نامه ۲۵۰ نماینده به رئیس جمهور: مخالفت بدون ضمانت

[ad_1]

بیش از 250 نفر از اعضای کنفرانس شورای سیاسی اسلامی با امضای نامه ای از حفظ قدرت و اقتدار دولت تشکر کردند و در مذاکرات هسته ای تاکید کردند که دولت نباید از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و منافع آن عدول کند. ادامه مذاکرات با جمهوری کره همان اقتدار قبلی.

فهرست اسامی نمایندگان خطاب به رئیس جمهور به شرح زیر است:

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

سلام

مذاکرات ایران در مورد لغو تحریم‌های ایران نکات کلیدی زیر حاصل شد:

1. ظلم و تروریسم آمریکا و همچنین روحیه ضعیف و متواضع آمریکا که سه کشور اروپایی در هشت سال گذشته نشان داده اند که به هیچ یک از وعده ها و رویه ها پایبند نیستند. ممکن است منافع مردم ایران تضعیف شود.

2. دولت های تروریستی ایالات متحده و سایر کشورهایی که میثاق غربی را نقض می کنند باید اطمینان حاصل کنند که از برجام خارج می شوند.

ایالات متحده و سایر کشورها، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و سازمان ملل متعهد شده اند که از مکانیسم محرک استفاده نکنند.

4. آمریکا و سه کشور اروپایی باید به مردم ایران تعهد بدهند که تحریم های مردم ایران را به بهانه های واهی علیه هسته ای، تروریسم، موشکی و حقوق بشر از جمله تحریم های آیسا، کاتسا و یو ترن لغو کنند. لغو کنید.

5. آمریکا و سایر کشورهای پیرامون برجام در شورای اجرایی خود برای رفع تحریم ها باید به تعهدات خود پایبند باشند و پس از تصویب، ایران باید جلو رفته و به تعهدات خود عمل کند.

6- بر اساس ماده 7 قانون فعالیت های راهبردی شورای سیاسی اسلامی، دولت جمهوری اسراییل موظف است در خصوص اجرای تعهدات غرب در خصوص لغو تحریم ها به ویژه به دلیل تحریم نفت و بانکداری مجدد صادرات پول ایران توسط بانک بدون مشکل و در صورت تصویب مجلس شورای ملی می تواند ادامه یابد اقداماتی برای کاهش مشکل هسته ای.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما