خرید آنتی ویروس: محافظه‌کاری ناگهانی در

کاربران باید اسکن ها و به روز رسانی ها را به صورت دستی انجام دهند و معمولاً نسخه های رایگان نرم افزار آنتی ویروس در برابر پیوند به وب سایت های مخرب یا کدهای مخرب و پیوست های ایمیل ها محافظت نمی کنند. در زمان خرید eset smart security باید دقت کنید تا نرم افزار مناسب را تهیه کنید. ارائه دهندگان محبوب محصولات آنتی ویروس رایگان و تجاری شامل AVG Technologies، Kaspersky، Malwarebytes، McAfee، Norton و Trend Micro هستند. اما دیگر آنتی ویروس اورجینال که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما عزیزان میتوانید آن را خرید فرمایید آنتی ویروس اورجینال ای ست (نود32) میباشد. آنتی ویروس ای ست نود32 از سال 1380 به صورت رسمی در ایران وارد و به صورت پکیج آنتی ویروس اورجینال به فروش رسید که با خرید بالای ایرانیان مواجه شد.

در دنیای امروزی که تکنولوژی و اینترنت در هر جایی حاضر است، تهدیدات امنیتی نیز همزمان با آن رشد میکنند. یکی از ابزارهای مهم برای مقابله با این تهدیدات، استفاده از آنتی ویروس هاست. اما خرید آنتی ویروس های مطمئن و موثر همواره به یک محافظه کاری ناگهانی نیاز دارد.

زیرا برای پیدا کردن نسخه اورجینال این آنتی ویروس قدرتمند باید از منبع ارائه دهنده آن کاملاً مطمئن باشید. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا حسابهای بانکی ما اهمیت بسیاری برای ما دارند و اگر آنتی ویروس اورجینال خرید نکنیم ممکن است اطلاعات حسابهای بانکی ما هک شود و دارایی های ما به خطر بیوفتد. شرکت مک‌آفی McAfee در کالیفرنیا قرار دارد در سال ۱۹۸۷ توسط جان مک‌آفی تاسیس شد.

در این روزها، بازار آنتی ویروس ها پر از گزینه های مختلف است و برای کاربران ساده، انتخاب یک آنتی ویروس مناسب و قابل اعتماد بسیار دشوار است. به همین دلیل، مراقب بودن در انتخاب آنتی ویروس ضروری است.

بعضی آنتی ویروس ها این قابلیت را دارند ولی فعال نیست و شما باید در تنظیمات آنتی ویروس، تیک Enable را فعال کنید. برای کاربران، آنتی ویروسی مناسب است که تعداد دفعات Update و مقدار حجم دریافتی، کم باشد که هم ترافیک اینترنت کمتری مصرف شود و زمان کمتری صرف شود. البته اگر کاربران در سرعت و ترافیک مصرفی اینترنت، مشکل یا محدودیتی ندارند، این پارامتر نباید در انتخاب آنتی ویروس مناسب، برجسته نمایی شود. چشم اندازمان چیست؟ چشم انداز ما، تهیه جدیدترین و نایاب ترین نرم افزارهای اورجینال برای تمامی مصرف کنندگان در سطوح مختلف با بهترین قیمت ها و خدمات پشتیبانی رایگان می باشد. هدفمان چیست؟ هدف باماسافت، ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید و عرضه محصولات اورجینال و معتبر با خدمات پس از فروش پاسخگو برای تمامی ارگان ها، شرکت ها و همچنین کاربران خانگی می باشد. ما که هستیم؟ مجموعه باماسافت از تعدادی جوان باتجربه و متخصص در زمینه تکنولوژی و نرم افزار تشکیل شده است.

فروشگاه

بهترین راهنمای خرید آنتی ویروس

تمامی لایسنس های ارائه شده در وب سایت نودسرو ارجینال بوده و به صورت مستقیم به کاربر نهایی ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید لایسنس نود 32 از وب سایت نودسرو کنید. تمامی همکاران و نمایندگان فروش موجود در کشور نیز جهت همکاری می توانند با نودسرو همکاری کنند. بسیاری از برنامه‌های نرم‌افزار آنتی ویروس هنوز تعاریف بدافزار را مستقیماً در دستگاه شما دانلود می‌کنند و فایل‌های شما را در جستجوی موارد مشابه اسکن می‌کنند.

خرید آنتی ویروس

اولین قدم برای خرید آنتی ویروس مناسب، تحقیق و بررسی بازار است. در ابتدا نیاز است که به دقت خصوصیات مختلف آنتی ویروس ها را مورد بررسی قرار دهید. چندین ویژگی مهم است که باید در نظر گرفته شود، از جمله:

  • حفاظت در برابر ویروس ها و بدافزار ها
  • با حالت صرفه جویی در باتری مدت زمان بیشتری بدون اتصال و آنلاین بمانید و از بازی بدون حواس پرتی پنجره های بازشو لذت ببرید. در هر ساعت از شبانه روز بلافاصله و آنی بعد از پرداخت، لایسنس در حساب کاربری قابل مشاهده است . شرکت “ESET” توانست در سال های متوالی بالاترین امتیاز (100% ) از سازمان معتبر بولتن  ویروس را به خود اختصاص دهد. ویندوز 10 اورجینال، شما می توانید هر 3 نسخه ویندوز 10، یعنی ویندوز 10 پرو، ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 اینترپرایز را از ما تهیه کنید.

  • کارایی و سرعت عملکرد
  • امکانات اضافی مانند فایروال، ضدجاسوئیچ و …
  • قیمت و مدت زمان لایسنس

انتخاب دامنه وب سایت

اینترنت سکیوریتی هنگام انجام بانکداری اینترنتی و دسترسی به کیف پول های رمزنگاری مبتنی بر وب، به طور خودکار از شما محافظت می کند. ارتباطات بین صفحه کلید و مرورگر را برای تراکنش های امن تر رمزگذاری می کند و هنگام استفاده از این ویژگی در Wi-Fi عمومی به شما اطلاع می دهد. ESET یکی از بازیگران اصلی صنعت امنیت سایبری است و محصول پایه و معروف آن به نام ESET NOD32 ANTIVIRUS شهرت بسیاری در بین کاربران دارد. هدف ما، خرید اینترنتی لایسنس نود 32 کاملا اورجینال به یک تجربه لذتبخش با ارزان ترین قیمت برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از سیستم شما در برابر حملات بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

بعد از تحقیقات اولیه، بهتر است بازخورد کاربران دیگر را نیز درباره آنتی ویروس های مختلف مطالعه کنید. نظرات و تجربیات افرادی که قبلاً از آنتی ویروس ها استفاده کرده اند، میتوانند بسیار مفید واقع شوند.

محافظه کاری در خرید آنتی ویروس

آنتی ویروس برای pc

با این حال، با گسترش بدافزارهای دیگر، نرم افزار آنتی ویروس شروع به محافظت در برابر سایر تهدیدات رایانه ای کرد. برخی از محصولات همچنین دارای محافظت در برابر URL های مخرب، هرزنامه و فیشینگ هستند. ESET Smart Security نود ۳۲ یکی از آنتی ویروس هایی که همیشه محبوبیت های خود را داشته است. نسخه جدید آنتی ویروس ESET Smart Security یکی از جالب ترین آنتی ویروس های تست شده است و در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. این آنتی ویروس برای استفاده از نسخه پرمیوم خود پول زیادی دریافت نمی کند و البته نسخه رایگان هم ندارد، عالی کار می کند، نیازی به سخت افزار قوی ندارد، کمترین حافظه رم را اشغال میکند و یک رابط کاربری فوق العاده دارد.

خرید آنتی ویروس

بعد از تحقیقات و مطالعه بهترین آنتی ویروس ها، نوبت به جنبه های دیگری از خرید آنتی ویروس مانند محافظه کاری اجزای مختلف است. برخی از نکات کلیدی را میتوان در نظر گرفت:

پس برای انتخاب و دانلود برنامه ها حتما در سایت های معتبر به تحقیق بپردازید و برنامه های خودتان را از سایت های معتبر دانلود و استفاده کنید. همچنین همیشه به یاد داشته باشید که هر اخطاری از طرف مرورگر یا ایمیل شما مبنی بر وجود ویروس برروی کامپیوتر شما ساختگی و جعلی است. ۱- آنتی ویروس های خانگی و عادی
۲- آنتی ویروس های شرکتی حرفه ای
۳- آنتی ویروس های تحت شبکه سازمانی
۴- آنتی ویروس تحت شبکه برای شبکه های بسیار بزرگ و با ویژگی های امنیتی خاص. اینترنت سکیوریتی علاوه بر فایروال، به طور خودکار از رایانه شما در برابر ترافیک شبکه مخرب محافظت می کند و تهدیدهای آشکار شده توسط الگوهای ترافیک خطرناک را مسدود می کند. شما می توانید هر نرم افزار اورجینالی را که مد نظر دارید، از قبیل فوتوشاپ اورجینال، اتوکد اورجینال و هزاران نرم افزار مهندسی و تخصصی دیگر را از طریق باما سافت تهیه بفرمایید.

  • تمامی لایسنس های ارائه شده در وب سایت نودسرو ارجینال بوده و به صورت مستقیم به کاربر نهایی ارائه می شود.
  • در زمان ارائه، زمان بازی، زمان فیلم – بدون وقفه یا کاهش سرعت در هر زمان.
  • علاوه بر این، نود 32 اینترنت سکیوریتی با تلفیق تکنولوژی‌های مختلفی مانند ضد جاسوسی، ضد ویروس، ضد تروجان، فایروال، ضد اسپم و…
  • از آنجایی که بیشتر بدافزارهای موبایل اندروید را هدف قرار می دهند، کارشناسان به همه کاربران دستگاه های اندرویدی توصیه می کنند نرم افزار آنتی ویروس را روی دستگاه های خود نصب کنند.
  • ◀ از این پس فایل های آپدیت آفلاین آنتی ویروس ها فقط در یکم ماه میلادی در سایت قرار خواهد گرفت.

    اما مصرف‌کنندگان باید روی ویژگی‌هایی مانند حفاظت از سرقت هویت، امنیت تلفن همراه، و گزینه‌های پشتیبانی در مورد امنیت داده‌هایشان نیز پافشاری کنند – ویژگی‌هایی که معمولاً در راه‌حل‌های رایگان وجود ندارند. توصیه تیم پی سی باز به شما همراهان عزیز خرید آنتی ویروس است باکیفت است به هیچ عنوان از نمونه های رایگان استفاده نکنید. برای بسیاری از کاربران، مخصوصاً آن دسته از کاربرانی که کامپیوتر آن‌ها کمی قدیمی شده است، این مسئله مهم است که آنتی ویروس نصب شده، سبب کـُندی عملکرد کامپیوترشان نشود. اما نباید فراموش شود که هدف اصلی از نصب آنتی ویروس، ایجاد و حفظ امنیت است. طبیعی است که وقتی آنتی ویروسی، برای محافظت از سیستم شما، درگیر پیاده‌سازی روش های تعریف شده‌اش است، مقادیری از منابع CPU شما را اِشغال می کند و این امر، کــُندی نسبی سرعت سیستم را به دنبال دارد. زیرا کامپیوترهای امروزی کهCPU آن ها از تکنولوژی Core بهره‌مند است (نظیر Corei5 یا Corei7)، کمتر دچار افت سرعت می شوند.

  • خرید از منابع قابل اعتماد: حتماً از منابع معتبر و قابل اعتماد برای خرید آنتی ویروس استفاده کنید. این شامل فروشگاه های آنلاین معتبر و سایت های رسمی تولیدکنندگان است.
  • اعتماد به نرم افزار های رایگان: هرچند که برخی از نرم افزار های آنتی ویروس رایگان نیز قابل اعتماد هستند، اما همیشه خرید نسخه پولی با امکانات کامل تر و بروزرسانی های منظم توصیه میشود.
  • مطالعه قرارداد قبل از پرداخت: اگر قصد دارید آنتی ویروس را خریداری کنید، حتماً قبل از پرداخت شرایط و موارد قرارداد را بخوانید و از هر گونه محدودیت در استفاده و مدت زمان لایسنس اطمینان حاصل کنید.

در نهایت، یک نکته مهم در مورد خرید آنتی ویروس استفاده از تست رایگان است. بسیاری از تولیدکنندگان به صورت رایگان تستی از آنتی ویروس هایشان ارائه میکنند که شما میتوانید قبل از خرید، عملکرد و کارایی را بررسی کنید.

کلیه محصولات فروشگاه اورجینال کی دارای ضمانت بهترین قیمت و همچنین گارانتی 100% بازگشت وجه میباشند. کاربران گرامی می توانند تجربه‌ی چندین ساله‌ی این مجموعه را ، در صفحه‌ی مقایسه آنتی ویروس ها ملاحظه فرمایند و در انتخاب آنتی ویروس مناسب ، راهنمایی های لازم را دریافت کنند. فروشگاه اینترنتی آفیس ارائه دهنده سخت افزار و نرم افزار های اورجینال مایکروسافت و مایکروسافت آفیس می باشد.

بنابراین، برای محافظه کاری ناگهانی در خرید آنتی ویروس، انتخاب محصول مناسب، از منابع قابل اعتماد خرید کردن و مطالعه دقیق شرایط و موارد قرارداد ضروری است. به این ترتیب، میتوانید از حفاظت بیشتری در برابر تهدیدات امنیتی برخوردار شوید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

مکمل کراتین بدنسازی: راهی برای افزایش قدرت و حجم عضلات
زیباترین ورق های شیروانی: هنر و جلوه یکپارچه در خودروها
بازی انفجار ایرانی: جذابیت و اثرات آن
تعمیرات پرینتر: راه حلی موثر برای مشکلات چاپگرها
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدن
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: برنده شدن به راحتی
تماس با ما