رایو وایکانو 0-1; سه امتیاز هدیه برای کورتوا و کریم – سه ورزش

[ad_1]

کد خبر: 1812707 |
07 مارس 1400 ساعت 23:10 |
4,290 بازدید |

11
اظهار نظر

رئال مادرید توانست با تک گل در آخرین دقیقه کارائیب از سد میزبان ریو وایکانو بگذرد.

رئال مادرید پس از شکست پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا و عبور از سد لالیگا با سه گل به لالیگا بازگشت. شاگردان کارلو آنچلوتی در ادامه این برد آسان از ساعت 21 شنبه شب در ورزشگاه وایکاس میزبان رایو وایکانو بودند. این دیدار در هفته بیست و ششم لالیگا اسپانیا برگزار شد که رئال مادرید با 57 امتیاز و رایو وایکانو با 31 امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند.

در حالی که به نظر نمی رسید رئال مادرید با حریف خود که در هر 4 بازی قبلی خود شکست خورده و در سه بازی قبلی حداقل 2 گل دریافت کرده بودند مشکلی نداشته باشد، میزبان غافلگیر شد. با این حال لیدر لالیگا برای اینکه فاصله خود را با حریف کم نکند، تا این لحظه به حملات خود ادامه داد و توانست پیروز شود.

با لوکا زیدان، اسطوره رئال مادرید در دروازه رایو وایکانو، شاگردان آنچلوتی شروع به حملات کردند. آسنسیو در 10 دقیقه ابتدایی روی پیام حمله رئال بود. همین بازیکن در دقیقه 23 از روی ضربه کاوالیر دروازه را باز کرد و از سمت راست محوطه جریمه ضربه ای چشمگیر زد که زیدان با یک ضربه عالی توپ را مهار کرد.
وینیسیوس که به دنبال بازگشت به شکوه خود بود در این دیدار تلاش کرد برای رئال مادرید گلزنی کند اما تلاش های اولیه او از جمله شوت از راه دور بی نتیجه ماند. کم کم در نیمه موتور کریم بنزما باز شد اما هنوز خبری از گل نشد.

در آخرین دقیقه نیمه اول (40) در نهایت رئال به گل رسید اما داور به نشانه مردود بودن در سوت خود دمید. کاسیمیرو در محوطه جریمه توپ را کنترل کرد و ضربه ای به پا شلیک کرد که در این بین اشتباه و آفساید هند توسط داور تشخیص داده شد تا فرصت از دست برود. رئال در وقت های اضافه به حملات خود ادامه داد و اگر سیو چشمگیر زیدان نبود، بنزما هموطنش برای پیروزی به رختکن می رفت.

نیمه دوم بازی هم مانند نیمه اول با برد رئال آغاز شد اما اولین موقعیت جدی را توسط بازیکن رایو وایکانو دیدیم. سوارز در دقیقه 55 با یک ضربه سر چشمگیر دروازه رئال را زد که کورتوا با واکنشی چشمگیرتر توپ را مهار کرد تا دیگر تیمش غافلگیر نشود.
پس از این رکورد، رئال مادرید دوباره دست به گلزنی زد و دقایقی بعد تکنیک را تغییر داد و مودریچ را به گل رساند اما باز هم زیدان به موقع پاسخ داد و بازی را 0-0 کرد. در میان حملات رئال، رایو وایکانو همچنان بر اخراج از جناحین پافشاری می کند.
در دقیقه 72 بازی، رئال مادرید مانند نیمه اول به گل رسید که داور بازی را رد کرد. مودریچ یک گل زد اما پرچم داور آفساید بود. در 10 دقیقه از بازی، حمله ناگهانی میزبان، رئال را به شکستی باورنکردنی سوق داد، اما کورتوا دوباره به عنوان یک ناجی ظاهر شد. او در طی دو مرحله در موقعیت تک به تک ضربه حریف را مهار کرد و بار دوم بعد با یک پرش بلند همان توپ را به کرنر زد.
پس از تلاش ناموفق بالا، بالاخره توپ را درست از روی خط دروازه دیدیم. این گل تنها گل بازی رئال شد. همکاری زیبای کریم بنزیما و وینیسیوس جونیور. در دقیقه 83 مقاومت زیدان و یارانش شکسته شد تا در سکوت تماشاگران حاضر در ورزشگاه، پیروزی را جشن بگیرند. در این صحنه بنزما توپ را برای وینیسیوس فرستاد و با یک شروع سریع به سرعت رفت، در بهترین نقطه شاهد برگشت توپ به سمت کریم بودیم و تصمیم بعدی او شوت مستقیم به سمت دروازه بود که باعث شد بازی فقط گل شود.

پس از این گل و در 5 دقیقه اضافه، رئال به حملات خود ادامه داد تا حریف را از حمله باز دارد و برنده بازی شود.
شاگردان کارلتو با این پیروزی 60 امتیازی شدند تا با یک بازی دیگر فاصله خود را تا سویا 9 امتیازی کنند. میزبان نیز با این شکست یک دور در جدول سقوط کرد.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما