نماینده مجلس: طرح حفاظتی هفته آینده تصویب می شود

[ad_1]

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: قانون حمایت از کاربران در فضای مجازی در بیش از 40 کشور جهان وجود دارد و صاحبان رسانه های بیگانه در کشور ما هیچ دفتری برای پاسخگویی ندارند.

به گزارش رویداد۲۴، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در نشست خبری روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه، اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی در سال 1394 در مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

فلاحی گفت: در این طرح به دنبال بازرسی هایی هستیم که نباید اجباری شود و چرا می گوییم روزی سه هزار سقط در کشور است. ممنوعیت فروش قرص های ضد بارداری در داروخانه ها حکم قضایی است و این تصمیم مجلس نیست که من مسئولیت آن را بپذیرم.

وی در خصوص قوانین حمایت از فضای مجازی توضیح داد: در بیش از 40 کشور دنیا قوانینی برای حمایت از کاربران فضای مجازی وجود دارد و صاحبان رسانه های خارجی در کشور ما دفتری ندارند که آنها را پاسخگو باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در شورا ادامه داد: در این طرح به دنبال تشکیلات هستیم و نیازی به فیلتر نداریم و تا زمانی که زیرساخت های داخلی نداشته باشیم نمی توانیم همه را فیلتر کنیم.

وی افزود: «تاکنون برخی از نمایندگان با افکار خاص سیاسی تلاش کرده‌اند از 23 عضو کمیته، 4 نفر تلاش کرده‌اند تا در هیئت مدیره وقت بگذارند، اما کمیسیون و همه احزاب فشار داشتند که کار را انجام ندهند. انشالله به زودی.» هفته آینده تصویب شد.

وی درباره موضوع طرح های مسکن در خانه ملی همدان گفت: تملک زمین یکی از موضوعات مسکن ملی در همدان است، بسیاری از استان ها و این موضوع در دولت قبل حل نشده است. 20000 نفر ثبت نام کردند و از 5000 نفر پول گرفتند و فقط به 1500 نفر زمین اختصاص دادند که نیمی از آنها غیرحرفه ای بودند.

زمین مسکونی ملی مورد اختلاف است

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای مشورتی اسلامی گفت: در آخرین جلسه ای که استاندار با مدیر مسکن و شهرسازی برگزار کرد، مقرر شد مناطقی در این شهر گنجانده شود اما درگیری وجود داشت. علاقه. حل شود.

فلاحی درباره پروژه اسکای مال توضیح داد: من مخالف کار غیرقانونی هستم و اگر مجوز این پروژه را داشته باشند از نظر علم پزشکی مشکلی ندارند و به فکر ترافیک هستند.

مسئولین علوم پزشکی می گویند با ساخت این پروژه مشکل دسترسی داریم و به دنبال پاکسازی زمین و ساخت مرکز درمانی در آنجا هستند.

کارخانه بازیافت هواپیما مشکل دارد

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای مشورتی اسلامی درباره پروژه بازسازی کارخانه هواپیماسازی در همدان توضیح داد:

فلاحی تصریح کرد: این پروژه به 90 هکتار زمین نیاز دارد و سومین مرکز بازیافت هواپیما در جهان است و باید زیرساخت های آن فراهم شود، زیرا اگر ساخته نشود ممکن است به استان دیگری منتقل شود.

وی گفت: هواپیمای آسیب دیده هوای زیادی مصرف می کند و تنبیه مانعی ندارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای مشورتی اسلامی مهمترین اقدامات وی در دوران تصدی این مسئولیت را تشریح کرد: برای همه دستگاه ها شعار درستی داده ایم. ما می گوییم خیلی جاها کار متخصصان انجام نمی شود و منافع مردم در نظر گرفته نمی شود، بنابراین تصمیم گرفتیم به عنوان متخصص کار کنیم و کار متخصصان یکی از دستاوردهایی است که به نیازهای آن توجه خواهیم کرد. مردم. .

فلاحی با بیان اینکه شورای هماهنگی سازمان بازرسی در همه استان ها وجود دارد، گفت: این شورا در همدان تشکیل نشد در حالی که شورای هماهنگی سازمان بازرسی می توانست دروازه ای باشد چرا که در برخی موارد قانون اجازه نمی داد. مدیر.

وی افزود: حتی در دین هم داریم که اگر مسائل دینی مانع زندگی مردم شود، حکومت می تواند تغییر کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای مشورتی اسلامی در مورد آخرین حقوق فرهنگیان گفت: مستمری 1400 مستمری به دلیل کمبود منابع هنوز پرداخت نشده است و پیش بینی می شود مبلغ برابری از حقوق فرهنگیان دریافت شود. ماندن. بودجه 1400 و لایحه 1401 اما دولت کمبود منابع دارد.

فلاحی با بیان اینکه طرح «شفافیت کامل رأی نمایندگان» به تصویب رسیده است، گفت: این طرح پس از بررسی در کمیته ممیزی داخلی به دستور کار بازگردانده شد، اما در حال حاضر 20 طرح و لایحه قانونی در دستور کار قرار دارد. هنوز در دسترس نیستند. فرصتی برای بررسی آن.

وی افزود: همه معتقد به شفافیت رای هستند اما با شفافیت رای همه چیز مشخص نمی شود و حتی برخی به دلیل ناقص بودن این طرح انتقاد می کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در شورای مشورتی اسلامی درباره مشارکت نمایندگان در انتصاب مدیران، گفت: مسئولیت قانونی هیچ مدیری را قبول ندارم و حتی اگر مدیریت مدیر ضعیف باشد صدای ماست. اراده. مطرح شد.

فلاحی در پایان خاطرنشان می کند: در عصر غیرشخصی، بهترین نوع حکومت جمهوری اسلامی با وجود حاکمان فاسد است و چاره ای نداریم.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما