نحوه چینش قفسه ها و اجناس مغازه – سفارش اپ

قفسه طوسي عرضه و فروش انواع استند مرغوب توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور به صورت حضوری و مستقیم و همچنین غیرحضوری(آنلاین و اینترنتی) صورت می گیرد. شرکت جنرال فلز آسیا با سابقه 30 ساله با برند SMFA در زمینه تولید تجهیزات فروشگاهی ، هایپری و قفسه های انبار صنعتی یکی از تامین کننده کنندگان برتر در حوزه بهینه سازی فضای داخلی فروشگاها و انبار های صنعتی می باشد و توانسته با نمایندگی های گستره در سطح ایران و آسیایه میانه و کشورهای همسایه ، توزیع عمده را به کوتاه ترین زمان ممکن مدیریت نماید. ضمن اینکه نصب مجدد اجزا سیستم قفسه بندی باید به دست متخصصان این حوزه انجام شود تا از سلامت اجزای آن اطمینان حاصل نمایید، در غیر این صورت احتمال نامتوازن بودن و عدم تعادل قفسه ها وجود دارد که در چنین شرایطی ایمنی تجهیزات و اقلام مورد ذخیره سازی به خطر می افتد.

قفسه پيچ و مهره اي

1-یکی از تجهیزات جهت جابجایی و نگهداری کالاها در قفسه بندی می باشند که در ابعاد و تحمل بارهای مختلف و با توجه به نیاز مشتری تولید می گردد . شرکت سازه های فولادی انبارگستران طراح، سازنده و مجری سیستمهای مختلف قفسه بندی و تجهیزات انبار و مصنوعات فروشگاهی در ایران می باشد که با اتکا به توانایی و دانش و تجربه دیرینه مدیران و کارشناسان خود و با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی روز ، در زمینه های بازرگانی و تولید و مهندسی مرتبط و آشنایی کامل با امکانات و توانمندیهای موجود این صنعت در ایران و جهان در راستای تامین نیاز مشتریان فعالیت مینماید و تاکنون موفق به طراحی و اجرای هزاران مترمربع انبارهای صنعتی و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای شده است. تا کنون بیش از هزاران متر مربع فروشگاه توسط صنایع قفسه بندی عالی صنعت، قفسه بندی شده و مورد استفاده قرار گرفته اند.

قفسه فروشگاهي

از قفسه بندی های فلزی جهت بایگانی و نگه داری اسناد و مدارک در ادارات و هم چنین قرار دادن کتاب در کتاب خانه ها استفاده می شود. 2-پالت ها ی فلزی در دو نوع پالت یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند . 8-باکس پالت ها می توانند به صورت تاشو نیز طراحی و تولید گردند که در زمان عدم استفاده فضای کمتری را برای دپو کردن آنها در نظر گرفته شود . واگر این موارد به درستی رعایت شوند فروش فروشگاه به شدت افزایش پیدا خواهد کرد چرا که امکان دیده شدن بهتر محصولات برای مشتریان را رقم خواهد زد. امکان چیدمان باکس ها روی هم و استفاده بهینه فضا تا 5 ردیف, √. 1-پالت مخصوص بشکه ، از لوله ساخته شده و جهت بارگذاری دو عدد بشکه 220 لیتری به صورت خوابیده مورد استفاده قرار می گیرد . این دسته از محصولات ضمن صرفه جویی در فضا ،به عملیات تخلیه و بارگذاری سرعت و سهولت بیشتری می بخشد.

بارگذاری در انواع سیستم قفسه بندی پیچ و مهره ای بصورت دستی انجام میگیرد. ازویژگی آن می توان به دسترسی آسان و سریع کالا و افزایش ظرفیت انبار در مقایسه با پالت راک اشاره نمود.این نوع قفسه بندی از قابهای پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با اتصال کلیپ و ریل مخصوص جهت بارگزاری تشکیل شده است. قفسه طوسی ( قفسه طوسی انباری ، قفسه طوسی پیچ و مهره ای ، قفسه طوسی مشبک ) می تواند به انباری ها و مکان های دیگر نظم داده و آن جا را مرتب کرد. وسیله ای برای ذخیره سازی مواد و کالایی که توسط لیفتراک جابه جا می شود. قطعه ای فلزی که در زیرپایه پالت نصب میشود که باعث میشود پالتها بر روی همدیگر به صورت غالبی جا رفته.این طور قرار گرفتن پالتها بر روی هم زیر پالتی نامیده می شود .

از ویژگی های بارز این نوع قفسه بندی قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات، قطعات یدکی و انبارهای فنی می باشد و نصب و راه اندازی این نوع قفسه بندی به صورت دستی انجام می گیرد . قفسه های فروشگاه قسمت بسیار مهمی از راه اندازی یک تجارت موفق است. رایگان خواهد بود ابتدا پس از تماس شما گروه بازرگانی و کارشناسان از نیاز شما اطلاع یافته و بهترین راه و ایده را با اجرای طرح های دو بعدی، سه بعدی و انیمیشن سازی اجرا خواهد نمود اگر نیاز بود در در اقصی نقاط کشور ایران به محل اجرای پروژه خواهت رفت و از ایده های جدید شما ر اشباع از اطلاعات خواهند نمود و مطمئن باشید رایگان است . تمام پالت ها از تنوع بسیاری در زمینه های ابعادی و تحملی برخوردارند و این موضوع شما را در گروه رضایتمندان قرار خواهد داد.چرا که مشتریان زیادی از گروه مصرف کنندگان پالت هستند .صنایعی چون پتروشیمی،خودروسازی،سردخانه ها خطوط حمل و نقل دریایی و راه آهن ها و این روز ها انبوه معدن داران را می توان از مشتریان پالت به شمار آورد.

مراجعهكننده در سايت دانشگاه صنعتي خواجه نصيرالدين طوسي پس از ورود به سيستم جستجوي كتابخانه عبارت جستجو را وارد ميكند و سپس بر حسب مورد هر يك از گزينههاي عنوان پديدآور موضوع يا همهي موارد را انتخاب ميكند. شکل گيري سايت هاي مقايسه قيمت براي خرده فروشي يک موضوع جديد نيست اما بحران اقتصادي باعث شد تا انگيزه مصرف کنندگان براي خريد هاي آنلاين به شدت افزايش يابد. اما اگر امکان دید کامل وجود ندارد، اجناس کوچک را در قسمت انتهای مغازه قرار ندهید. برای فروشگاه خود و متناسب با اجناس، اشیاء تزئینی تهیه کنید و آنها را بین اجناس و روی شلف ها قرار دهید.

شلف و طبقههای دیواری به شما اجازه میدهد بدون آنکه زاویه دید و گسترهی نگاه مشتری را تنگ کنید، اجناس خود را در معرض دید آنها قرار دهید. البته، این امر با توجه به فرهنگ مغازهداری که در آن مشتری حق لمس کالاها را نداشت، قابل توجیه بود. اساساً، نیمطبقه مزنین دومین (سومین یا چهارمین) طبقهای است که در بالای طبقه اصلی انبار ساخته میشود. این به امکانات انبار کمک می کند تا از هزینه های ناخواسته ناشی از شکستگی جلوگیری کنند. در این صورت از قفسه بندی های سنگین در انبارها جهت نگهداری از محصولات و اقلام با وزن سنگین استفاده می شود. بارهایی مانند کیسه های مواد ساختمانی ،غذایی ،بسته های کارتن ،مبل و اثاثیه منزل و اقلام صنعتی و حتی شکستنی در زمره ی این کالاها هستند.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تازه‌واردان راهنمای ابتدایی به سایت شرط بندی
سیستم کنترل از راه دور: انقلابی در دنیای امنیت و اتوماسیون
سیستم صوتی هوشمند خانگی: یک نگاه جدید به اتصال صدا در خانه
Discover the Art of Tipping People in Livegirlcamshub.com
بازی انفجار چیست؟
دفتر کار درسی: ابزار مهم برای پویش تحصیلی
تماس با ما