ژاوی: سخت است، اما شاید ما هم بردیم! – تمرین سه

[ad_1]

کد خبر: 1812917 |
09 اسفند 1400 ساعت 02:11 |
2,308 بازدید |

0
اظهار نظر

جو بارسا خیلی خوبه

ژاوی هرناندز احتمال قهرمانی بارسا در لالیگا را رد نکرده است.

در آخرین بازی از شب سوم هفته بیست و ششم لالیگا امشب تیم های فوتبال بارسلونا و اتلتیکو بیلبائو در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که بارسلونا میزبان بازی را با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رساند.

بایرن مونیخ در دقیقه 37، عثمان دمبله در دقیقه 73، لوک دانگ در دقیقه 90 و ممفیس دیپای در دقیقه 3+90 برای ژاوی برای سومین پیروزی متوالی گلزنی کردند. چهار هدف سرریز

بارسلونا پیش از این در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 4-2 ناپولی را شکست داده بود و در هفته بیست و پنجم لالیگا در مستالا با نتیجه 4-1 والنسیا را شکست داده بود. با توجه به پیروزی 4 بر 2 مقابل اتلتیکو مادرید، این چهارمین بازی از چهار کاتالان در 6 بازی اخیر آنها از 6 فوریه تا به امروز است.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: من انتظار چنین تغییری را دارم زیرا ما خیلی خوب کار می کنیم و احساس مثبتی در تیم داریم. بیلبائو امشب حریف سرسختی و مدافع بسیار خوبی است. به سختی می توانستیم برد را حفظ کنیم، اما در آخرین لحظه توانستیم سه گل دیگر به ثمر برسانیم و بازی را با چهار گل ببندیم.

اصلاً به حریف فرصت ندادیم و بعد از از دست رفتن توپ خوب پرس کردیم و توپ را پس گرفتیم. هفته گذشته هم همین روش را تمرین کردیم و حالا نتیجه را می بینیم. ما همچنین ارتباط خوبی با هواداران داشتیم و از این بابت بسیار خوشحالم.

ژاوی افزود:بازیکنانی به تیم اضافه شده اند که تفاوت ایجاد می کنند. اینجا فقط خبرهای خوبی از تیم به گوش می رسد و جو بسیار خوب است.»

تمدید شده با دمبل: « به خودت و باشگاه ربط داره. من از دمبله محافظت می کنم زیرا او مانند یک حرفه ای واقعی عمل می کند. او خوب تمرین می کند و در زمین تفاوت ایجاد می کند. من او را در بهترین فرم می بینم. “امشب همان دمبلی را دیدیم که دوست دارم.”

پدر: « در واقع او توپ را از دست نداد و خیلی راحت و روان بازی کرد. بابا خطوط را کاملاً پوشش می دهد و بسیار شبیه اینیستا است. در دنیای فوتبال به اندازه یک پدر استعداد وجود ندارد.

شانس قهرمانی“من هیچ احتمالی را رد نکردم. می دانم که رئال و سویا بسیار قوی هستند و با اختلاف نسبت به ما در صدر جدول هستند. ما در حال حاضر در رده چهارم هستیم و هدف رسیدن به رده سوم است.” سپس مقام دوم و در صورت امکان رتبه اول.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

مکمل کراتین بدنسازی: راهی برای افزایش قدرت و حجم عضلات
زیباترین ورق های شیروانی: هنر و جلوه یکپارچه در خودروها
بازی انفجار ایرانی: جذابیت و اثرات آن
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدن
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: برنده شدن به راحتی
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تازیانه کردن استایل شما
تماس با ما