قرارداد خالی فدراسیون فوتبال

[ad_1]

«شهاب الدین عزیزی خادم» روز گذشته 48 ساعت قبل از تشکیل جلسه کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال در وبیناری با رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کرد و در بین راه از خود دفاع کرد.

سخنرانی رئیس اتحادیه هسته متفاوتی دارد اما یکی از موضوعات اصلی بحث مالی است. عزیزی خادم گفت: فدراسیون اصناف به یک اتحادیه صنفی ثروتمند تبدیل شده است که همچنان در جمع بندی، زیرساخت ها، تمرکز بر استان ها و شناسایی ظرفیت ها موفق است. خوشحالیم که از اتحادیه بدهی عبور کرده ایم و امروز به یک نقطه عطف و الگو در توسعه ورزش کشور تبدیل شده ایم. با رفتن به جام جهانی حدود 400 میلیارد تومان به حساب اتحادیه و درآمدزایی واریز شده است که پس از پشت سر گذاشتن این جریمه های سرکوبگرانه این جایزه را نصیب فوتبال ملی خواهیم کرد. ما می‌توانیم مثل خیلی‌ها رفتار کنیم و به عنوان مربی میلیون‌ها دلار دستمزد بگیریم، اما نمی‌توانیم و به همین دلیل اتحادیه از بدهی‌ها ثروتمند شده است.»

عزیزی خادم با صدور بیانیه ای پیش از انتخابات 10 اسفند بارها وعده درآمدزایی و درآمدزایی برای فوتبال را داده بود. او در مبارزات انتخاباتی خود که اکثراً غیرعملیاتی بودند، قول داده بود 10 میلیون یورو جمع آوری کند و جریمه نشود، اما حالا که مورد عفو قرار گرفته، صحبت از پولشویی و جریمه می کند. رئیس فدراسیون فوتبال که وعده دوری از تحریم ها را داده بود، حالا به پولشویی نگاه می کند و به جای پاسخ به وعده های پولشویی، زحمت آینده رفتن و رفع تحریم ها را کشیده است. !

سوال اینجاست که به گفته عزیزی خادم آیا فدراسیون فوتبال ثروتمند است؟ بهتر از گذشته که بازیکنان تیم ملی لائوس به اتفاق آرا با اتحادیه موافقت کردند به این سوال پاسخ دهیم که علاوه بر عدم پرداخت پاداش، اتحادیه لباس تهیه نکرده است. اندکی بعد داوران فوتبال ایران لباس گرم زمستانی و سرد به تن نکردند و «اتحادیه پولدارها» هم نتوانست لباسی برای سبزپوشان تهیه کند.

«اتحادیه ثروتمندان» اما همچنان چشم به جیب دولت برای پاداش دادن به بازیکنان است و این پست باید توسط دولت ساخته شود تا بتوانند به بازیکنان پاداش دهند. البته اتحادیه‌ها خواستار استقلال و حفظ حریم خصوصی هستند، اما برای پول به سراغ دولت می‌روند.

«اتحادیه پولدارها» همچنان با تیم فوتبال ساحلی مشکل دارد و به گفته بازیکنان این تیم پس از چند ماه رقابت بین المللی که با نایب قهرمانی ایران همراه شد، نتوانست حتی یک ریال به آنها بدهد. نمونه هایی از این را نیز می توان در این اتحادیه یافت.

برای منطق رئیس فدراسیون فوتبال چه می توان گفت، همه مردم پولدار هستند، تنها مشکل این است که پول در حسابشان نیست و حق برداشت ندارند!

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما