لیست قیمت اتصالات رده 40 جوشی توسط آهن صنعتی فاش شد

بحث موارد مصرف سه راه تبدیلی بنکن بغیر از سایز،به رده کاری نیز مرتبط میشود. سه راه تبدیلی در نوع ایرانی بیشتر در انواع رده 20 و 40 تولید میشوند و در انواع خارجی رده XXS/160/XS/80/40/STD/SGP به ایران وارد میشوند. اتصالات benkan در برابر فشار، حرارت، خوردگی و ضربه مقاومت بالایی دارند و قابلیت کارکرد در شرایط سخت صنعتی را دارا هستند. علاوه بر این، محصولات بنکان دارای عمر طولانی و استحکام مکانیکی مناسبی هستند که طبق استانداردهای مربوطه تولید می‌شوند. لیست قیمت ایران اتصال آسیا درزدار و مانیسمان لیست قیمت ایران اتصال آسیا 3 تیر …

  • همچنین نوع فرآیند تولید،کشور تولید کننده آن،فابریک و استوک بودن و سایر متغیرهای اقتصادی و شرایط بازار که بصورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت سه راه تبدیلی رده 80 بنکن تاثیرگذار است.
  • جهت اطلاع از وزن اتصالات جوشی بنکن می توانید به جدول بالا مراجعه نمایید.
  • زانو رده 40 بنکن از پر کاربردترین اتصالات در سیستم لوله کشی گاز، موتورخانه، بخار و آتش نشانی در ساختمان ها هستند.
  • دوام و مقاومت اتصالات بنکن هم مانند لوله های مانیسمان در برابر فشار، حرارت و رطوبت بسیار بالا است، و به دلیل داشتن ضریب اطمینان بالا  برای صنایع حساس و پر خطر مانند پالایشگاه ها، صنایع گاز، آب رسانی، انتقال سیالات خطرناک و غیره  مناسب هستند.
  • قیمت لوله و اتصالات استیل 316L به دلیل موارد کاربرد خاص و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد،از استیل 316 معمولی به مراتب گران تر است.

قیمت اتصالات مانیسمان رده 40 ( اتصالات مانیسمان رده چهل ) برای زانو، سه راه، تبدیل، کپ، با جنس های فولاد و استیل متفاوت می باشد که در ادامه انواع آن شرح داده می شود. در واقع لوله های مانیسمان در رده‌های مختلفی از جمله رده ۲۰، رده ۴۰، رده ۸۰، رده ۱۲۰، رده ۱۸۰ و … تولید می‌شوند. دو نوع مانیسمان و درزدار از انواع اتصالات جوشی هستند که در صنعت بسیار پرکاربرد می باشند. به خصوص تقاضا برای اتصالات رده 40 بنکن از نوع مانیسمان بسیار زیاد است (بنکن برند تولید کننده این قطعات است). همین تقاضا زیاد سبب شده تا استعلام قیمت اتصالات رده 40 در برخی مواقع چالش برانگیز باشد.

خرید اتصالات جوشی مانیسمان

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . لطفا جهت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید ، در تهران و شادآباد ولی شرکتهایی هم هستند که دفتر آنها در سطح شهر میباشد. جهت اطلاع از تخفیف های ارائه شده و همچنین خرید محصولات می توانید با ما تماس بگیرید و اقدام به خرید نمایید. کپ؛ این روش با استفاده از پرس کاری ورق مانیسمان تولید می شود این ورقه ها در قالب مد نظر گذاشته می شود با وارد کردن ضربه به آن به شکل قالب در خواهد آمد.

انواع زانو 45 درجه و 90 درجه استنلس استیل ، با توجه به نوع محیط  و زاویه تغییر جهت جریان این زانو ها هر کدام در یک شرایط بکار میروند . این نوع اتصالات جوشی در دو نوع  اتصالات درزدار و اتصالات بدون درز  یا مانیسمان ساخته می‌شوند که در فرایند ساخت استاندارد آنها لازم است استاندارد‌هایی رعایت شود. بنکن | Benkan نام یک برند تجاری در کشور ژاپن می باشد که فعالیت خود را از سال 1947 آغاز کرده است. اتصالات جوشی باید از مواد با کیفیت ساخته شوند و توسط جوشکاران باتجربه جوش داده شوند تا ایمن و قابل اعتماد باشند.

بسیاری از شرکت های مختلف ایرانی اقدام به دریافت نمایندگی اتصالات از شرکت های مختلف کرده اند. اتصالات بنکن از اتصالات محبوب می باشد که شرکت های ایرانی نیز به دلیل محبوبیت این اتصالات و کیفیت زیاد آنها اقدام به اخذ نمایندگی کرده اند. لذا برای خرید و ثبت سفارش و آشنایی بیشتر با این محصول به نمایندگی رسمی آن مراجعه فرمایید.

در نیروگاه ها، تاسیسات موتورخانه ای، صنایع مختلف مانند نفت و گاز و پتروشیمی از کاربرد های دیگر این اتصالات با کیفیت است. این نوع از اتصالات با توجه به آنکه در مقابل دما و فشار بالا مقاوم هستند، در سیستم ها و تاسیسات موتورخانه ای و همچنین در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بازدید کننده محترم قیمت درج شده در جدول زیر مربوط به زانو با زاویه 90 درجه و با ضخامت رده 40 و جنس فولاد گرید A234 GR.WPB  برند بنکن می باشد. زانوی مانیسمان رده 40 بنکن که شعاع خم بیشتر از 90 درجه (بلندتر) دارند را زانوی بند یا bend میگویند که فشار جریان بیشتری نسبت به زانوی شعاع بلند را ایجاد میکند و به مراتب قیمت بیشتری هم دارد. اتصالات بنکن فوق را باید توسط فرآیند جوشکاری در مسیر لوله کشی ها نصب نمود.

از این رو بحث عرضه لوله و اتصالات مانیسمان رده 80 بنکن مخصوصا در سایزهای بزرگ دارای محدودیت هایی بوده و معمولا در سایزهای کوچک دارای موارد مصرف و خرید و فروش زیادی می باشند. لوله و اتصالات رده 80 دارای موارد مصرف و نرخ مصرف کمتر به نسبت لوله و اتصالات مانیسمان رده 40 بوده و به منظور تولید این رده کاری نیاز به ماشین آلات و تجهیزات با توان بالاتر و صرف وقت بیشتر است. یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لوله و اتصالات مانیسمان رده 80 تاثیرگذار است بحث انحصاری بودن تولید این رده از لوله و اتصالات جوشی چینی میباشد. لوله و اتصالات رده 40 از لوله کشی گاز و موتورخانه و پایپینگ آتش نشانی در ابعاد مسکونی و صنعتی گرفته تا پایپینگ صنایع بزرگتر مانند صنایع نفت،گاز،پتروشیمی،پالایش و پخش فرآورده های نفتی که دارای حساسیت بیشتری میباشند مورد استفاده قرار میگیرند. سه راه تبدیلی رده 40 بنکن به همراه لوله مانیسمان رده 40 در تاسیسات آتش نشانی،پایپینگ موتورخانه و در صنایع نفت،گاز و پتروشیمی دارای بیشترین موارد کاربرد میباشند. سه راهی تبدیل جوشی درزدار و مانیسمان رده 20 توسط کارخانجات تولیدکننده اتصالات جوشی در ایران تولید میشوند و معمولا دارای کیفیت مناسبی بوده و دارای نشان استاندارد ملی ایران میباشند.

فروش و عرضه کلیه لوله واتصالات جوشی رده ۴۰ دارای شناسنامه معتبر از کشور سازنده و تاییدیه متالوژی رازی در سایزهای ۱/۲ الی ۴۸ اینچ با مناسبترین قیمت به سراسر ایرن. اتصالات دنده ای و جوشی دیگ بخار
مانیسمان بنکن رده 20 و رده 40 ، گالوانیزه ایرانی و خارجی ، گازی استاندارد ، دنده ای فشار قوی ، فولادی ، استیل 304… با توجه به نقش ویژه متریال استنلس استیل در پایپینگ صنایع نامبرده و قابلیتهای منحصر به فرد این متریال،طبیعی است که قیمت لوله و اتصالات استنلس استیل به نسبت سایر متریالهای بکار رفته به منظور تولید تجهیزات تاسیساتی فولادی،چدنی،برنجی و پلیمری به مراتب گرانتر باشد.

از این نوع اتصالات بنکن معمولا برای تغییر سایز لوله ها استفاده می کنند. هنگامی که نیاز باشد که دو لوله را با دو سایز متفاوت به یکدیگر متصل کنند از این تجهیزات استفاده می کنند. پیش از آنکه در مورد این اتصالات توضیح داده شود ابتدا به معرفی انواع اتصالات می پردازیم. بطور کلی اتصالات به دو دسته اتصالات درزدار و اتصالات مانیسمان تقسیم می شوند. اتصالات بنکن شامل سه رده ی ۸۰/۴۰/۲۰  می باشد که رده ی بیست به مانیسمان سبک و رده ۸۰ به مانیسمان سنگین معروف است.

بحث عدم تولید و عرضه لوله و اتصالات رده 160 در ایران باعث شده که قیمت لوله و اتصالات وارداتی تحت تاثیر عوامل داخلی قرار نگیرند. همانطور که بیان شد لوله و اتصالات مانیسمان رده 80،بیشتر از نوع وارداتی بوده و کمتر تولیدکننده ای به صورت روتین اقدام به تولید آن مینماید. تنوع سایز،رده کاری،متریال و آلیاژ در سه راه تبدیلی جوشی رده 40 بنکن باعث شده که بصورت گسترده در صنعت پایپینگ مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش میلگرد مسی و برنجی

اتصالات رده 40 نسبت به اتصالات رده 20 از نظر ضخامت و قطر بدنه در وضعیت مطلوب تری قرار دارند. البته همین امر یعنی ضخامت بیشتر منجر به بالا رفتن قیمت و البته کارایی این سری از اتصالات خواهد شد. مشتریان عزیز میتوانند جهت استعلام قیمت انواع لوله و اتصالات جوشی درزدار و مانیسمان استنلس استیل در گریدها و آلیاژهای مختلف،همچنین اتصالات فولادی و استنلس استیل فشارقوی اروپایی با دفتر فروش تجهیزات ایران تماس حاصل فرمایند. همچنین نیاز به صرف زمان کمتر به منظور تولید بوده لذا تولید اتصالات جوشی رده 40 در ایران صرفه اقتصادی دارد و خواه ناخواه سه راهی تبدیلی رده 40 ایرانی بخشی از نیاز بازار را تامین کرده و این عامل بر روی قیمت آن نیز تاثیرگذار است. سه راهی تبدیلی جوشی درزدار و مانیسمان رده 20 در کاربردهای لوله کشی گاز به همراه لوله درزدار و مانیسمان بصورت روکار و زیرکار مورد استفاده قرار میگیرند.

برای دریافت لیست قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ نیز با کارشناسان فروش لوله و اتصالات سپاهان تماس حاصل فرمایید. از نظر فنی؛سایز لوله و اتصالات استنلس استیل،گرید،آلیاژ،رده کاری،درزدار و مانیسمان بودن،کیفیت با توجه به ایرانی و خارجی بودن،نوع اتصال،فرآیند تولید و … از جمله عواملی است که بر روی قیمت لوله و اتصالات استنلس استیل تاثیرگذار است. سه راه تبدیلی استنلس استیل در انواع سه راه تبدیلی جوشی استیل،سه راه تبدیل دنده ای معمولی و سه راه تبدیل دنده ای و ساکت ولد فشارقوی تقسیم بندی میشوند که متناسب با نوع سیستم لوله کشی و با توجه به دما و فشار،در پایپینگ خطوط لوله مورد استفاده قرار میگیرند. قیمت لوله و اتصالات جوشی مانیسمان استیل 316 تفاوت معناداری با لوله و اتصالات کربن استیل فولادی داشته و در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی خصوصیات فیزیکی و مکانیکی استنلس استیل و تاثیر آن بر روی قیمت لوله و اتصالات استیل در مقایسه با محصولات فولادی بپردازیم.

جهت خرید به صورت عمدهنیز می توانید به صورت تلفنی با ما تماس حاصل فرمایید.

می توان گفت بر اساس نوع کاربرد های لوله ضخامت های مختلف و نوع جوش مختلفی نیز از آن وجود دارد. لوله های درزدار در صنایع آهنگری و ساخت سازه های فلزی، داربست و مصارف ساختمانی، لوله های شوفاژ، لوله های آب فشار ضعیف، لوله های گازی و … از کاربرد های این نوع لوله می باشد. کپ جوشی بنکن برای مسدود کردن لوله از سایز 1/2 اینچ تا 24 اینچ در رده های مختلف و جنس A 234 WPB مطابق استاندارد ASME B16.9 موجود می باشد.

اتصالات جوشی از دو مدل اتصالات جوشی درزدار و اتصالات جوشی مانیسمان تشکیل شده است. اتصالات جوشی مانیسمان بدون درز بوده و در sch یا همان فشار کاری رده ۲۰ – ۴۰ – ۸۰ می باشد. به این صورت که لوله با حرارت و فشار کاری بالا به صورت زانو یا شکل های مختلف تولید می شود. همچنین با عضویت در کانال تلگرام از قیمت بروز اتصالات رده ۴۰ بنکن و تمام محصولات مطلع خواهید شد. در این قسمت انواع مختلف پخ‌ها و ابعاد و اندازه‌های آن در سایز های مختلف برای انواع اتصالات جوشی مانیسمان ذکر شده است. اتصالات نوع جوشی با برند های مختلفی در بازار موجود می باشند که از بهترین نمونه ها می توان به اتصالات جوشی امین و اتصالات بنکن ژاپن اشاره کرد.

اتصالات رده 40 جوشی دسته ای از تجهیزات با اهمیت زیاد و پر کاربرد در صنعت تاسیسات و لوله کشی هستند. اینگونه اتصالات به دلیل اینکه توسط فرآیند butt weld (جوش لب به لب) به یکدیگر متصل میشوند، به اتصالات جوشی و به سبب ضخامت دیواره آنها به رده 40 معروف هستند. در ادامه این مقاله با سایر مشخصات، ویژگی ها و انواع اتصالات رده چهل مانند اتصالات جوشی بنکن رده ۴۰ آشنا خواهید شد.

فروش اتصالات جوشی بنکن یا فروش اتصالات مانیسمان بنکن

در مقابل اتصالات درزدار از طریق جوشکاری تولید می شوند و به همین علت این اتصالات یک تکه نیستند. برای تولید این نوع از اتصالات پس از حالت دادن به دو طرف ورقه های فولادی، آنها را از طریق جوشکاری به یکدیگر متصل می کنند. سه راهی رده 40 بنکن جوشی یکی دیگر از پرمصرف ترین اتصالات مانیسمان است که برای انشعاب گرفتن از خطوط لوله کشی استفاده میشود. سراهی ها از لحاظ ظاهری شبیه به حرف T انگلیسی هستند و به طور کلی دارای یک ورودی، یک خروجی و یک انشعاب میباشند.

در این روش ورق فولادی به فرم گسترده نیمی از سه راهی برش میخورد و زیر فشار پرس هیدرولیک فرم نیمی از سه راهی شکل میگیرد.نیمه دیگر نیز به همین روش فرمدهی میشود و نهایتا دو نیمه به یکدیگر جوش داده میشوند. یکی از روشهای روتین و متداول به منظور تولید سه راه تبدیلی رده 40 استفاده از روش هیدروفرمینگ است. ASME B16.9 استاندارد ابعادی ساخت اتصالات جوشی کربن استیل که در آن جداول مربوط به وزن،ضخامت،ابعاد و تلرانس ابعادی هر یک از اتصالات به صورت جداگانه مشخص شده است.

اتصالات رده 40 بنکن دارای مزایای است که می توان به استاندارد های ابعادی و آلیاژی آن اشاره نمود. همچنین کارایی و کاربرد آن در بیشتر صنایع از دیگر مزایای این اتصالا می باشد. ضخامت 40 برای اتصالات بنکن کاملا استاندارد بوده و تمامی مراحل ساخت آن مطابق با استاندارد ها می باشد. حتی در بسیاری مواقع برای موارد حرفه ای تر و مهم تر نیاز به استفاده از اتصالات رده 80 نیست بلکه اتصالات رده 40 نیز جوابگوی کار ما است. لوله مانیسمان یکی از انواع لوله های تولید شده در کارخانه های تاسیساتی است که دارای ویژگی های خاص خود می باشد. استفاده های خانگی و صنعتی از این لوله ها دلیل بر اهمیت آن در تاسیسات می باشد.

بازدید کننده محترم قیمت درج شده برای سه راه مانیسمان ره 40 با جنس فولاد A234 برند بنکن می باشد. برای دریافت جدیدترین قیمت ها و استعلام موجودی محصولات با کارشناسان و مشاورین فروشگاه بازار اتصال تماس حاصل فرمایید. سه راهی های بنکن در تمامی ضخامت های رده 40 ، رده 80 ، رده STD و رده SGP موجود می باشد . تمامی محصولات تولید شده توسط برند بنکن از آلیاژ کربن استیل ساخته شده اند و به همین علت نیز مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و در عین سبک بودن، کاملا با دوام می باشند. نمایندگی فروش لوله نیوپایپ ، پوشفیت نیوفلکس ، لوله آذین ، سیتکو ، اتصالات بیست بسپار ، لوله و اتصالات چدنی ، اتصالات TUPY برزیل ، شرآلات قهرمان و… در این روش قسمتی که قرار است فرم ناحیه انشعاب سه راهی را تشکیل دهد را گداخته نموده و یک عدد گوی را از داخل آن عبور میدهند.این گوی بهنگام عبور از این ناحیه لبه های ورق را با خود به سمت بالا کشیده و قسمت انشعاب سه راهی را فرم میدهد.

در پروسه لوله کشی در موارد بسیاری از اتصالات بنکن استفاده می کنند که در این قسمت به مهم ترین آنها می پردازیم. برای انتخاب اتصالات مناسب باید به ابعاد، جنس و همچنین میزان فشار و دمایی که لوله می تواند تحمل کند توجه داشته باشید. برای انشعاب گرفتن از خطوط لوله کشی از سه راهی مانیسمان بنکان استفاده می شود به صورتی که سه راهی ها دارای سه بخش ورودی و خروجی و انشعاب می باشند . اتصالات بنکن به روش مانیسمان و بدون هیچ گونه درز جوشی در راستای بدنه اتصالات تولید می شود و از این رو مشابه روش تولید لوله مانیسمان می باشد .

خرید لوله مانیسمان از سایت پایپ بازارهمانطو که بیان شد لوله و اتصالات جوشی استیل دارای گریدها و آلیاژهای مختلفی میباشند و اختلاف در لیست قیمت محصولات استنلس استیل با توجه به خصوصیات شیمیایی و مکانیکی آلیاژهای مختلف آن،بسیار متفاوت است. قیمت اتصالات جوشی استیل 304 خارجی به دلیل کیفیت بالای ظاهری و مارکینگ و شاید خصوصیات فنی،از اتصالات جوشی استنلس استیل 304 تولید داخل گران تر است. قیمت لوله و اتصالات جوشی استنلس استیل 316 با توجه به وارداتی و یا تولید داخل بودن بسیار متفاوت است. لذا در کشور ما که شاهد نوسانات شدید نرخ دلار در طی سال است،طبیعی است که قیمت لوله و اتصالات مانیسمان رده 160 در طی یک سال چندین بار دچار تغییر شود. لذا واردات لوله و اتصالات رده STD از سایز ½ الی 12 اینچ با توجه به ضخامت و وزن یکسان با لوله و اتصالات رده 40،معقول به نظر نمیرسد و واردات لوله و اتصالات جوشی رده STD از سایز 12 اینچ به بالا با توجه به اختلاف وزن و ضخامت با لوله و اتصالات رده 40،مقرون به صرفه میباشد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

مکمل کراتین بدنسازی: راهی برای افزایش قدرت و حجم عضلات
زیباترین ورق های شیروانی: هنر و جلوه یکپارچه در خودروها
بازی انفجار ایرانی: جذابیت و اثرات آن
تعمیرات پرینتر: راه حلی موثر برای مشکلات چاپگرها
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدن
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: برنده شدن به راحتی
تماس با ما