پایگاه جامع اطلاع رسانی آموزش و پرورش استثنایی کشور خانه

آموزش پرورش

فرد پس ار ورود به سایت medu.ir می بایست مطابق راهنمای تصویری اقدام نماید. 4سپس، نام کاربری و رمز عبوری که از سوی وزارت آموزش و پرورش برای شما اختصاص داده شده است، را در قسمت مشخص شده وارد کنید و بر روی گزینه «ورود» کلیک نمایید.

  • علاقه مندان به فعالیت در عناوین شغلی آموزشی وزارت آموزش و پرورش می توانند از طریق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این آزمون استخدامی که به منظور جذب نیروی مورد نیاز این ارگان برگزار می گردد، شرکت نمایند.
  • در این سامانه دانش آموزان می توانند اقدام به ثبت نام در کتاب های درسی به صورت تکی و گروهی کنند.
  • همچنین سامانه ای به نام سامانه پادا که به سایت پرونده الکترونیکی دانش آموزان معروف است نیز تمامی امور ثبت نام مدارس از جمله شاهد را بر عهده گرفته است.
  • طبق آخرین اخبار منتشر شده در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و جذب آموزگاران ابتدایی، تغییراتی در مراحل جذب این نیرو ها صورت گرفته که آن را نسبت دوره های گذشته متمایز کرده است.

یکی از راه‌های استخدام آموزش و پرورش، شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور است. از جمله خدماتی که در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir ارائه می شود، دسترسی به سامانه های استانی وزارت آموزش و پرورش می باشد.

منابع[ویرایش]

همچنین ۱۰۰ هزار معلم امسال بازنشسته می شوند در حالیکه ۲۵ هزار نیروس جدید به نظام آموزشی در سال جاری افزوده می شود. باید دروسی که تجدید هستین رو بگذرونین و برای تولید سوابق تحصیلی دروس تخصصی کنکور ریاضی اقدام کنین . شرط و حد نصاب قبولی در آزمون سال آینده که ۶۰۰ امتیاز برای ارزیابی تکمیلی و ۴۰۰ امتیاز برای آزمون کتبی از ۳ حیطه عمومی، اختصاصی و تخصصی پیش‌بینی شده، کسب ۴۷۰ امتیاز از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز است.

آموزش پرورش

لازم به ذکر است که توجه داشته باشید این آزمون در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود. همچنین داوطلبان برای کسب بهترین نتیجه در این آزمون می توانند از جزوه آزمون های استخدامی بهره ببرند. وزارت آموزش و پرورش در سال های مختلف اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی مختلفی به منظور جذب معلم و کارمند می کند. افرادی که متقاضی استخدام آموزش و پرورش می باشند، می توانند برای اطلاع از اخبار استخدام آموزش و پرورش به سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir مراجعه کرده و از طریق این سایت اطلاعیه های مربوط به استخدام آموزش و پرورش را مطالعه نمایند.

سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

علاوه بر داشتن شرایط گفته شده در ابتدا مقاله، متقاضیان می بایست از دارا بودن یک سری از شرایط که مختص شرکت کنندگان در این آزمون است اطمینان داشته باشند. در لیست شرایط اختصاصی زیر، اطلاعاتی که لازم است داوطلب راجع به مدرک تحصیلی و سن شرکت کنندگان داشته باشد ارائه شده است.

کلیه کارمندانی که قصد دریافت فیش حقوقی از وزارت آموزش و پرورش را دارند، می توانند به سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir مراجعه کنند و از طریق لینک مربوط به «فیش حقوقی» در پایین سایت اقدام به دریافت فیش حقوقی خودشان نمایند. دسترسی به سامانه فیش حقوقی با کد ملی و شماره پرسنلی کارکنان وزارت آموزش و پرورش وجود دارد. همچنین، کاربران به منظور استفاده از این سامانه می بایست حتما رمز عبور سامانه همگام را در دست داشته باشند.

وجود ۱۲ هزار عنوان شغلی در کشور

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبود ۵۰ هزار مربی پرورشی گفت امسال ۱۱ هزار نفر استخدام خواهند شد. اولین راه برای استخدام در آموزش و پرورش به عنوان معلم، شرکت در کنکور سراسری است.

همچنین، در بخش سامانه های ستادی وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی به سامانه های وابسته به آموزش و پرورش مانند دانشگاه فرهنگیان، شبکه رشد، صندوق ذخیره فرهنگیان و … برای دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، روی کلید زیر کلیک کنید.

۴) پذیرفته‌شدگان شغل محل‌های آموزش و پرورش عشایری که دارای چند منطقه و یا ناحیه آموزش وپرورش می باشند. تعیین محل خدمت دقیق آنان براساس نیاز، بعد از گذراندن موفقیت‌آمیزدوره یکساله مهارت‌آموزی، از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط صرفا برای مدارس و مناطق عشایری صورت خواهدگرفت. برای مطالعه تمام جزئیات شرایط استخدام آموزش و پرورش به صفحه «شرایط استخدام آموزش و پرورش» مراجعه نمایید.

برای استفاده از امکانات در نظر گرفته شده در سایت وزارت آموزش و پرورش سایت جدیدی نیز به نام سامانه مسند آموزش و پرورش راه اندازی شده است. به نشانی medu.ir لازم است تا افراد وارد یکی از مرورگرهای chrom، firefox، explore شده و همانند مراحل زیر ادامه دهند. از جمله خدمات ارائه شده در سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir، رهگیری آنلاین مکاتبات اداری آموزش و پرورش است. در این بخش می توان با وارد کردن شماره نامه و کد رهگیری مشخص شده در نامه، اقدام به پیگیری مکاتبات اداری آموزش و پرورش کنند. داشتن سن مناسب یکی از ملاک های مهم افرادی است که می خواهند در مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.

به غیر از اینکه در سایت وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی به آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده وجود دارد، یک دسته بندی دیگری نیز برای اخبار منتشر شده در این سایت در نظر گرفته شده است. کاربران می توانند با ورود به بخش اخبار موضوعی و انتخاب موضوع مد نظر خودشان، به تمامی اخبار مربوط به آن حوزه دسترسی داشته باشند. از جمله موضوعاتی که در این بخش ارائه شده اند می توان به حوزه وزیر، سازمان نهضت سواد آموزی، معاونت آموزش ابتدایی، صندوق ذخیره فرهنگیان و … سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir، از جمله سایت هایی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده و به طور اختصاصی اقدام به انتشار اخبار و اطلاعیه های مهم مربوط به مدارس و فرهنگیان می کند. سایت وزارت آموزش و پرورش امکان دسترسی به اخبار استانی و ستادی، دسترسی به میز خدمت الکترونیک و … طبق آخرین اخبار منتشر شده در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ و جذب آموزگاران ابتدایی، تغییراتی در مراحل جذب این نیرو ها صورت گرفته که آن را نسبت دوره های گذشته متمایز کرده است.

آموزش پرورش

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما