گزارش: رازهای عجیب پر ستاره ترین تیم اروپا – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814880 |
20 آشور 1400 ساعت 23:13 |
42,608 بازدید |

2
اظهار نظر

انتخابی دائمی از لیگ قهرمانان اروپا

پاری سن ژرمن در سال های اخیر روزهای عجیبی را در لیگ قهرمانان اروپا پشت سر گذاشته و بازی های خاطره انگیزی را انجام داده است.

به گزارش “وازکوئز” پاری سن ژرمن در سانتیاگو برنابئو با پیروزی در بازی پیروزی مغلوب رئال مادرید شد.
این بازی در میان جنجال ها، عملکرد ضعیف رئال مادرید، جدایی احتمالی کیلیان امباپه در تابستان آینده و شروع یک بازی ثابت از این دیدار برگزار شد.
با این حال، پاری سن ژرمن پس از باخت مقابل نیس در بازی یکشنبه لیگ فرانسه، قبلاً اخطار گرفته و در رقابت است.
“ما همیشه سوال داریم، آیا پاهایمان را روی پوست موز بگذاریم و چه اتفاقی برایمان می افتد؟”

این هافبک جوان در سال 1997 زمانی که اتفاق عجیبی در باشگاه رخ داد به این تیم پیوست. هم تیمی او، لوران فورنیه، خط خورده است، اما همچنان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا مقابل استوا بخارست بازی می کند.
یوفا با ارسال فکسی به پاری سن ژرمن این موضوع را به آنها اطلاع داد، اما این فکس در لیست مدارک باشگاه نبود، بنابراین مدیر مربوطه هرگز آن را نخواند.
اشتباهی که به راحتی می تواند ادعای شما را رد کند، شکست سختی است. کلود لو روی، مدیر ورزشی باشگاه در آن زمان به بازیکنانش گفت: «ما به همه اروپایی ها لبخند می زنیم.» تنها کاری که باید انجام دهید این است که کسب سهمیه را غیرممکن کنید.
پیام توسط بازیکن شنیده می شود. پارک دو پرنس یکی از بهترین بازی های برگشت را دید که پی اس جی 5-0 پیروز شد و لئوناردو در آن شب به عنوان بازیکن از پاری سن ژرمن خداحافظی کرد.

این برزیلی 25 سال بعد به سمت مدیر ورزشی ارتقا یافت و اختیارات نامحدودی به او داده شد، اما پاری سن ژرمن حتی پس از تصاحب قطر در سال 2011 هنوز یک ماجراجویی جدید اروپایی را تکمیل نکرده است.
جولین کاسار کمدین از تیم محبوبش تشکر کرد که همیشه سوژه جدیدی را برای او به ارمغان می‌آورد: «PSG مردانی هستند که گران‌ترین لباس‌ها و کفش‌ها را می‌خرند اما در نهایت با لباس مندرس به خیابان‌ها می‌روند». »
این اتفاق چندین بار در سال های اخیر رخ داده است. بدنام ترین مورد زمانی رخ داد که کلمه Remontada وارد فرهنگ زبان فوتبال شد و با قبول شکست 1-6 مقابل بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند. این در حالی است که پاری سن ژرمن بازی را 0-4 برد و همه شواهد نشان می دهد که آنها به مرحله بعدی خواهند رفت.

کزار گفت: نقطه قوت ما این است که همیشه می دانیم چگونه از روش های جدید استفاده کنیم. در نهایت در سال 2020 به لیگ قهرمانان اروپا راه یافتیم، اما برای اولین بار به دلیل شیوع کرونا، بازی در زمین خالی برگزار شد. ما همچنین با ضربه سر بازیکنی که با ما تمرین کرده بود (کینگزلی کومان) و معمولاً هرگز با سر گل نمی زد، به بایرن مونیخ باختیم.
زمانی که یوفا چند روز پیش اعلام کرد میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا از سن پترزبورگ گرفته شد. به این بازی که در خانه برگزار می شود، منع نکنید.
زمانی که در ابتدای فصل با هواداران صحبت کردم، آنها باید در مقابل مسی، راموس و وینالدوم بسیار مطمئن بودند، اما آنها به من گفتند که این غیرممکن است و ممکن است دوباره برای ما اتفاق بیفتد.” ادوارد سیسه که شاهد شکست در بین هواداران بود، “این اتفاق خواهد افتاد.”

با توجه به تمام شکست‌ها و ناکامی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری معتقدند تغییر ترکیب مسی، نیمار و امباپه کار درستی است.
با این حال، سیلوین 38 ساله که به اندازه کافی بزرگ است تا تلاش آمارا دایان برای جلوگیری از خروج پاری سن ژرمن از لیگ D در سال 2008 را به یاد بیاورد، گفت: “ما به آن نرسیدیم. مشکل داشتن قطر این است که وقتی برنده می‌شوی همه چیز عادی است، اما به محض اینکه می‌بازی، احمق به نظر می‌رسی. “افراد ثروتمند همه کارها را انجام می دهند … و گاهی اوقات این اشتباه نیست.”
با اشاره به دعوای اخیر مائورو ایکاردی و همسرش و مدیر پروژه واندا نارا، «ما به او سه روز فرصت دادیم تا همسرش را که او را در اینستاگرام رها کرد، ببرد».
از آن پس مرد آرژانتینی نزد همسرش بازگشت و روی صندلی نشست. لئوناردو در مصاحبه اخیر خود با تیم دفاعی گفت: او مشکلی دارد که همه ما می توانیم آن را درک کنیم. او در موقعیتی نیست که بتواند بازی کند.”

به گفته ژولین کازار، این باشگاه عمیقاً با پاریس مرتبط است که در آن ظرافت بیشتری نسبت به خیابان ها دارد. این کمدین گفت: در جامعه، پی اس جی هرگز یک باشگاه کارگر نبوده، بلکه یک باشگاه قمار محبوب بوده است. آنها در سال 1970 چیزی نداشتند اما می خواستند پله را استخدام کنند. آنها شک ندارند. قطری‌ها با جذب بازیکنانی مانند نیمار، بدون اینکه متوجه باشند، به این سنت احترام می‌گذارند.»
حاشیه ای، بی ثبات و آزاردهنده از ویژگی های بازیکن سابق بارسا است که در واقع تجسم خوبی از پاریس است.
تیبو لوپلا، فیلسوف و نویسنده کتاب اینجا در پاریس می گوید: «این شهر جنوبی با شمال اروپا هم مرز است. PSG یک باشگاه لاتین است. خنده و گریه در این باشگاه همیشه دیدنی است و به همین ترتیب تماشاگر را مجذوب خود می کند. این چیزی است که رسانه‌ها سال‌ها به آن پرداخته‌اند.»

وقتی نوبت به پاری سن ژرمن می رسد، باید انتظار همه چیز را داشته باشید. اما چرا نباید در مورد بازی کنترل شده و کوهنوردی بدون استرس در مادرید اینگونه باشد؟ این چیزی است که نیاز به یک رویای بزرگتر دارد.

الکساندر پدرو – لوموند
ترجمه: مژده لاریجانی

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما