Dream 15 میلیون تومانی باید دومین و سومین جاروبرقی روباتی بازار از منظر فروشنده باشند.

پرفروش ترین جاروبرقی کیسه ای

برندها

مدل

قیمت

رسارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و 750 هزار

رسارس خزر

2500WB

چهار میلیون و 500 هزار

دوو

DVC-LH22R

چهار میلیون تومان

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما