خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

بعد از ساخته شدن اکانت در قسمت بالا سمت راست بر روی پروفایل خود کلیک کنید و تنظیمات را باز کنید. همانند سایت میکس دات کام در این قسمت میتوانید پروفایل خود را به سادگی وارد کنید. در قسمت بیوگرافی که یک ادیتور نیمه حرفه ای دارد میتوانید کلمه کلیدی دلخواه خود را ایندکس بکنید که این بسیار خوب است.

آقای حافظی نیز معتقد است که کسر شدید واردات عامل افزایش ارزش افغانی است. به گفته او قبلا میزان واردات افغانستان در سال ۱۲ میلیارد دلار بود و اکنون این مقدار به کمتر ۴.۸ الی ۵/۵ میلیارد دلار رسیده است. او همچنین کمک هفته‌وار جامعه جهانی به افغانستان را نیز عامل دیگر بر افزایش ارزش افغانی می‌داند. آقای نظری انتقال سرمایه مهاجران از پاکستان به افغانستان را نیزعامل دیگر افزایش ارزش افغانی می‌داند.

تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. اعتبار سایت را بررسی کنید، برای این کار باید فاکتور Domian Authority، Page Authorithy و Spam Score سایت را بررسی کنیم. آتوریتی سایت نشان دهنده کیفیت سایت هدف است که توسط ابزار بررسی Moz قابل بررسی است. لینک های ویکی پدیا با وجود نوفالو بودن ارزش زیادی را به سایت شما منتقل میکنند. سایت های UGC سایت هایی هستند که به مخاطب اجازه تولید محتوا داده و در آنها شما میتوانید به ساخت لینک بپردازید.

برای اینکه بتوانید لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید باید تمامی مقالات و صفحات خود را بررسی کنید تا بتوانید آنها را پیدا کنید. دقت داشته باشید وبلاگ نویسان ماهری که خود دنبال کنندگانی با خود به همراه دارند میتواند در بالابردن بازدید از سایت شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. باید به همه ی کسانی که میگویند این کار جواب نمی دهد بگوییم که شما جز تنبلی کار دیگری بلند نبوده و حتی حاضر به امتحان به هیچ روشی نیستید.

زیرا لینک سازی رایگان در سایت های بزرگ غیر ممکن است و لینک سازی در سایت های ضعیف برای شما سود زیادی ندارد. در این روش شما به صاحب سایت ها و وبلاگ های مختلف ایمیل زده و از آن ها در خواست میکنید تا به یکی از مقالات و صفحات شما که دارای محتوای مفید و جامعی است لینک بدهند. در صورتی که علاقه به ساخت این نوع لینک هارا دارید، به سایت های معتبر بروید، مقالات آنهارا بخوانید ونظری کاملا مرتبط و مفید در سایت آنها ارسال کنید و لینک خود را قرار دهید تا نظر شما توسط مدیر سایت تأیید شود.

و زمانی که شما مقاله ای را از سایت یا سایت هایی کپی مکینید، با دادن لینک به آن سایت ها به عنوان منبع، به گوگل میفهمانید که شما دنبال کپی کردن به صورت مخفیانه نستید و به قوانین کپی رایت  احترام میگذارید. البته همه سایتهایی انجمنی در قسمت امضای نویسنده امکان لینک سازی وجود ندارد. دامین اتورتی این سایت 80 است (در زمان نگارش این مقاله) و اسپم اسکور آن تنها 2 درصد است . کافیه فقط در این سایت به راحتی ثبت نام بکنید و پروفایل خود را ویرایش کرده و سپس لینک هاتون را به اشتراک بگذارید.

سعی کنید جوری رفتار نکنید که بعد از هر بار پاسخ لینک های خود را به عنوان منبع در فروم قرار دهید این کار نوعی لینک سازی فیک از جانب مدیران فروم شناخته می شود و وب سایت شما را جریمه می کند. در سایت های تبلیغاتی بسیاری مشاهده کرده اید که کمپین های محتوایی بسیار زیادی وجود دارد. شما میتوانید در این کمپین ها شرکت ها و مطالب مرتبط با وب سایت خودتان و در زمینه کاری خودتان را به نمایش بگذارید.

استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه بدست آمده از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم، مشخص می شود. مثلا فرض کنید شما یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای در زمینه خدمات کیف و کفش دارید و کاربران یک وب‌سایت، زمان گفتگو از خدمات شما تعریف می‌کنند و لینک خرید وبسایت شما را نیز قرار می‌دهند، این روش، سبک لینک سازی طبیعی است. به جهاتی نیز باید این سبک از لینک‌سازی را از موثرترین‌ها در برندسازی و بهبود سئو بدانیم. کیفیت محتوای تولید شده و شرایط صفحات شما به شکلی است که وبسایت‌های دیگر به چشم یک مرجع یا منبع به آن نگاه کرده و بدون دریافت پول یا هر گونه سفارشی، به صورت داوطلبانه به آن لینک‌دهی انجام می‌دهند. لینک سازی خارجی، یکی از اصلی‌ترین روش‌ها برای ارتقاء رتبه سایت است.

در این مرحله از آموزش لینک سازی خارجی، ما به تکنیک‌ها و ترفندهایی اشاره می‌کنیم که به شما در این امر کمک می‌کنند. از همین رو اولین کار و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطالب خوب منتشر کنید تا کاربران را وادار به انتشار مطالب کنید. مانند دیگر بخش‌های سئو، ابزارهای متعددی برای بررسی لینک‌ها وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها را در این مقاله معرفی کردیم.

البته در قسمت بیوگرافی بعضی از سایتها که معمولا ادیتور دارند می تونید کلمه کلیدی یا آدرس صفحه را لینک کنید که تاثیر خیلی بهتری دارد. مهمترین فاکتور رتبه دادن گوگل به شما از طریق شبکه های اجتماعی سوشیال سیگنال است یعنی اینکه پست شما چقدر دیده شده، چقدر به اشتراک گذاشته شده و چند تا لایک و نظر دارد. شما حتما با تلگرام و اینستاگرام کار کرده اید پس نیازی نیست وقتمان را تلف بکنیم. ما دو شبکه اجتماعی محبوب یعنی لینکدین و پینترست را به شما معرفی می کنیم. برای توضیحات بیشتر در رابطه با این مورد، باید گفت که وب سایت ها در هر کشوری با توجه با زبان آن کشور بارگذاری می شوند.

برای اینکه به صورت دقیق‌تر با مفهوم چیستی لینک سازی خارجی آشنا شوید، بهتر است در ابتدا به سراغ انواع روش‌های لینک بیلدینگ خارجی برویم. پس سعی کنید از لینک‌های خوب و طبیعی بیشتر استفاده کنید تا گوگل به سایت شما اعتماد کند و در صفحه موتور جستجو، سایت شما رتبه خوبی بگیرد. آنچه که باید به آن توجه داشته باشید این است که لینک سازی داخلی باید به صورت هدفمند صورت گیرد و برای هر کلمه کلیدی یک صفحه جداگانه در نظر گرفته شود‌.

این دو صفحه با چه منطقی به یکدیگر مرتبط هستند؟ارتباط قوی ای بین غذای سگ و قفس طوطی وجود ندارد، مخصوصا در نگاه عامیانه. احتمالا لینک سازی بین این دو صفحه هیچ ارزش افزوده ای برای صفحات در پی نخواهد داشت. اگر بخواهید برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید قبل از آن لازم است سایت خارجی را مورد بررسی قرار دهید.

برای این‌که استراتژی موفق‌تری داشته باشید پیش از هرچیز مخاطبانتان را بشناسید، از بین روش‌های موجود روشی را انتخاب کنید که پربازده‌تر، مناسب‌تر و هماهنگ‌تر با شرایط شما باشد. محتوای صحیح تولید کنید، از رپورتاژ آگهی استفاده کنید و در نهایت از شبکه‌های اجتماعی برای توزیع محتوا و انتشار لینک‌هایتان استفاده کنید. همان‌طور که گفته شد لینک بیلدینگ یکی از سه کار بسیار مهم در سئو برای بالا بردن ترافیک و آگاهی بخشی مخاطبان است. برای این‌که مطمئن‌تر لینک بیلدینگ را انجام دهید همین حالا از تریبون سفارش رپورتاژ آگهی خود را ثبت کنید.

مثلا یک سایت طراحی سایت که در زمینه ی برنامه نویسی وب فعالیت میکند نباید تمام صفحات خود را با کلمه کلیدی طراحی سایت محتوا گذاری کند , بلکه باید با عنوان های مختلف محتوای خود را با کلمات کلیدی مشابه ارائه بدهد . اینکه مثلا شما 10 صفحه راجب طراحی سایت ایجاد کنید نه تنها به سئو سایت شما کمک نمیکند بلکه باعث کاهش و افت شدید رتبه سایت شما میشود. خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند. هم چنین با توجه به تکرار آن در تمام صفحات در بخش سایدبار سایت به صورت مستقیم ترافیک هدفمند اما کمی را به سایت میزبان هدایت می کند. در این روش سئو کاران و وبمستران در قسمت نظرات سایت های مختلف اقدام به ساخت بک لینک میکنند.

در روش دوم دو سایت که دارای زمینه کاری مرتبط هستند، اقدام به تبادل لینک میکنند. مثلا سایت مدیریو که در زمینه طراحی سایت فعالیت میکند، با سایت “مدیر یو” که در حیطه مدیریت شبکه های مجازی در حال فعالیت هستند (هر دو سایت در زمینه کسب و کار آنلاین و دیجیتال مارکتینگ)، اقدام به تبادل لینک میکنند. مثلا شما اگر وبلاگی در بلاگفا بسازید باید به قدری روی وبلاگ کار کنید تا اعتبار آن بالا برود چون اتورتی را منتقل نمی کند.

جایگاه لینک در سایت (position)

سایتهای پروفایلی یکی از راحت ترین سایتهایی هستند که میتوانید به صورت رایگان در آنها لینک سازی کنید. این سایتها معمولا اعتبار بالایی دارند و از آنها میتوانید برای لینک دادن به برندتان که صفحه اصلی است لینک بدید تا اعتبار شما نزد گوگل بیشتر شود. نکته ای را که راجع به این سایتها باید بدانید این است که اصلا شک برانگیز نیستند زیرا شما فقط به برند لینک می دید.

این روش موجب می‌شود که شما رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورید. همچنین اگر محتوای باکیفیتی تولید کنید، قطعا سایت‌های دیگر از مقاله شما به عنوان منبع استفاده می‌کنند. لینک سازی مسیر رفت و امد گوگل و کاربران برای سایت شما و اینکه یکی از مهم ترین فاکتور های سئو و  بهینه سازی سایت شما میباشد . پس در سئو و بهینه سازی وبسایت بحث لینک سازی داخلی و خارجی را جدی بگیرید. و یا همچپنین شما لینک یک وبسایت را درون وبسایت خود قرار بدهید , یک لینک خارجی محسوب میشود .

برای این امر اگر تخصص کافی یا زمان لازم را ندارید می توانید پروژه خود را به شرکت های ارائه دهنده ی خدمت دیجیتال مارکتینگ بسپارید. تیم سئو شرکت معرفان در این امر از تخصص لازم برخوردار است و می‌تواند پروژه شما را به بهترین نحو پیش ببرد. کافیست با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۷۰۴۰۰۰ تماس بگیرید و یا از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس گیرند. بعد از اینکه سایت فروشگاهی را طراحی کردید باید برندینگ را آغاز کنید و این از طریق دریافت بک لینک از سایت های معتبر اتفاق می افتد. معمولا بعد از ۳ ماه فعالیت روی سئو سایت فروشگاهی، لینک سازی خارجی باید آغاز شود. هدف هر ابزار آنالیز بک‌لینک این است که کلمات کلیدی، لینک‌ها و اعتبار سایت‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها لینک بگیرید را به شما ارائه کند.

پس همیشه لیستی از فروم هایی را داشته باشید که لینک هاتون را حذف نمی کنند. شما با استفاده از ابزار mozbar می توانید بفهمید که وب سایت مورد نظرتان اسپم است یا نه. این ابزار بر روی مرورگر نصب شده و میزان اسپم و دامین و پیج اتوریتی صفحه سایت را نمایش می دهد. لینک سازی در سایت های اسپم شده یکی دیگر از مواردی است که باید در آموزش لینک سازی خارجی به آن توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید سایت وب‌سایت‌ها به شما لینک بدهند، باید محتوایی تولید کنید که برای آن‌ها ارزشمند باشد.

آنها با ایجاد بک لینک به صورت مصنوعی اما با روش هایی که باعث جلب توجه این الگوریتم نشود، باعث افزایش رتبه سئو سایت خود شده اند. مهمترین ویژگی یک انجمن یا فروم اینه که می توان از آن رپورتاژ گرفت. برای این کار باید وارد تالار گفت و گو شوید.یعنی بر روی تالار گفت و گو کلیک کنید سپس دنبال موضوع مرتبط با نوع فعالیت خود بپردازید . معمولا بیشتر فروم ها یک قسمت دارند به اسم گفت و گوی آزاد که میتوانید در آن قسمت رپورتاژ ارسال کنید. حالا بر روی متفرقه- عمومی کلیک می کنیم سپس بر روی ایجاد مبحث جدید کلیک می کنیم.

۴- می توانید در سایت های معتبر دیگر کامنت بگذارید به سایت خود لینک دهید. ۲- می‌توانید در انجمن های با کیفیت عضو شوید و در تاپیک‌هایی با موضوع کاری فعالیت کنید. از همین رو بهترین کار این است که لینک های شکسته سایت خود را پیدا کنید و آنها را برطرف کنید.

دقت کنید که در استفاده از این سایتها محتاطانه بکنید و مثلا نیایید یک روز تمامی مطالبتان را در آنها به اشتراک بگذارید. شما باید همزمان با تولید محتوا، مطالبتان را در آنها به اشتراک بگذارید. این تکتیک یکی از بهترین روش ها برای ایندکس سریع و  رتبه گیری هر چه بهتر سایتهای نوپا می باشد.

لینک گرفتن از وبلاگ می تواند با ارزش تلقی شود به شرطی که به گونه ای رفتار کنید که گوگل متوجه مصنوعی بودن آن نشود. وبلاگ ها به دلیل اینکه از اعتبار دامنه بالایی برخوردارند ، می توانند منبع خوبی برای لینک گرفتن باشند. البته در این روش موتور های جست و جو تاکید دارند زمان خود را روی کار های دیگر صرف کنید. اولین نوع و در عین حال بهترین نوع پیوندی که می توانید برای خودتان ایجاد کنید درخواست از مشتریان و شرکا است. از آن ها بخواهید در صورتی که وبلاگ دارند و یا از طریق شبکه های اجتماعی به شما لینک دهند. گوگل این نوع از لینک ها را بسیار دوست دارد زیرا طبیعی ترین لینک ها به شمار می آیند.

اما امسال افزایش ارزش افغانی باعث کاهش قیمت کالا در بازار نشده است. به گفته او مبارزه با فساد، کنترل و نظارت درست بر صرافی‌ها و جلوگیری از حمل و نقل پول غیرقانونی درافغانستان و جلوگیری از قاچاق پول به خارج افغانستان را هم باعث افزایش ارزش افغانی می‌داند. قبل از به قدرت رسیدن دوباره طالبان بودجه سالانه افغانستان حدود ۶ میلیارد دلار بود. ورود کمک‌های خارجی تاثیر مستقیم بر ارزش افغانی داشت ولی در سالهای اخیر کمک مستقیم خارجی به بودجه افغانستان انجام نشده و این روند باید باعث کاهش ارزش افغانی می‌شد، اما روند بر عکس شده‌است.

به‌این‌ترتیب، گوگل نیز بهتر متوجه ارتباط محتوای شما با محتوای مقصد شده و رتبه بهتری به شما می‌دهد. به شرطی که اصول لینک سازی خارجی به‌درستی رعایت شوند، این تکنیک، تاثیرات مثبت فراوانی بر سئو، نرخ کلیک و رونق کسب‌وکار شما خواهد داشت. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید. سایت های مختلفی وجود دارد که مرتبط با کسب و کار شما است و شما می توانید به صورت رایگان در آن ها به معرفی محصولات، خدمات، مقالات و… کسب و کارتان بپردازید و به عنوان مهمان پست هایی را به اشتراک بگذارید.

با این کار در مدت زمان کوتاه خود کاربران با اشتراک مطالب شما در وب‌سایت یا شبکه‌اجتماعی‌شان، لینک‌های خارجی مفیدی به سمت شما روانه می‌کند. جدا از تعریف بالا دو سبک متفاوت دیگر لینک‌سازی خارجی نیز وجود دارد که از آن به عنوان لینک بیلدینگ خارجی طبیعی و دستی یاد می‌شود، در ادامه به صورت کامل با جزئیات این دو روش فرایند لینک‌سازی آشنا خواهیدشد. اگر به فکر ارتباط کاربر خود با سایت نباشید و صفحه اول سایت خود را به منبع درآمد و سفارش بک لینک کسب سود تبدیل کنید، سایت خود را نابود خواهید کرد. همین موضوع باعث می‌شود لینک‌ هایی که در صفحه اصلی سایت قرار می‌ گیرد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشند و رتبه صفحات لینک شده برای انکر تکست آن لینک ها، در گوگل افزایش یابد. زیرا در صورتی که مطالب تولید شده واقعا جذاب و کاربردی باشد و کاربران از خواندن مقالات لذت ببرند، یا مطلبی به عنوان مطلب پیشنهاد شده توسط نویسنده ارائه شود، قطعا کاربران مقاله بعدی را خواهد خواند.

گوگل نیز در تایید شما  بیشتر از مطالب شما اهمیت میدهد که این کار باعث افزایش رتبه سایت شما میشود  . هرچه این این تایید ها که از وبسایت های دیگر میگیرید بیشتر باشد اهمیت وبسایت شما برای گوگل بیشتر و بیشتر میشود. اگر به خاطر داشته باشید ، این همان ترفندی بود که باعث می شد گوگل به شما پاداش دهد. محتواهایی که 10 برابر بهتر از محتواهای صفحه اول نتایج هستند ، از طرف کاربران و مدیران وبسایت ها پیوند های زیادی دریافت می کنند.

‌روش‌های لینک سازی خارجی دستی

البته در ساخت بک لینک نیازی نیست تماما از بهترین سایت ها استفاده نمایید. اینکه سایت شما در یک روز 2 لینک دریافت کند و در روز بعد 100 لینک، پنگوئن گوگل را به شک وا میدارد و میتواند باعث جریمه شدن ناگهانی شما شود. به هیچ عنوان از تعداد بک لینک زیاد آن هم به صورت ناگهانی استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از انکرتکست مطمئنا نشان دهنده مصنوعی بودن لینک بیلدینگ در سایت شما است. سعی کنید با انکرتکست های مختلف، هم خانواده و حتی بی ربط لینک سازی کنید. گاها بدون انکرتکست و فقط با لینک سایت خود اقدام به دریافت لینک کنید.

البته لینک هایی که در منو سایت هستند نسبت به فوتر از اعتبار بیشتری برخوردار میشوند. هم چنین لینکهایی که در فوتر سایت قرار میگیرند توجه کمتری را نسبت به خود جلب میکنند.پس میتوان گفت لینکهای تمام صفحات ارزش خاصی را به سایت شما منتقل نمیکند یا حتی میتواند با توجه به تعداد بالا منجر به جریمه شود. اما آیا واقعا اینگونه است؟ما برای پاسخ به این سوال بیش از ده ها سایت را در عبارات مختلف بررسی کردیم و دریافتیم که اگر استراتژی مناسب برای ساخت بک لینک داشته باشیم میتوانیم از آن در جهت اهدافمان استفاده کنیم. بسیاری از وبمستران خرید بک لینک به این صورت را به شکل نوفالوو انجام میدهند.حتما تا بحال برایتان پیش آمده است که سایتی را در عبارات خودتان مشاهده کنید که بک لینک تمام صفحات داشته باشد. ما در ادامه میخواهیم شما را با نکات ساخت بک لینک تمام صفحات آشنا کنیم. لینک سازی خارجی که بیشتر آن را با نام لینک بیلدینگ میشناسند، به معنای دریافت لینک از سایت های دیگر به سایت ما است.

  • همینطور خود ما میتوانیم با اشتراک آنها در سایت هایی مثل پینترست، بک لینک معتبر این سایت هارا دریافت کنیم.
  • اگرسایت تازه کاری دارید بهترست فقط از شبکه های اجتماعی لینک بگیرید و اگر سایتی با قدمت بالا دارید می توانید لینک سازی را شروع کرده و بتدریج یک سیر صعودی برای گرفتن و ساختن لینک ها تعریف نمایید.
  • برای ساخت پروفایل در این سایتها شما یه عکس خوب در کاور پروفایلتان بگذارید و بعد از آن در قسمت بیوگرافی اسم برندتان و کلمات کلیدی اصلی تان را بیاورید و در پایان آدرس سایت را بیاورید.
  • درصورتی‌که مجبور به چنین کاری شدید؛ حتما از تگ نوفالو (No Follow) استفاده کنید.

به همین دلیل، شما می توانید با خرید سایت و یا همکاری با آن وب سایت، روزانه از آن بک لینک بگیرید. در صورت افزایش لینک‌های ورودی به سایت شما، کم کم کاربران بیشتری به سایت شما مراجعه کرده و آمار بازدیدکنندگان افزایش پیدا می‌کند‌. به تدریج گوگل نیز متوجه فعالیت و تلاش شما برای ایجاد محتوای مفید خواهد شد و رتبه سایت را بهبود می‌بخشد.

سوال مهم ! لینک بیلدینگ خارجی دستی بهتر است یا طبیعی؟

این کار، به شما این امکان را میدهد تا با تولید و انتشار محتوایی ارزشمند کاربران زیادی را به سمت سایت خود جذب نمایید. یکی دیگر از روش ها این می باشد که مصاحبه افراد صاحب نام خارجی یا صحبت های آنان در همایش ها را تبدیل به یک خبر داغ کنید. مطمئن باشید با تکرار این کارها افرادی که به این مصاحبه ها علاقمند هستند شما را به عنوان منبعی از مصاحبه های داغ کسب و کارتان برای کاربران اینترنتی تعریف کرده و آوازه شما در بین آنان پخش می شود. باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید. شرکت در فعالیت‌های اینترنتیشرکت در یک پادکست، مصاحبه آنلاین، چت‌های گروهی و لایوهای اینستاگرامی، همگی جزء فعالیت‌های اجتماعی شما در اینترنت محسوب می‌شوند.

شاید با خود بگویید این رویکرد به درد افراد خجالتی می‌خورد، اما در واقع با دیدن نتایج آن شگفت‌زده می‌شوید. همچنین می‌توان گفت که شما با انجام این کار، سایر سایت‌ها را نیز تشویق می‌کنید که حرکت مشابهی را انجام دهند. در کل ساختار وب را به تار عنکبوت تشبیه کرده‌‌ اند؛ زیرا همه تارهای عنکبوت به هم متصل هستند و عنکبوت‌ها با استفاده از این تارها به هر نقطه‌ ای می‌روند. اما اگر به هر دلیلی یکی از تارها پاره شود، عنکبوت‌ ها برای رفت و آمد با مشکل مواجه می‌شوند و در صورت نیاز، مسیر دیگری را انتخاب می‌کنند. یکی از متداول ترین روش های بازاریابی ویروسی که افراد بسیاری نیز از آن استفاده می کنند قرار دادن جایزه در پست های اینستاگرام می باشد. در واقع آنها از شما میخواهند که چند نفر از دوستان خود را در زیر پست تگ کنید.

برای لینک سازی روش‌های متعددی وجود دارد و با وجود این‌که هر روش سختی‌های خاص خود را داراست، اما همگی می‌دانند که یکی از سخت‌ترین کارها در سئو خارجی لینک بیلدینگ است. بنابراین اگر شما بتوانید در این کار مهارت پیدا کنید، واقعا شما را یک سر و گردن از رقبایتان جلو می‌اندازد. برای این مثالی که زدم شما میتوانید درک بیشتری از لینک سازی خارجی پیدا کنید . در سئو و بهینه سازی وبسایت لینک سازی یک فاکتور اساسی و بسیار مهم میباشد که با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی میتوانید وبسایت خود را برای برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی کنید. با  سئو داخلی (on page Seo) با  و سئو خارجی (off page seo )  میتوانیم یک سایت را کامل برای موتور های جست و جو گر بهینه سازی کنید . ساخت بک لینک به صورت مصنوعی یک روش سئو کلاه سیاه و شاید شاخص ترین نوع از سئو سیاه باشد.

مطمئنا این را میدانید که به دلیل وجود سایت ها و شبکه های اجتماعی تصویر محور، عکس ها به سرعت در سطح وب به اشتراک گذاشته میشوند. با توجه به اینکه اینفوگرافیک ها دارای آرم و لوگوی سازنده آن هستند، به راحتی میتوانند به ایجاد بک لینک برای ما ختم شوند. همینطور خود ما میتوانیم با اشتراک آنها در سایت هایی مثل پینترست، بک لینک معتبر این سایت هارا دریافت کنیم. به طور مثال یکی از سئو کاران سایت مدیریو، نام کاربری خود در یک انجمن پرسش و پاسخ را، “ساخت فروشگاه اینترنتی” میگذارد و در قسمت آدرس سایت، آدرس صفحه فروشگاه ساز فراشاپ در سایت مدیریو را قرار میدهد.

  • برای مثال، ممکن است شما محتوایی راجع به یک موضوع خاص در سایت خود قرار دهید و در این مقاله یک لینک به مقصد سایتی دیگر قرار داده باشید، تا آن سایت به خواننده‌ی محتوای شما اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه کند.
  • دامنه رنک دار و آتوریتی دار رتبه بسیار بهتری در نتایج گوگل نسبت به دامنه های جدید و بدون رنک دارند.
  • اگر کسب و کار مجازی شما از نوع لوکال است ، می توانید در ملاقات حضوری را مشتریانتان با ان ها ارتباط بگیرید و از آن ها پیوند های با ارزش بخواهید.
  • محمد امیر نوری، استاد اقتصاد در دانشگاه کابل، ورود کمک‌های بین‌المللی را به افغانستان را یکی از موارد می‌داند.

با این حال، قوانین ساخت لینک در طی سال‌ها با بروزرسانی الگوریتم‌ های گوگل در حال تغییر هستند. محتوای طنز در میم‌ها، ویدئوهای کوتاه یا توئیت‌، قدرت به اشتراک‌گذاری زیادی دارند و بین افراد آن حوزه حسابی پخش می‌شود. برای همین نام برند شما بسیار تکرار خواهد شد و می‌توانید بک لینک هم دریافت کنید. کیس‌استادی‌‌ کارنامه‌ کاری شماست که با نتایج واقعی نشان می‌دهد چگونه خدمات و سرویس‌های شما توانسته است به یک کسب‌وکار کمک کند. آن‌ها علاوه بر نتایج، نظرات واقعی مشتریان شما هستند و استناد به آن‌ها می‌تواند دلیل خوبی برای دریافت لینک از سایر منابع معتبر باشد.

و در انتهای دوره درمورد نحوه خروج و فرار از پنالتی یا همان جریمه گوگل صحبت کرده ایم. میلیاردها لینک در سراسر وب پخش شده است و برای گوگل آسان نیست که بین بک لینک های پولی و بک لینک های طبیعی تمایز قائل شود. ابزارهای زیادی برای بررسی لینک های ۴۰۴ یک سایت وجود دارد، در ادامه ابزارهایی را که تجربه کار کردن با آن داشته ایم را به شما معرفی می‌نماییم. با این وجود توجه داشته باشید که استفاده‌ی بیش از حد از لینک موجب پنالتی شدن سایت شما می‌شود.

به عبارت دیگر اگر وبسایت دیگری، لینک سایت شما را در صفحات خود قرار دهد، آن لینک، یک لینک خارجی برای آن سایت به حساب می‌آید. هنگامی که گوگل وارد یک سایت می‌شود، مطالب آن را با دقت بررسی می‌کند. هر اشاره‌ای که در رسانه‌های مختلف به محتوای سایت، نام برند، نام محصول یا خدمات شما شود، بدون آنکه مستقیماً لینکی داده شود، برند منشن نام دارد. با استفاده از ابزار گوگل آلرت (Google Alert) می‌توانید با هر بار منشن در سطح وب، یک ایمیل دریافت کنید و با پیداکردن منبع و ایجاد ارتباط، برای هر تعداد منشن، بک لینک دریافت کنید. برخی از کسب‌وکارها در ارائه محصول یا خدمات تکمیل‌کننده یکدیگر هستند و جامعه مخاطبان یکسانی را هدف قرار می‌دهند.

کم یا زیاد بودن اعتبار سایتی که به شما لینک داده است (DA) بسیار اهمیت دارد. همینطور اعتبار آن صفحه از سایت (PA) که لینک شما در آن قرار دارد نیز موضوعی مهم است. آنها برای حل این مشکل، الگوریتم گوگل پنگوئن را (Google Penguin) معرفی کردند.

اگر لینکی بدون افزونه و بدون کد نویسی در مقالات و مطالب شما ایجاد شود را لینک سازی دستی گویند .لینک هایی که در مطلب خود میسازید و به دیگر مطالب مرتبط داخل سایت خود لینک بدهید جزء این دسته از لینک ها میباشد . که با این روش به مخاطبان خود میتوانید بفهمانید که در این زمینه اطلاعات بیشتری در سایت وجود دارد و با کلیک بر روی ان لینک و مطلب کاربران به صفحه مربوطه هدایت میشوند . مشاوران ما با بررسی سئو داخلی وبسایت شما میتوانند در جهت بهینه کردن ساختار و صفحات شما راهکار مناسب را ارائه نمایند و با بررسی رقبا و عبارات کلیدی استراتژی مدون ساخت بک لینک را آماده کنند. لینک سازی در شبکه های اجتماعی سایت خودتان، یک لینک سازی کلاه سفید و مورد تأیید گوگل است.

پس باید تمامی قواعد و قوانین لینک بیلدینگ را بدانید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید. استراتژی لینک سازی خارجی، یک برنامه حاصل از تحلیل های مختلف است که در آن چگونگی لینک سازی خارجی مبتنی بر اهداف کسب و کار و شرایط آن مشخص می شود. در این برنامه جزییات مواردی همچون چه زمانی بهترین زمان لینک سازی خارجی است، چه روشی برای ساخت لینک خارجی خوب است، چگونه لینک خارجی بسازیم، کجا لینک خارجی بسازیم و… برخی از محتواهای کسب و کار شما برای کسب رتبه های بالا در صفحه نتایج به 3 تا 6 ماه ممکن است زمان لازم داشته باشند.

تعداد لینک‌های خارجی با کیفیتی که مقصدشان سایت شما است تاثیر عمده‌ای بر رتبه‌ی وب سایت شما در موتورهای جستجو دارند.. انکر تکست در لینک outbound اهمیت زیادی دارد، زیرا به کاربران کمک می‌کند که بدانند لینکی که با آن هدایت می‌شوند راجع به چه چیزیست. شما لازم است که حتما یک محتوای معتبر را لینک کنید؛ چه سایت مورد نظر شما سایت محبوب و بزرگی باشد، چه سایت جدیدی باشد که هنوز معروف نشده است. چیزی که مهم است با کیفیت بودن، با ارزش بودن، مرتبط بودن، اعتبار و اعتماد محتوا است.

  • لینک سازی خارجی چیست؟ میدانیم که برای موفقیت در کسب و کار های اینترنتی باید وب سایت قدرتمندی داشته باشیم.
  • این دو ویژگی، برای گوگل مشخص می‌کنند که اعتباری از صفحه مبدا به صفحه مقصد برای رتبه‌دهی منتقل کند یا خیر.
  • گوگل به سایت هایی که اعتماد دارد و حتی اگر پیوند های بی کیفیت و خرابی به آن ها داده شود ، گوگل رتبه او را دستکاری نخواهد کرد.

این موضوع باعث می‌شود کاربر با مطالعه هر مطلب بتواند مطالب مرتبط را هم مطالعه کند و در نتیجه زمان بیشتری نیز در سایت بماند. شما با استفاده از این لینک‌ ها به کاربر خود می‌ فهمانید که در این حوزه اطلاعات بیشتری در سایت دارید که می‌توانند به آنها نیز مراجعه کنند. لینک سازی دستی تاثیر بسیار خوبی روی گوگل و بازدید دیگر صفحات توسط کاربران دارد.

هنگام حضور در چنین فعالیت‌هایی از میزبان خود بخواهید که لینک‌هایی از ‌سایت شما که مرتبط با موضوع بحث هستند را در طول جلسه یا در بخش‌هایی مانند کپشن به اشتراک بگذارد. همچنین در هر بار لینک‌سازی خارجی از یک انکرتکست، بیشتر از یک بار نباید استفاده کنید؛ چراکه در این صورت، احتمال اینکه به‌عنوان اسپم شناخته شوید، بالا خواهد رفت. طبیعی بودن و سهولت خواندن انکرتکست را نیز همواره در نظر داشته باشید. وضعیت بازار انتشار رپورتاژ آگهی پس از یک دوره ۴ماهه در اوایل زمستان، توانست تا حد خوبی به میزان انتشار رپورتاژ آگهی در ماه شهریور نزدیک شود و کسب‌وکارها مجدد در این بازار فعالیت کنند. حتی در موضوع لینک بیلدینگ هم این موضوع صدق می کند و شما می توانید با استفاده از خلاقیت خود روش های جدیدی را در لینک سازی خلق کنید. اما وجود لینک های نوفالو در بحث بک لینک های شما کاملا ضروری و الزامی است و شما باید در هنگام بک لینک زدن از این لینک ها نیز استفاده کنید تا نحوه بک لینک ساختن شما طبیعی تر نمایش داده شود و گوگل به شما شک نکند.

در این مقاله در نظر داریم تا در رابطه با ۱۰ راهکار لینک سازی توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم. پیش از ورود تریبون، اختلاف شدید قیمت انتشار یک خبر در رسانه‌‌ها و مشخص‌نبودن شرایط و ویژگی‌های انتشار رپورتاژ آگهی، از جمله چالش‌های اصلی این حوزه به شمار می‌رفت. پلتفرمی مانند تریبون تلاش کرد فضایی را ایجاد کند تا ارتباط با رسانه‌ها از نظر صرف زمان و منابع مالی بسیار کمتر از گذشته باشد. اگر به صورت اصولی و درست انجام شود و لینک سازی به صورت اسپم صورت نگیرد، هرگز پنالتی نخواهید شد.

شما میتوانید برای دیدن تعداد سایتهایی که به شما لینک داده اند، به همان آنالیز سایت MOZ مراجعه کنید. این ابزار علاوه دامین آتوریتی، پیج آتوریتی و اسپم اسکور، به شما دوعدد دیگر میدهد که یکی تعداد سایت های لینک دهنده به شما و دیگری تعداد لینک های سایت شما است. یکی از ساده ترین راه ها برای گرفتن بک لینک و بخصوص رپورتاژ استفاده از وبلاگ ها می باشد.

این موضوع بستگی زیادی به تعداد لینک های از قبل گرفته شده و عمر دامنه سایت شما دارد. اگرسایت تازه کاری دارید بهترست فقط از شبکه های اجتماعی لینک بگیرید و اگر سایتی با قدمت بالا دارید می توانید لینک سازی را شروع کرده و بتدریج یک سیر صعودی برای گرفتن و ساختن لینک ها تعریف نمایید. روش‌های رایجی که اغلب متخصصان سئو برای لینک‌سازی خارجی استفاده می‌کنند، ممکن است از نگاه گوگل شناسایی شوند و سایت‌ها را جریمه کند. در این ایبوک روش‌های متنوعی برای لینک‌سازی معرفی کردیم که کمتر متخصص سئویی از آن‌ها استفاده می‌کند و می‌تواند به بهبود جایگاه سایت شما در صفحه نتایج جستجو منجر شود. همچنین بر اساس بررسی‌های ‌سایت searchenginejournal هر بک‌لینک به‌طور متوسط، بین 3 تا ۱۲ ماه اثر خود را خواهد گذاشت.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تفاوت گالوانیزه گرم و سرد: اهمیت و کاربردها
اکانت اسپاتیفای: همه چیزی که باید بدانید
استقبال از شرط بندی انفجار: یک راه مفید برای کسب درآمد
اطلاعات کامل در مورد سایت شرط بندی کرش رویال
بهترین سایت انفجار: معرفی و توضیحات کامل
با سایت شرط بندی کرش رویال، هیجان را تجربه کنید!
تماس با ما