قلیچ: یدی مجیدی باید 10 میلیون به منصوریان بدهد تا قطعه اش به دستش نرسد.

[ad_1]

وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: حامد لک فرصت بسیار خوبی دارد تا ضمن جبران اشتباهات گذشته خود، شایستگی های خود را به همه هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس ثابت کند.

به گزارش ورزشی، وحید قلیچ دروازه بان پرسپولیس و پیشکسوت پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر هفته بیست و دوم خارج از دیدار پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان و همچنین اختلال حامد لک دروازه بان سابق استقلال در دربی 98 صحبت می کنند:

پرسپولیس دربی را برد. شرایط تیم را چگونه ارزیابی می کنید؟

به نظر من این تیم پس از شکست غیرمنتظره در آبادان به پیروزی خوبی در مسجد سلیمان دست یافت. دو هفته مانده به دربی دو بار به خوزستان بروی خیلی سخت است. هر کسی که تا به حال فوتبال بازی کرده است می داند که من چه می گویم. دو بار در سفر به خوزستان شرایط بدنی این تیم مشکل ساز بود اما بچه های غیور پرسپولیس ثابت کردند از هیچ تلاشی برای قهرمانی کوتاهی نکرده اند.

خیلی ها می گویند با توجه به حساسیت دربی، فشار پرسپولیس برای این بازی است؟

اصلا! تیمی که همیشه بیشترین فشار را روی پرسپولیس داشته استقلال است. هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند عظمت پرسپولیس را به تصویر می‌کشد، اما اکثر آنها هنگام بازی با پرسپولیس دست و پا گرفته و استقلالی هستند. این حرف ها را کسانی زدند که استقلال را سرکوب کردند و می خواستند پرسپولیس را بی ارزش کنند.

پیش بینی شما از این مسابقه چیست؟

در چند هفته اخیر در نیمه اول کار حریف را تمام کرده ایم و این بار به سرعت گل می خوریم. البته استقلال در این فصل خوش شانس بود که به نتیجه ای رسید که بالاتر از پرسپولیس ایستاد. اما همانطور که خیلی وقت پیش گفتم، این چیزها موقتی است و وضعیت در این مسابقه تغییر خواهد کرد.

چگونه

برای این استقلال با این مربی خاص یک بار شکست کافی بود. شکست به نسخه مستقل پایان می دهد. شکستی که فقط گل محمدی و شاگردانش می توانستند با آن کنار بیایند.

چند بازی هست و فکر می کنید کدام بازیکن برای پرسپولیس گل می زند؟

این بازی با اختلاف دو گل به سود پرسپولیس به پایان رسید و انشاالله وحید امیری گل برتری را می زد. یک فوتبالیست با اخلاق استقلالی در این مدت به شدت مورد بی مهری و آزار استقلالی ها قرار گرفت و می خواست علاقه اش را به مسائل از دست بدهد، اما چهره اش را بالا نیاورد و با قدرت در خدمت پرسپولیس بود و با جان و دل بازی کرد. امیدوارم این بار یک گل زیبا برای استقلال بزند تا انتقام بگیرد. وحید بازیکن تیم ملی است اما در این ماه خیلی ها می خواهند علاقه شان را از دست بدهند. او قطعا برای استقلال گل خواهد زد. من مطمئن هستم!

چرا می گویید استقلال مربی خاصی است؟

چون خبر آخرین اتفاق بازی استقلال مقابل صنعت نفت را شنیدم که مجیدی با خروج از زمین منصوریان را عصبانی کرد و او هم گفت 10 میلیون چک به حاجی فتح الله زاده داد تا مجیدی در تهران خانه دار شود. به همین دلیل من مجیدی را توصیه می کنم.

آیا پیشنهادی داری؟

برای اینکه نفرین و نفرین منچستریونایتد پشت سر بماند و سرعتش کم نشود، بگذارید 10 میلیون تومان پس بدهد تا هم منچستریونایتد خوشحال شود و هم تیمش ناامید نشود. بالاخره تو (مجیدی) تو این دربی ببر نیستی…! در این مدت حداقل یک کار را درست انجام دهید…

در مورد دروازه بان پرسپولیس در بازی با استقلال چه گفتید؟ بعد از بازی با صنعت نفت انتقادات زیادی به حامد لک دارید؟

پیروزی در دربی برای ما مهم است. حامد لک دم در می ایستد یا گوهر فرقی نمی کند. حامد لک البته بازیکن باتجربه ای است و فرصت خوبی دارد تا ضمن جبران اشتباهاتش مقابل گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان شایستگی های خود را به پرسپولیسی ها ثابت کند. حامد را می شناسم. او بچه خوبی بود و اگر در دربی بازی می کرد قطعا با تمام وجود از پرسپولیس مراقبت می کرد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

مکمل کراتین بدنسازی: راهی برای افزایش قدرت و حجم عضلات
زیباترین ورق های شیروانی: هنر و جلوه یکپارچه در خودروها
بازی انفجار ایرانی: جذابیت و اثرات آن
مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و اندام بدن
سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم: برنده شدن به راحتی
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تازیانه کردن استایل شما
تماس با ما