نام طرح «حفاظت» تغییر کرده است

[ad_1]

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح‌های حفاظت از کاربران سایبری می‌گوید مسدود کردن یا فیلتر کردن بخشی از طرح تنظیم خدمات اینترنتی نیست.

رضا تقی پور انوری، رئیس کمیته مشترک بررسی طرح های پشتیبانی کاربران در فضای مجازی در گفت وگو با فارس، با اشاره به تصویب کلیات طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، گفت: اعضای کمیته مشترک چندین بار از مردم درخواست کرده اند. . و منتقدان به مسائل اینترنتی توجه کنند و این طرح مجلس را به خوبی بررسی کنند. چرا که در متن طرح هیچ اشاره ای به محدودیت یا تعطیلی شبکه های اجتماعی نشده است.

وی افزود: در حال حاضر پس از گذشت 5 ماه از بررسی وضعیت کلی طرح حمایت از مصرف کنندگان اینترنتی، امور مشترک آن در کمیسیون تلفیق تصویب شد و در پنج ماه گذشته 48 جلسه تشکیل شده و فراست روی آنتن رفت. . زنده پس عنوان می شود که کمیته مشترک طرح حمایت از کاربران فضای مجازی را ظرف مدت 5 یا 10 دقیقه تصویب کرده است، کاملا اشتباه است.

رئیس کمیته بررسی طرح‌های حمایت از مصرف‌کنندگان اینترنتی گفت: در تمامی جلسات کمیته مشترک ثبت شده است که: حدود 14 جلسه توسط کمیته مشترک و 34 جلسه با مشارکت انجام شده است. کارشناسان مراکز تحقیقاتی، سازمان ها و اتحادیه ها حاصل همه جلساتی هستند که در پایان این طرح به تصویب رسید.

تقی پور افزود: اگرچه نام طرح قبلی به طرح جدید تغییر یافته و این طرح به نام سامانه مدیریت خدمات اینترنتی مطرح شده است و در طرح جدید مواردی مانند محدودیت یا فیلتر مطرح نشده است. “

او گفت: «برنامه این است که باید چارچوبی برای راه حل وجود داشته باشد.» این مشکل و دروغ است.

تقی پور افزود: همچنین در طرح مذکور هیچ اشاره ای به محدودیت پهنای باند شبکه اجتماعی نشده است.

رئیس کمیسیون مشترک بازنگری طرح حمایت از کاربران اینترنت به پرسش هایی درباره اینکه در صورت عدم پذیرش قوانین ایران توسط شبکه های اجتماعی خارجی چه باید کرد پاسخ داد. وی گفت: شبکه های اجتماعی خارجی ابتدا باید قوانین ایران را رعایت کنند و در صورت عدم پذیرش مورد، با مذاکره و مذاکره حل و فصل می شوند و در صورت عدم موفقیت مذاکرات، ادامه پیدا می کند یا خیر. از شبکه های اجتماعی استفاده نکنید بنابراین مسئولیت آن بر عهده مقامات کشور خواهد بود.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما