دیزل ژنراتور چیست؟ شناخت دنیای برق دیزلی آکادمی ماهر

در بین این نمونه های می توان ژنراتور دیزلی ولوو را یکی از بهترین نمونه های آن دانست. شرکت این کارخانه در تولید شناورهای دریایی، دیزل ژنراتور و موتورهای دیزلی فعالیت های گسترده ای دارد. شما باید یکی از این انواع را با توجه به به محیط مورد استفاده و نوع کارکرد آن ها انتخاب کنید.

رتبه‌بندی ژنراتور طبق این استاندارد، در چهار تعریف زیر معرفی می‌شود. فیلترهای آبگیر از نوعی فلز ساخته شده اند که  آب موجود در سوخت در حال رد شدن را جذب می کنند و به این ترتیب سوخته خالص را از خود عبور می دهند. رادیاتور وظیفه سرد کردن موتور در هنگام کار را دارد و به وسیله ی فن موجود در روی موتور خنک می شود. سلام وقت بخیر، میخواستم در مورد دیزل برق چند تا سوالی بکنم از خدمتتون.

این مدل از محصولات با برند‌های پرکینز و ولوو در مجموعه تصاکو عرضه می‌شوند.

اما نحوه استفاده از دستگاه، نوع موتور و استهلاک ژنراتور، تعیین‌کننده اصلی عمر دستگاه می‌باشند.

بهتر است در کاربردهای حساس و مهم مانند بیمارستان‌ها، مراکز خرید یا راه‌اندازی خطوط تولید از آن استفاده شود. این برند نیز در کشور ایتالیا فعالیت می کند و در ساخت انواع ژنراتورهای دیزلی شهرت بسیاری یافته است.

سلام، به درستی متوجه هدف حضرتعالی نشدیم لذا همکاران واحد نصب و راه اندازی با شما تماس خواهند گرفت.

زیرا می توان آنها را بدون ایجاد زمان تأخیر به سرعت روشن و خاموش کرد.

ژنراتوری که برای کار بسیار کوچک است، تا آنجا که می تواند در فشار است. برعکس، یک ژنراتور بزرگ که هرگز با تمام ظرفیت کار نمی کند، معمولاً با تجمع رسوبات کربن مسدود می شود. علاوه بر افزایش اصطکاک، این تغییرات سریع دما برای ژنراتور بسیار سخت است. استفاده منظم از اکسیداسیون جلوگیری می کند و قبل استفاده از سوخت، از تخریب آن جلوگیری می کند.علاوه بر این، مشکلات مولد برقی معمولاً با تغییر در عملکرد نشان داده می شود.

پس از مرگ رودولف دیزل، شرکت های دیگر مسیر توسعه را ادامه دادند و موتور های جدید را طراحی کردند. دیزل ژنراتور ها پس از وقایع جنگ جهانی اول به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. یک دهه بعد، در سال ۱۹۳۰ اولین نسل از قطارها مجهز به این موتور ارائه شدند.

یکی از معتبرترین شرکت های فعال در زمینه دیزل ژنراتور شرکت آکسا ژنراتور می باشد و شرکت تصاکو نمایندگی‌ انحصاری برند آکسا (َAKSA) در ایران است. آکسا یکی از برندهای معتبر و معروف در زمینه تولید ژنراتورهای برق و محصولات مرتبط با آن است که در بیش از 170 کشور دنیا فعالیت دارد.

انواع دیزل ژنراتور بر اساس مولدها آن‌ها

امروزه دیزل ژنراتور هایی تولید می شوند که قابلیت های ویژه ای برای کنترل انرژی دارند. تست دیزل ژنراتور بعد از نصب دستگاه و یا شروع فعالیت بعد از وقفه زمانی طولانی انجام می‌شود.

لوله های داخل صدا خفه کن به دو صورت جریان معکوس و مستقیم یا یکسره وجود دارند. لوله های سوراخ دار داخل صدا خفه کن به تعداد زیادی موجود دارند تا سطح بیشتری را برای صداگیری ایجاد کنند. در برخی صدا خفه کن ها داخل انبار اگزوز از مواد نسوز نیز پر می گردد. عضو اصلی این نوع صافی ها یک فیلتر کاغذی با سوراخ های بسیار ریز است که وظیفه تصفیه هوا رادارد.

پوشش‌دهنده‌های فلزی در دو نوع کانوپی سایلنت و کانوپی سوپرسایلنت ساخته می‌شوند و متناسب با نوع کاربری و مکان استفاده و همچنین ابعاد دستگاه‌ ژنراتور، قیمت‌های متفاوتی دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی خرید دیزل ژنراتور با کانوپی و دریافت قیمت آن حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در هر مکانی که نیاز به ایجاد یک نیروگاه برق برای تامین نیاز مصارف گسترده به انرژی الکتریکی وجود داشته باشد، از انواع پر قدرت ژنراتور های دیزلی با اتصال سنکرون به همدیگر بهره گرفته می‌شود. یک دیزل ژنراتور نیروگاهی توان بالایی از 1500 کاوا تا چند مگا کاوا را شامل می‌شود.

در صورتی که در ژنراتورهای گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن‌ها از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است. شرکت پرکینز (Perkins) توسط استنفیلد در سال (1932) در انگلستان تاسیس شد.

دیزل ژنراتور C550D5 بهترین چگالی انرژی را در سطح خود ارائه می‌دهد و به مشتریان جهت کاهش هزینه‌ها بسیار کمک می‌کنند. این دستگاه در انواع برندهای متنوع در بازار موجود هستند که شما به راحتی آن ها را می توانید خریداری کنید.

معمولا این مدل دیزل ها دارای تریلر بوده و قابلیت جابجایی شدن را خواهند داشت و به این ترتیب می توانند در مکان های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. دیزل ژنراتورهایی که دارای چنین ویژگی هایی هستند از رطوبت و صدمه در امان مانده و می توانند طول عمر بیشتری داشته باشند. به دلیل عدم دسترسی  به برق، استفاده از ژنراتور در مکان های این چنینی بسیار ضروری است. در معادن با خرید و یا اجاره دیزل ژنراتورها برق مورد نیاز در عملیات استخراج و انرژی لازم برای تجهیزات سنگین مانند ماشین حفاری، تسمه نقاله و جرثقیل تأمین می شود.

دیزل ژنراتور لوول

علاوه بر وظایف شناخته شده مانند تأمین توان پس از قطع شبکه، دیزل ژنراتورها به‌طور معمول شبکه‌های قدرت اصلی در سراسر جهان را به دو راه مجزا پشتیبانی می‌کنند. وقتی دیزل ژنراتور کار می کند، در طی فرآیند احتراق گرما تولید می شود.

  • صرف نظر از نوع دیزل ژنراتور مورد نیاز برای خانه یا محل کار خود، کیفیت بالا و برند مرغوب معمولاً طول عمر مفید بیشتری را تضمین می کند.
  • دیزل ژنراتورهایی که سر و صدای کمتری دارند، به طور قطع در محیط‌هایی که نیاز به کمترین سطح صدا دارید، ترجیح داده می‌شوند.
  • هر گونه تغییرات دستگاه با توجه به این پارامتر ها قابل نظارت می باشد.
  • استفاده از این تابلو باعث می شود نیازی به حضور افراد نبوده و روشن و خاموش کردن دیزل ژنراتور به صورت اتوماتیک انجام گردد.

با این حال بهتر است شما با برندهای معروف موتورهای دیزل و ژنراتور آشنایی مختصری داشته باشید.

برای اینکه عملکرد بهتری از ژنراتور گازوئیلی ببینید، باید به آن رسیدگی کنید.

بهترین برند ژنراتور

زمانی که دیزل خاموشه و کلید اتوماتیک خروجی دیزل ژنراتور وصل یا on باشه و برق شهر سه فاز وارد کلید بشه چه اتفاقی می‌افتد؟ ممنونم. خواستم بدونم برای یه ساختمان اداری 2 طبقه با روشنایی کامل، 15 عدد سیستم کامپیوتر، 15 عدد فن کویل و 2 عدد کمپرسور بزرگ هواساز چه توان مصرفی نیازه؟ در ضمن تابلو اتوماتیک هم نیاز دارم.

وجود هوا در موتور دستگاه دیزل ژنراتور می تواند بازدهی آن را به شدت کاهش دهد. برای جلوگیری از بروز این مشکل از فیلترهای هوا در دستگاه دیزل ژنراتور استفاده می گردد.

این ماشین ها از ترکیبی از یک ژنراتور الکتریکی و یک موتور دیزل برای تولید برق استفاده می کنند. دیزل ژنراتورها مقداری از انرژی شیمیایی موجود در سوخت دیزل را از طریق احتراق به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند.

اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامترهایی همانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد.

سلام، من برای مجموعه تولیدی با تجهیزات سنگین نورد پرس پلاسما و غیره نیاز به یک ژنراتور دارم. قسمت گرد گیر صافی دارای یک لاستیک پلاستیکی شکاف دار (گلابی لاستیکی) است که با فشردن آن و باز شدن شکاف، گرد و خاک داخل گردگیر به بیرون ریخته می شود.

همانطور که موتور دیزل ژنراتور ولوو می چرخد،
روتور اصلی دینام می چرخد زیرا نیرو از طریق کوپلینگ مکانیکی منتقل می شود و انرژی
الکتریکی را به شکل ولتاژ در پایانه های دینام ایجاد می کند. این انرژی توسط میدان
مغناطیسی از روتور اصلی دیزل ژنراتور ولوو تولید می‌شود که جریانی را در استاتور اصلی
القا می‌کند، زیرا شار مغناطیسی مرتبط با سیم‌پیچ‌های آن، میدان مغناطیسی سیم‌پیچ‌های
استاتور را تشریح می‌کند. سیم پیچ ها که معمولاً از مس ساخته می شوند به دلیل مقاومت
الکتریکی کم آن به نوبه خود به پایانه های دینام دیزل ژنراتور ولوو متصل می شوند. سپس
بار الکتریکی به نوبه خود به پایانه ها وصل می شود، معمولاً از طریق یک دستگاه سوئیچینگ
مانند MCB، MCCB
یا ACB.

دیزل ژنراتور

دیزل لوول سالانه بیش از 60 هزار موتور دیزلی تولید می‌کند که این دیزل‌ها با «ژنراتور استامفورد چین» کوپله شده و دیزل ژنراتور لوول تولید می‌شود.

دیزل‌ها برای دلایل دیگری نیز خریداری شده‌اند، اما باید برای حصول اطمینان به‌طور کامل آزمایش شود.

باید به خاطر داشته باشید که در هنگام خاموشی ممکن است سوخت قابل دسترسی نباشد.

همچنین پنجره ها یا کانال های ورودی هوای تازه و تخلیه هوای گرم را بازرسی کنید تا مطمئن شوید بسته یا مسدود نشده اند. در صورت بروز هرگونه نشتی در سیستم اگزوز که معمولاً در نقطه اتصال، نقطه جوش ها و واشرها رخ می دهد؛ محل نشتی را پیدا کنید و بلافاصله توسط تکنسین های فنی آن را رفع کنید. با این وجود، همیشه مطمئن شوید که سیستم های مختلف دیزل ژنراتور شما سرویس می شوند.

ژنراتور های اکسایتری معماری جدید تری نسبت به ژنراتورهای زغالی دارد از این کارشناسان آبادیزل با بیش از 12 سال سابقه در زمینه خرید و فروش و کوپله دیزل ژنراتور به شما توصیه می کنند که به سراغ دیزل ژنراتورهای اکسایتری بروید. فرآیند تولید برق در الترناتور بدین شکل است که انرژی مکانیکی از طریق میل لنگ به شفت منتقل می شود و شفت به عنوان واسط باعث چرخش روتور می شود. با چرخیدن روتور یک میدان مغناطیسی در حال حرکت بر روی استاتور تولید می شود که موجب اختلاف ولتاژ بین سیم پیچ های استاتور و در نتیجه تولید جریان متناوب در خروجی دیزل ژنراتور می شود. با این حال ، بسیاری از سیستم های مورد استفاده امروزه به طور قابل اعتماد عملکرد بسیار خوبی ندارند.

در موتور دیزلی دریچه ای تعبیه شده که سوخت را کنترل کرده و سرعت موتور دیزلی را تحت کنترل در می آورد. فیلترها در کارکرد ژنراتور که مدت زمان طولانی باید باشد ، نقش گلیدی دارند. فیلتر و مجاری  خطوط سوخت و فیلترها را می توان جدا کرد و تعویض نمود.

شرکت کامینز پاور یک شرکت انگلیسی معروف و محبوب در زمینه تولید انواع ژنراتورهای باکیفیت است. شرکت بادوین یک کمپانی فروش دیزل ژنراتور فرانسوی-چینی می باشد که در زمینه تولید انواع موتورهای دیزلی و گازسوز جهات مصارف گوناگون فعالیت دارد.

در این میان دیزل دوئیتز، ولوو، پرکینس، لوول، استامفورد، مکالته از انواع ژنراتور پرفروش و با کیفیت هستند. دیزل ژنراتور کوپله فابریک، دیزل ژنراتوری است که کار کوپله آن در خارج از کشور انجام شده باشد. این کارشناسان طی سالیانی متوالی به ارائه خدمات کوپله‌های متفاوت به مشتریان پرداخته و سبب جلب رضایت آنها شده است.

کشور ژاپن با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های صنعتی، تولید انواع دیزل ژنراتور را طبق استاندارد جهانی به انجام رسانیده است. قیمت‌های پایین این محصول در مقابله با سطح کیفی بالای آن، ارزش خرید دستگاه را بالا برده است. دیزل ژنراتورها با حالت های عملکرد متفاوت
ممکن است طراحی سیستم متفاوتی داشته باشند.

دیزل ژنراتور

شما با رعایت این موارد می توانید بیشترین میزان ایمنی را تجربه نمایید. استفاده از دیزل ژنراتور های اضطراری در تمامی مراکز بهداشتی پزشکی امری اجتناب ناپذیر است. سالیان متمادی است که بیمارستان های نظامی، دولتی و خصوصی به تامین مولد قدرت صنعتی بسیار توجه می نمایند، تا در زمان های اضطراری از جمله وقوع بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و طوفان بدون هیچگونه نگرانی برق خود را تامین کنند.

آهنگ جدید

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تازیانه کردن استایل شما
تفاوت گالوانیزه گرم و سرد: اهمیت و کاربردها
اکانت اسپاتیفای: همه چیزی که باید بدانید
استقبال از شرط بندی انفجار: یک راه مفید برای کسب درآمد
اطلاعات کامل در مورد سایت شرط بندی کرش رویال
بهترین سایت انفجار: معرفی و توضیحات کامل
تماس با ما