شکایت جدید گل محمدی از باشگاه پرسپولیس

[ad_1]

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی بسیار مهم و حساسی در پیش داریم. باید وضعیت جدول و نقطه عقب افتادن از تیم بالای جدول را جبران کنیم. ما می دانیم که شرایط به این شکل است تا برنده شویم، باید درصد زیادی از بازی آینده را ببریم.

وی افزود: خودمان را برای بازی با مس آماده کرده ایم. هفته گذشته بازی سختی داشتیم و سعی کردیم در چند روز تمرین و آمادگی روحی و بدنی برای این مسابقه بیشتر از اینها ریکاوری کنیم. آبی ها هم یکی از بهترین تیم های لیگ برتر هستند و نتایجی که گرفته اند و بازی شان نشان می دهد که تیم خوب و باکیفیتی هستند و قطعا بازی سختی را برای ما رقم خواهند زد.

سرمربی پرسپولیس گفت: ما فقط به یک چیز فکر می کردیم و آن هدف ما بود، می خواستیم سه امتیاز را بگیریم. تمرکز بیش از حد می تواند به ما کمک کند تا سه امتیاز خانگی را کسب کنیم. ما اهمیت این سه امتیاز را می دانیم و برای رسیدن به آن باید سخت تلاش کنیم، بجنگیم و بدویم و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و بالاترین امتیاز را کسب کنیم.

گل محمدی با اشاره به تغییر تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا و اینکه ممکن است این تیم در این فصل سهمیه نگیرد و این موضوع روی بازیکنان و کادرفنی تاثیر بگذارد، گفت: وقتی ما، مربیان و بازیکنان سخت کار می کنیم، به آسیا می رود. و در آنجا خودمان را محک بزنیم تا اوج فوتبال را تجربه کنیم. با توجه به کیفیت بالای مسابقات، همه از حضور در این مسابقات لذت می برند و این روند می تواند به ارتقای کیفیت بازیکنان و مربیان و همچنین پیشرفت کمک کند. اینکه پارسال در لیگ قهرمانان آسیا سهمیه نداریم، خبر خوبی نیست و فکر می کنم باید برای جایگاه و قهرمانی تلاش کنیم.

وی در مورد بازیکن خارجی مورد نظر پرسپولیس و اینکه آیا کارنامه او خوب است و می تواند کمک کند، گفت: کارنامه او بد نیست اما بازیکن جوانی است که به تیم ملی دعوت شده و می تواند به ما کمک کند. گزینه هایی که ما از ابتدای فصل در اختیار داریم گزینه هایی هستند که به سختی به دست می آیند یا از نظر مالی آن ها این است که باشگاه پول زیادی را به همراه دارد. البته می توانیم تعدادی از آنها را جذب کنیم که برایمان مهم نیست و البته شاید دلیل اصلی آن مشکلات مالی باشگاه باشد. اینکه نمی توانیم در انتقال پول زیاد فعال باشیم به دلیل مشکلات مالی، بسته شدن پنجره ها، بدهی ها و نارضایتی ها و زحمت دادن باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این حال من از فصل گذشته تا این فصل 20 بازیکن در لیست خود داشتم که هیچ کدام تعویض نشدند. با کمی تلاش بیشتر می‌توانیم بازیکنان بهتری بگیریم، اما در شرایط فعلی باید تقویت شویم. بازیکنان خارجی، مصدوم یا بی کیفیت و بدون تیم. شاید آخرین بازی آنها 6 ماه پیش بود و این بازیکنان کمک چندانی به باشگاه نکردند. خوبی این بازیکن این است که هنوز جوان است، بازی می کند، به تیم ملی دعوت شده و شاید تجربه بازی در تیم بزرگ را نداشته باشد اما باید شرایط او را ببینیم. با توجه به مصدومیت بازیکنانمان و شرایطی که وجود دارد نیاز به جذب بازیکن داریم و باید وضعیت مالی باشگاه را در نظر بگیریم و به این نتیجه رسیدیم که باید با این بازیکن ازبکستانی قرارداد ببندیم.

گل محمدی در پاسخ به اینکه پس از شکایت باشگاه فولاد از بازیکن استقلال این موضوع به موضوع اصلی فوتبال ایران تبدیل شد و سپس استاندار و بازیکن تیم استقلال موضوع کارت معافیت وحید امیری و خدمات رامین رضاییان را مطرح کردند. او گفت: «چرا هر دو تیم ما عاشق شدند و به تیم دیگر اهمیت ندادند. از طرف باشگاه، بازیکنان و کادر فنی ما هیچ نظر یا مشکلی در مورد آن وجود ندارد. هیچ نظری از طرف ما وجود ندارد و ما مسائل زیادی داریم که باید در کارمان روی آنها تمرکز کنیم. کاری نداریم که چه اتفاقی برای تیم مقابل می افتد، آن را نادیده می گیریم و اتفاقاتی که در فضای هواداری و فضای مجازی می افتد، برایمان مهم نیست و تمرکزمان روی کارمان است و فکر می کنم این کار درستی است. .

او درباره این دیدار خصوصی گفت: قرار است زودتر این اتفاق بیفتد و برای استقلال و پرسپولیس کافی نیست که از آسیا حذف شوند و شرمندگی بزرگی در فوتبال ایران دیده شود. اگر این چند سال پیش اتفاق می‌افتاد، مشکلی نبود که در آسیا در دسترس نباشد. به نظر من این به نفع کل باشگاه است و فکر می کنم می تواند بسیاری از مشکلات مالی باشگاه را حل کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد حامد لک و اینکه به نظر می رسید هواداران از عملکرد او راضی نبودند، اظهار داشت: برای هر بازیکنی لحظات خوب و بدی وجود داشت. این ممکن است برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد. تنها کاری که بازیکنان و مربیان باید انجام دهند این است که سخت تلاش کنند و روی کار خود تمرکز کنند. اینها مسائلی است که به بازیکنان و مربیان کمک می کند تا از آن شرایط خارج شوند. با این حال وقتی برای پرسپولیس بازی می کنی، توقعات از تو زیاد و دقیق است. من همیشه از این انتظارات استقبال می کنم. همه ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انتظارات و شرایط را برآورده کنیم. این کاری است که مربیان و بازیکنان باید انجام دهند.

علی پروین امروز به انتقاد شما واکنش نشان داد و در بخشی از آن گفت که گل محمدی خیلی گریه کرد. سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این موضوع گفت: اجازه بدهید این مطلب را با دقت بخوانم. این را از شما شنیدم و از صحبت های علی آقا اطلاع چندانی ندارم اما می دانم که ایشان همیشه دلسوز باشگاه هستند. پروین یکی از اسطوره های باشگاه پرسپولیس است و همه ما به صحبت های او توجه ویژه ای داریم. واقعا نمی دانم چه می گوید، اما باید بخوانید و ببینید چه می گوید.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا این بازیکن ازبکستان باید مورد تایید کادر فنی قرار بگیرد، گفت: از نظر فنی تایید شده است اما در خصوص صدور و رضایت نامه ITC مشکلاتی وجود دارد. من هم به باشگاه گفتم خیلی مراقب اسناد و مدارک باشد. از اتحادیه و باشگاهش استعلام بگیرند، اگر مدارک کامل باشد حتما همکاری می کنیم.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما