زلنسکی: اگر منطقه پرواز ممنوع اعلام نکنید، ناتو هدف قرار خواهد گرفت

[ad_1]

در 18 اکتبر سال جاری، روسیه به سرزمین خود حمله کرد و رئیس جمهور اوکراین مجدداً خواستار سازمانی شد که ناتو منطقه پرواز ممنوع را بر فراز اوکراین اعلام کرده و هشدار داد که روسیه از اوکراین به اندازه کافی برخوردار نخواهد بود.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به اسکای نیوز گفت: «هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند قلمرو فدراسیون روسیه را تهدید کند».

زلنسکی افزود: «سال گذشته به رهبران ناتو هشدار صریح دادم و گفتم که بدون تحریم‌های جدی علیه روسیه، جنگ آغاز می‌شود. حق با من بود. اکنون در دسترس است.

وی گفت: امروز باز هم می گویم که اگر آسمان ما را نبندید دیر یا زود موشک های روسی در خاک شما، در خاک ناتو و خانه های شهروندان ناتو فرود می آید.

وی همچنین مرگ برنت رنوید، روزنامه‌نگار آمریکایی را «حمله عمدی نیروهای روسی» خواند.

زلنسکی که روز گذشته از بیمارستان بازدید کرد و سرباز مجروح در آنجا بازداشت شد، گفت: «یک سرباز روسی اهل رازیان (شهری در روسیه) نیز در همان بیمارستان مداوا شد.

زلنسکی گفت: “او در همان بخش با مدافع ما بود، او توسط همان پزشک معالجه می شد.” با وجود اقدامات این مرد علیه اوکراین، آقای اوکراین به او کمک کرد و این واضح است. زیرا آنها انسان هستند نه وحشی. ما باید از این جنگ دست بکشیم تا انسان بمانیم.

او گفت که اوکراین از سوی دیگر کشورها از جمله بلغارستان، اسلواکی، جمهوری چک، رومانی، لهستان و بریتانیا تحت فشار قرار گرفته است.

ولادیمیر زلنسکی به تلاش‌ها برای ترتیب دادن دیدار بین او و همتای روسی‌اش اشاره کرد: «این مسیر دشواری است، اما راهی است که ما می‌خواهیم».

وی همچنین عملیات کریدور بشردوستانه را موفقیت آمیز خواند، اما گفت که کریدور ماریوپل توسط روسیه آشفته شده است.

وی در پایان گفت: ما در حال گذر از بدترین فاجعه تاریخ خود هستیم.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما