شرایط استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ حداقل معدل ثبت نام

آموزش پرورش

لازم به ذکر است که توجه داشته باشید این آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود. همچنین داوطلبان برای کسب بهترین نتیجه در این آزمون می توانند از جزوه آزمون های استخدامی بهره ببرند. وزارت آموزش و پرورش در سال های مختلف اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی مختلفی به منظور جذب معلم و کارمند می کند. افرادی که متقاضی استخدام آموزش و پرورش می باشند، می توانند برای اطلاع از اخبار استخدام آموزش و پرورش به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir مراجعه کرده و از طریق این سایت اطلاعیه های مربوط به استخدام آموزش و پرورش را مطالعه نمایند.

یکی از راه‌های استخدام آموزش و پرورش، شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور است. از جمله خدماتی که در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir ارائه می شود، دسترسی به سامانه های استانی وزارت آموزش و پرورش می باشد. به غیر از اینکه در سایت وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده وجود دارد، یک دسته بندی دیگری نیز برای اخبار منتشر شده در این سایت در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند با ورود به بخش اخبار موضوعی و انتخاب موضوع مد نظر خودشان، به تمامی اخبار مربوط به آن حوزه دسترسی داشته باشند. از جمله موضوعاتی که در این بخش ارائه شده اند می توان به حوزه وزیر، سازمان نهضت سواد آموزی، معاونت آموزش ابتدایی، صندوق ذخیره فرهنگیان و …

آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار دبیر در سال جاری

خیر، این دسته از شرایط به موارد دیگری از جمله سهمیه، تعهل، سابقه فعالیت مرتبط و… 3در صورتی که قصد ورود به پورتال شخصی خود را دارید، می توانید از منوی بالای سایت که در تصویر زیر با علامت فلش مشخص شده است کلیک کنید. در گذشته یک کد محل بود و کد محل دوم در فرآیند تکمیل ظرفیت بود اما در آزمون پیش رو هر ۳ کد محل به ترتیب بررسی می‌شود تا اگر در کد اول به حد نصاب نرسید در کد دوم پذیرفته شود. حداقل و حداکثر سن ۲۰ و ۴۰ سال فارغ از مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در نظر گرفته شده است. شرط سنی افراد در این پذیرش بر اساس مقطع تحصیلی آن ها متفاوت می باشد که در متن این مقاله به آن اشاره شده است.

آموزش پرورش

داوطلب علاوه بر ۴۷۰ امتیاز باید در حیطه عمومی ۹۵ امتیاز، حیطه اختصاصی ۷۰ و حیطه تخصصی ۳۰ امتیاز کسب کند. این نیروها متشکل از دبیران و هنرآموزان هستند و آزمون به احتمال زیاد در خردادماه برگزار می‌شود.

شرایط سنی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

وزارت آموزش و پرورش نام سازمان آموزش کشوری ایران است که مسئولیت آموزش کودکان و نوجوانان و نیز تربیت آموزگار را در این کشور بر عهده دارد. استخدام آموزش و پرورش ۳ تا ۵ برابر ظرفیت را در آزمون پیش رو اعلام می‌کنیم تا اگر در مرحله مصاحبه، افراد ریزش داشتند این امکان برای تکمیل ظرفیت وجود داشته باشد تا ۵ برابر برای مرحله مصاحبه معرفی شوند. می تونین در کنکور سراسری شرکت کنین ولی باید برای تولید سوابق تحصیلی دروس عمومی اقدام کنین ، در غیر این صورت نمرات سوابق تحصیلی دروس عمومی صفر در نظر گرفته میشه . امروزه یکی از مهم ترین سایت هایی که دانش آموزان جهت آموزش و یادگیری از آن استفاده می کنند سامانه کارسنج است. همچنین سامانه ای به نام سامانه پادا که به سایت پرونده الکترونیکی دانش آموزان معروف است نیز تمامی امور ثبت نام مدارس از جمله شاهد را بر عهده گرفته است. از طریق مراجعه به سایت medu.ir امکان استفاده از خدمات ارائه شده در سایت آموزش و پرورش وجود دارد.

آموزش پرورش

یکی از خدمات اصلی سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir، اطلاع از آخرین اخبار وزارت آموزش و پرورش می باشد. تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به وزارت آموزش و پرورش، شامل بازگشایی مدارس، قوانین تعیین شده برای مدارس، طرح های راه اندازی شده و … برای قبولی در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش  «کتاب جامع آزمون‌های استخدامی» و برای موفقیت در مرحله مصاحبه «کتاب جامع از آگهی استخدام تا مصاحبه و گزینش» را مشاهده کنید. همچنین کاربران وب سایت «ای استخدام» جزوه‌ها و نمونه سوالات خود را به صورت رایگان در اختیار  شما قرار داده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم  با خواندن «تجربیات شرکت‌کنندگان ادوار گذشته» از تجربیات دیگران در مسیر موفقیت خود استفاده کنید.

✔️ راهنمای کامل ورود به سایت آموزش و پرورش و استفاده از خدمات این سایت در متن مقاله قرار گرفته است. فرد پس ار ورود به سایت medu.ir می بایست مطابق راهنمای تصویری اقدام نماید.

آموزش پرورش

دانش آموزان و والدین می توانند برای دریافت نسخه اندروید برنامه شاد و یا ورود به نسخه تحت وب این برنامه، به سایت وزارت آموزش و پرورش وارد شوند و از پایین سایت وزارت آموزش و پرورش به لینک مربوط به برنامه شاد وارد شوند. سایت وزارت آموزش و پرورش از بخش های مختلفی تشکیل شده است، اما بیشترین کاربرد این سامانه برای اطلاع از اخبار آموزش و پرورش است. کاربرانی که به سایت وزارت آموزش و پرورش مراجعه می کنند، می توانند از آخرین اخبار منتشر شده در سایت وزارت آموزش و پرورش مطلع شوند و در صورت نیاز اقدام به مطالعه آن نمایند. وزارت آموزش و پرورش از جمله وزارتخانه های فعال در حوزه ارائه خدمات الکترونیک می باشد.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما