بلندترین خودروی جهان در حال ساخت است

[ad_1]

لیموزین سوپراسپرت آمریکایی به طول 30.54 متر (100 فوت و 1.50 اینچ) بازسازی شده است و آمار سال 1986 را اندکی بهبود بخشیده است.

به گفته فرارو، “رویای آمریکا” در سال 1986 در بربنک، کالیفرنیا توسط J. Orberg ساخته شد. این خودرو در ابتدا 18.28 متر (60 فوت) اندازه دارد و دارای 26 چرخ است و دارای دو موتور V8 در جلو و عقب است. اوربرگ بعداً لیموزین را تا ارتفاع 30.5 متر (100 فوت) گسترش داد.

سایز اکثر خودروها از 3.6 تا 4.2 متر (12 تا 16 فوت) متغیر است. در واقع، شما می توانید 12 خودروی اسمارت فورچون را پشت سر هم پارک کنید و رویای آمریکایی طولانی ترین خواهد بود.

رویای آمریکایی شامل شادی مادی برای پادشاه ایده آل است. تخت بزرگ، استخر، جکوزی، وان، زمین گلف کوچک، سکوی هلیکوپتر، و می تواند بیش از 75 نفر را در خود جای دهد! این کامیون دارای چندین تلویزیون، یخچال و تلفن نیز می باشد.

مایکل منینگ، که در بازسازی رویای آمریکایی مشارکت داشت، گفت که سکوی هلیکوپتر در خودرو با براکت های فولادی زیر آن ساخته شده است و می تواند تا 5000 پوند را تحمل کند.

با این حال، بازگرداندن رویاهای آمریکایی ها به شکوه گذشته که پس از سال ها رها شدن در انباری در نیوجرسی در وضعیت غم انگیزی به سر می برد، دشوار است.

رویای آمریکایی پس از اینکه برای اولین بار در کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال 1986 به رسمیت شناخته شد، به یک نام شناخته شده تبدیل شد.

این لیموزین بلند به‌عنوان منحصربه‌فردترین خودرویی که تاکنون ساخته شده است، اغلب برای سینماها و نمایش‌های فیلم‌ها اجاره داده می‌شود.

همانطور که این خودرو در دوران اوج خود محبوبیت بیشتری پیدا کرد، به تدریج تمرکز خود را بر تعمیر و نگهداری از دست داد. موانعی مانند پارک چنین وسیله نقلیه طولانی و کاهش تقاضا برای یک ماشین منحصر به فرد در این فیلم سرانجام محبوبیت آن را به همراه داشت.

این خودروی افسانه ای سال ها پس از از دست دادن علاقه جهان به رویای آمریکایی مورد بی مهری قرار گرفت. با گذشت زمان، شروع به زنگ زدگی می کند تا زمانی که مقداری از آن قابل بازیابی نباشد.

مایکل منینگ، سازنده این خودروی غول پیکر، می گوید: «اولین ماشین را در یک نمایشگاه خودرو در نیوجرسی پیدا کردم که معلوم شد زباله است. شیشه ها شکسته، لاستیک ها پنچر شده بود، اما من عاشقش شدم. گفتم: «این ماشین را می گیرم و عوضش می کنم و دوباره می سازم.

مانینگ گفت: «شرکتی که فهرست کرده بود، نمی‌خواست آن را به من بفروشد، زیرا آنها فکر می‌کردند پیشنهاد من خیلی کوچک است، بنابراین من موافقت کردم که با آنها همکاری کنم و آن را به نیویورک بیاورم».

ما می خواهیم آن را در مدرسه خود بازسازی کنیم، اما بودجه کافی برای Project Secrets وجود ندارد. حدود هفت، هشت سال پشت ساختمان من بود. همیشه می دانستم که در نهایت دوباره ساخته خواهد شد. من نمی خواهم تسلیم شوم.

در سال 2019، مایکل دزر یک ماشین را در eBay دید و با منینگ تماس گرفت. پس از خرید رویای آمریکایی، منینگ موافقت کرد که در پروژه ای که همیشه آرزوی تحقق آن را داشت کمک کند.

برای آماده شدن برای سفر از نیویورک به اورلاندو، رویای آمریکایی به دو قسمت تقسیم شد و در تریلرها آپلود شد. منینگ با کمک دانشجویان تعمیر خودرو و همکاران متخصص تعمیر خودرو، پل نواک و استفان ویپرچت، به فلوریدا سفر کرد، جایی که تیم شروع به کار با هم برای ساخت یک ماشین جدید کردند.

این پروژه که بیش از 250000 دلار (7190725) حمل و نقل، مواد و نیروی کار هزینه داشت، سه سال طول کشید تا تکمیل شود. منینگ گفت: «ما مجبور شدیم تعدادی از آنها را بگیریم زیرا آسیب دیده بودند. پیدا کردن سقف یک اولدزموبیل ویستا کروزر بسیار سخت بود، اما من کسی را پیدا کردم که سقفش بریده شده بود و به مدت 30 سال در انبار نگهداری می شد.

اکنون رویای آمریکایی دوباره خلق شده است، اما نیازی به ادامه مسیر نیست. منینگ گفت: “شما نمی توانید آن را در جاده قرار دهید زیرا بسیار طولانی است.” برای نمایش ساخته شده است.

این لیموزین در کنار مجموعه چشمگیر خودروهای کلاسیک و منحصر به فرد موزه پارک دیزرلند قرار خواهد گرفت.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

No images found in the media library. Introduction to Secure Online Currency Exchange in Canada
No images found in the media library. Introduction to Foreign Currency Exchange Services in Canada
No images found in the media library. لزوم استفاده از بهترین ترمومتر لیزری در محیط آشپزخانه و شیرینی پزی
No images found in the media library. بهترین موتور گیربکس آلمانی در بازار ایران را بشناسید
No images found in the media library. Discover the Best Site for Canadian Waterfront Properties: Your Gateway to Stunning Lakeside Living
No images found in the media library. Unlocking Opportunities: Where to Find Affordable Homes in Canada Online
تماس با ما