راهنمای مافیا برای روان درمانی

کلمه روان درمانی که به اختصار "درمانی" نامیده می شود، در واقع شامل انواع تکنیک های درمانی است. این اختلالات می توانند پیچیده باشند و نیاز به ارزیابی کامل و برنامه درمانی فردی دارند. با پزشک خود کار کنید تا بتوانید تشخیص و درمان مناسب را دریافت کنید.

روان درمانی می تواند به طیف وسیعی از مشکلات کمک کند، از افسردگی و اعتماد به نفس پایین گرفته تا اعتیاد و اختلافات خانوادگی. این یک مداخله متمرکز بر راه حل مبتنی بر شناسایی نیازهای عاطفی – مانند امنیت، خودمختاری و ارتباط اجتماعی – و استفاده از روش‌های مختلف آموزشی و روان‌شناختی برای کمک به افراد برای برآورده کردن کامل‌تر یا مناسب‌تر این نیازها است. این تفسیر از طریق نظریه ساخت اجتماعی واقعیت است.

درمان اختلال دو قطبی

هیچ کس دیگری نمی تواند به شما کمک کند تا سلامت عقلانی و احساس واقعیت خود را دوباره برقرار کنید. رگرسیون درمانی گذشته می تواند به شما در درک این پدیده کمک کند و به شما در درک دلیل انجام کاری که انجام می دهید کمک کند. چرا گنجاندن این مطالب برای شما مهم بود؟

آنها می توانند توصیه های عملی و اطلاعاتی در مورد این بیماری ارائه دهند و تشخیص دهند. گاهی اوقات تشخیص OCD دشوار است زیرا علائم می تواند شبیه علائم اختلال شخصیت وسواسی-اجباری، اختلالات اضطرابی، افسردگی، اسکیزوفرنی یا سایر اختلالات سلامت روان باشد.

روان درمانی به طیف وسیعی از درمان ها اطلاق می شود که می تواند به مشکلات سلامت روان، چالش های عاطفی و برخی اختلالات روانپزشکی کمک کند. روانشناسان، مددکاران اجتماعی و سایر متخصصان سلامت نیز می توانند توسط روانپزشکان برای کمک به بیماران مشاوره شوند. متخصصان بهداشت روانی که روان درمانی یا مشاوره ارائه می دهند دارای نقش ها و عناوینی مانند مشاوران دارای مجوز بهداشت روان، درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز، مددکاران اجتماعی بالینی، مشاوران حرفه ای، روانشناسان و روانپزشکان هستند.

درمان وسواس فکری

انتظار داشتم و تلاش می‌کردم تا راهبردی را در آنجا پیدا کنم که اگر بهترین نباشد، حداقل فرصتی برای کنار آمدن با این موضوع برای مدت کوتاهی داشته باشد. فایل MP3، که مشتریان اغلب آن را بسیار مفید می دانند. شامل زمان گذشته، حال و آینده و معنا بخشیدن به هر دو به عنوان یک موضع فردی و جمعی.

درمان افسردگی بدون دارو

ارائه یک تعریف دقیق از آن تقریبا غیرممکن است. یکی از محدودیت‌های این مطالعه فقدان اندازه‌گیری‌های پیگیری است که نتیجه‌گیری در مورد مدت زمانی که این احساس بهبودیافته از رفاه ادامه دارد غیرممکن می‌کند. در ایالات متحده، از هر چهار بزرگسال یک نفر در هر زمان معین از بیماری روانی رنج می برد و تحقیقات نشان می دهد که نزدیک به پنجاه درصد از بزرگسالان حداقل یک بیماری روانی در طول زندگی خود خواهند داشت.

یکی از انتقادات عمده ای که بر روان درمانی وارد می شود، اثربخشی آن را زیر سوال می برد. روشی که ما از معنا استفاده می کنیم رشته ای است که در اکثر مکاتب اصلی روان درمانی جریان دارد. روایت درمانی شکلی از درمان است که از روایت یا داستان نحوه نگاه ما به موقعیت های زندگی استفاده می کند. ما به دنبال آن شکافی در عدسی هستیم که راه دیگری را برای درک شرایط ما بیان می مشاور خانواده (توضیحات اینجا) کند.

Psychotherapy

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

بهترین مرجع تعبیر خواب روانشناسی
تعبیر خواب مار سیاه بی آزار نی نی سایت
تعبیر خواب ببر برای دختر مجرد
مروری بر خرید پرینتر
بازی زیبای فوتبال: یک نگاه عمیق به این ورزش محبوب
چگونه بهترین پرینتر را خریداری کنید
تماس با ما