رونمایی از نسل دوم گوشی هوشمند نوکیا C2

[ad_1]

روآرو- وب سایت HMD Global که همواره در حال به روز رسانی جدیدترین گوشی های نوکیا است، نسل دوم گوشی هوشمند نوکیا C2 را رسما معرفی کرد.
به قول آقای فرارو. HMD Global، مالک فعلی برند نوکیا، سری C نوکیا C2 2nd Edition را به همراه نوکیا C21 و Nokia C21 Plus در اروپا عرضه خواهد کرد.
همانطور که از نام آن مشخص است، این مدل جانشین نوکیا C2 خواهد بود که در سال 2020 معرفی شد. Nokia C2 2nd Edition در دو رنگ آبی تیره و خاکستری گرم عرضه می شود. این شرکت هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن را منتشر نکرده است.
نوکیا C2 2nd Edition دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح 480 در 960 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است.
این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای 1 گیگابایت رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دوم دارای 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. هر دو دارای اسلات کارت microSD هستند که به کاربران امکان می دهد ظرفیت ذخیره سازی را افزایش دهند.

رونمایی از نسل دوم گوشی هوشمند نوکیا C2
در مورد دوربین این گوشی هوشمند می دانیم که دارای سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت و سنسور 5 مگاپیکسلی در جلو است. این گوشی از قابلیت باز کردن قفل ضد آب و حسگر اثر انگشت برای امنیت بیشتر پشتیبانی می کند.
این دستگاه اندروید 11 را اجرا می کند و این شرکت قول داده است که یک به روز رسانی امنیتی را برای دو سال منتشر کند. لازم به ذکر است که سیستم عامل اندروید گو (اندروید گو) یا اندروید گو نسخه جدید اندروید معرفی شده در سال 2017 اندروید گو برای اجرا بر روی گوشی های هوشمند ارزان قیمت طراحی شده است. این سیستم عامل برای مناطق کم درآمد و توسعه که در آن دستگاه هایی با پردازنده ضعیف و حافظه RAM کم رایج هستند ایده آل است. Android Go فضای کمتری را نسبت به نسخه‌های معمولی اندروید اشغال می‌کند و به گوشی‌های هوشمند فضای کمتری برای داشتن برنامه‌های بیشتر می‌دهد.
در آخر باید اضافه کنیم که نیروی برق این دستگاه توسط یک باتری 2400 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری تنها 5 وات شارژ را پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما