چطور با قفسه بندی انبار خود را بهینه کنیم؟

قفسه پيچ و مهره اي در مورد کالاهایی که باید به تعداد زیاد روی قفسه قرار گیرد باید دقت شود که جنس قفسه قابلیت تحمل آنرا داشته باشد. عضوی بزرگ ایجاد می کنیم ودر پایگاه داده جدید به دنبال تعداد تکرارهای این مجموعه اقلام می گردیم. میزان تحمل بار این اقلام از 50 تا 120 کیلوگرم در هر طبقه است. قفسه سوله یا قفسه صنعتی راک از فلزاتی با دوام بالا تشکیل شده است که این عامل قابلیت تحمل بار تا 3 تن در هر طبقه را به آن می بخشد. تولید کننده های قفسه سوله درجه یک در ایران زیادند و برای توزیع آن به طرق مختلف اقدام می نمایند که یکی از این روشها فروش از فضای مجازی می باشد.

قفسه class="lazyload lazyblur-up" مغازه قفسهبندی مغازهها بخش مهمی از راهاندازی یک تجارت موفق است. دکوراسیون و چیدمان قفسه های فروشگاهی یا غرفه چینی نقش مهمی در مشتری پسندی و نظم فروشگاه شما ایجاد می کند. این سوال در ذهن هر صاحب مغازه یا فروشگاهی موقع انتخاب یک قفسه برای فروشگاهش نقش می بندد اما جواب این سوال چیست ابتدا باید واضح تر بگویید مثلا شما نمی توانید یک قفسه ای که برای لباس فروشی است را برای فروشگاهی بگذارید که در آن خشکیار می فروشید . برای اطلاع از ویژگی های منحصر به فرد هر یک از محصولات این مجموعه کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با گروه بهین انبار در ارتباط باشید. اندازه مغازه شما مهم نیست، قفسه بندی یک راه حل ذخیره سازی محتاطانه و ارزشمند است. فشرده به همراه یک رکورد ویژگی ساخته میشود. بهتر است بدانید که استفاده از رنگ سفید در کل فضا باعث ایجاد حس خستگی در مخاطب میشود پس پیشنهاد می کنیم از لکههای رنگی در دکوراسیون داخلی مغازه بهره مند شوید.

قفسه پيچ و مهره اي

استفاده از پله و یا بالابر برای حرکت در میان قفسه ها از شاخصه های مهم این نوع قفسه بندی است و باعث راحتی جابجایی محصولات در آن می شود. محصول ساخته شده آهنی از ورق روغنی در ضخامت های مختلف از قبیل هفت دهم میلیمتر،هشت دهم میلیمتر،نه دهم میلمتر،یک میلیمتر،یک ونیم میلیمتر و دو میلیمتر استفاده می شود که جهت بالا بردن استقامت صفحات استفاده می شود و با رنگ استاتیک یا غرقابی پوشش داده می شوند. رنگ سفید انتخاب خوبی برای دکور مغازه خیلی کوچک است و میتواند به خوبی فضا را دلباز و روشن جلوه بدهد. اولین چیزی که خیلی و به شکل آنی در چشم مشتریها ظاهر میشود. قفسه بندی مشبک یا bolt and nut shelving به مجموعه ای از کفی یا پانل فلزی و نبشی های سوراخ دار گفته میشود که با پیچ و مهره های گالوانیزه به هم متصل شده و به صورت طبقاتی در سالن و انبارهای مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

قفسه بندی مشبک یا قفسه پیچ و مهره ای (bolt and nut shelving) قدیمی ترین و رایج ترین نوع قفسه بندی ثابت فلزی و سبک بوده که مجموعه ای از نبشی های سوراخ دار و کفی های صاف می باشد و به صورت طبقاتی بر روی هم قرار میگیرند. ابعاد و مساحت فضای استفاده در قفسه بندی مشبک یا پیچ و مهره ای مهم است؟ قفسه بندی کفپوشدار سبک (long span racking) که به آن قفسه لانگ اسپن یا قفسه پانل راک سبک نیز اطلاق می شود. این نوع قفسه بندی با توجه به استحکام پیچ و مهره ها و ضخامت ورقه های به کار رفته برای کفی پانل ها و بدنه قفسه، به گروه های قفسه بندی سنگین وزن، متوسط و سبک تقسیم بندی می گردد که در محیط های صنعتی و کارخانجات، فروشگاه های بزرگ و انبارهای خانگی مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ صورتی رنگی است شاد در عین حال آرامش بخش.

پرداخته ایم تا بهترین رنگ برای جذب مشتری را در دکور مغازه به کار ببرید. رنگ نارنجی یک حس انرژی را به انسان میدهد به گونه ای که انگار خون بار دیگر در رگ ها جریان گرفته است. یک قانون کلی را فراموش نکنید : از اجرای دکور مغازه ساده غافل نشوید و در گوشه ای از ذهنتان این عبارت را به یاد داشته باشید. رنگ مغازه برای جذب مشتری شاید در یک طلا فروشی رنگ سفید باشد اما همان رنگ باعث جذب مشتری در دکور مغازه موبایل نشود. پس نباید رنگ را در طراحی داخلی یک فضا دست کم گرفت و سعی کنید بهترین و مناسب ترین رنگ را برای دکور فضای مدنظرتان انتخاب کنید. رنگ صورتی رنگی است شاد در عین حال آرامش بخش. استفاده از این نوع قفسه ها در انباری به سازماند دهی و متنشم بودن وسایل شما بسیار کمک می کند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما